SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de natuur een handje helpen en zijn werk laten doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Gadverdamme zoveel groningers hier ga weg
aww wel zieligquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen groninger trouwens, woon er alleen
houd je smoel en ga erwtensoep makenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wilde "gek op worst als TT"
het was mijn beurt
ik had de lapo
kutkaper
Wowowquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon de natuur een handje helpen en zijn werk laten doen.
I knowquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen groninger trouwens, woon er alleen
ik vond die broodjes rookworst van de hema altijd wel lekker jaquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wilde "gek op worst als TT"
het was mijn beurt
ik had de lapo
kutkaper
doelde erop dat hij alleen woontquote:Op zondag 6 maart 2016 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niks zielig. Integreren zal hij, net zolang totdat hij zich een Groninger voelt.
wtf haten nog wel :s jij bent gekquote:Op zondag 6 maart 2016 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje zeg... daarom haat ik dus homo's
jij sowieso altijdquote:Op zondag 6 maart 2016 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer zouden we mogen bungeejumpen van de V&D gebouw (rip) in Groningen.
Heb een hele installatie hier staanquote:Op zondag 6 maart 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel oppassen hoor, op eigen houtje naar gas boren is misschien wel een beetje gevaarlijk.
gebeurt noooooitquote:Op zondag 6 maart 2016 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niks zielig. Integreren zal hij, net zolang totdat hij zich een Groninger voelt.
er is geen godquote:Op zondag 6 maart 2016 14:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Spring mee. Zonder koord. Als god het wil blijven we leven.
van Van Olst toren gebeurt best vaakquote:Op zondag 6 maart 2016 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer zouden we mogen bungeejumpen van de V&D gebouw (rip) in Groningen.
Ik ben nooit echt bij dat torenstukje geweest tbhquote:Op zondag 6 maart 2016 14:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van Van Olst toren gebeurt best vaak
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja lekker... scoor ik ook een keer een tiener krijg ik dit... wou dat ik niels was
dat is toch rechts als je binnenkomt?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt bij dat torenstukje geweest tbhAltijd E wing.
Die msn leefquote:Op zondag 6 maart 2016 14:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jmj
Ook
Haha leuk
Ja
Oke
Ga je nog wat doen
Nee
Haha oke
Leuk
Jij
Nee
Oke
Ja kloptquote:Op zondag 6 maart 2016 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is toch rechts als je binnenkomt?![]()
helemaal nietquote:Op zondag 6 maart 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Kantine van de Van Olst torenwat een kutdrukte
je moet je hele haram ook niet meenemenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Kantine van de Van Olst torenwat een kutdrukte
Nee Bassie & Adriaan was echt kut.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:38 schreef MrBradge het volgende:
wow Bassie & Adriaan op Telekids. Jeugdsentiment
ja, maar je kunt niet met hetzelfde apparaat als waar je boeken mee leent ze ook weer terug brengen.. Ik heb nu boek geleend tot eind van het jaarquote:Op zondag 6 maart 2016 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Kwam laatst achter dat de mediatheek van de van olst best wel handig is. Wist niet eens dat het daar bestond
Ik vond het vroeger best leuk, maar heb net even een aflevering gekeken "For old times sake" En ik vond het echt 3 keer kutquote:
Huh dit snapte ik even niet. Als je een boek leent dan scan je dat toch en dan krijg je bonnetje (als je dat wil), om te zien wanneer je het weer in mot leveren. als je het in moet leveren dan scan je het toch gewoon opnieuw ?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar je kunt niet met hetzelfde apparaat als waar je boeken mee leent ze ook weer terug brengen.. Ik heb nu boek geleend tot eind van het jaar
hboquote:Op zondag 6 maart 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in pak naar school voor een gesprek met je docent van een kwartier
Sommige nemen zichzelf iets te serieus.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in pak naar school voor een gesprek met je docent van een kwartier
Jij was toch helemaal niet online toen ik het erover had?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]![]()
Heldin
![]()
![]()
Nou wel een drankje met hem gaan doen he?
dat dacht ik ook.. Maar je hebt een brievenbus buiten hangen waar je hem gewoon in moet gooien..quote:Op zondag 6 maart 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Huh dit snapte ik even niet. Als je een boek leent dan scan je dat toch en dan krijg je bonnetje (als je dat wil), om te zien wanneer je het weer in mot leveren. als je het in moet leveren dan scan je het toch gewoon opnieuw ?
Nee, maar ik lurk wel meequote:Op zondag 6 maart 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij was toch helemaal niet online toen ik het erover had?
Oh echtquote:Op zondag 6 maart 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat dacht ik ook.. Maar je hebt een brievenbus buiten hangen waar je hem gewoon in moet gooien..
Mwa, vroeger was het wel leuk. Maar als je het nu gaat terugkijken ga je het wel kut vinden schat ik zo, ik irriteerde mij alleen al aan de stem van Bassiequote:
goh echt?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mwa, vroeger was het wel leuk. Maar als je het nu gaat terugkijken ga je het wel kut vinden schat ik zo
just stahpquote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef ApacheRosePeacock het volgende:
hallo vriendjes en vriendinnetjes
Hey Braddiequote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef ApacheRosePeacock het volgende:
Aló frindjinten an frindjinten tin tarintjes,quote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef ApacheRosePeacock het volgende:
Houd toch je waffel, B100quote:Op zondag 6 maart 2016 14:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zegt toch niet dat alle clowns kut zijn, trek het je niet aan joh
Clowns moeten dood. Ik haat ze. Je weet nooit wat er achter het masker zit.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zegt toch niet dat alle clowns kut zijn, trek het je niet aan joh
snap die aversie wel, gezien je neusquote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Clowns moeten dood. Ik haat ze. Je weet nooit wat er achter het masker zit.
neequote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
HZAW heb je wel eens boeken gereserveerd via hanze app?
?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Probeer je nu tegelijk te posten en daarmee te bewijzen dat het je kloon niet is?
ik ben op zeker geen kloon van braddiequote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Probeer je nu tegelijk te posten en daarmee te bewijzen dat het je kloon niet is?
Een mens meestalquote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Clowns moeten dood. Ik haat ze. Je weet nooit wat er achter het masker zit.
Die ene kloon was wel opeens weg.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik toch juist empathie moeten hebben, sukkel.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
snap die aversie wel, gezien je neus
noem je me nou sukkel?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan zou ik toch juist empathie moeten hebben, sukkel.
Ik kan haar hebbenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Volgens mij bedreigde ze je daar, zou een TR doen
Maar je weet niet voor één.quote:
Ja.quote:
Die zijn wel lekker trouwens, scholieren.quote:
Juist kindermoordenaars lijkt me. Makkelijk te doen als clown.quote:
Planologie.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oja,
Welke beroepsopleiding volg je?
Hehehquote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk en humor vooral. Ik post toch op MrBradge? Waarom de fuck moet ik dan gaan lopen klonen terwijl ik op een normaal account postquote:
Zo is dat, Bradmanssquote:Op zondag 6 maart 2016 14:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja leuk en humor vooral. Ik post toch op MrBradge? Waarom de fuck moet ik dan gaan lopen klonen terwijl ik op een normaal account postKhankhie
Ja echt wtf man, waarom zou iemand dat doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja leuk en humor vooral. Ik post toch op MrBradge? Waarom de fuck moet ik dan gaan lopen klonen terwijl ik op een normaal account postKhankhie
Zo is het maar net, Bradverquote:Op zondag 6 maart 2016 14:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wel kut verpakt met 6 van die dingenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker trouwens, scholieren.
[ afbeelding ]
slim lachen ligt niet binnen haar mogelijkheden he, beetje lullig ditquote:Op zondag 6 maart 2016 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lach hem dan niet zo dom uit man
bedoel je ons?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De plannetjes die ik voor ons twee bekokstoof zijn wel spannend
Ja, welk gezin bestaat nou uit 6.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel kut verpakt met 6 van die dingen
beetje wel... maar ik begrijp dat ik de slingers weer kan opbergen?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huh nee, staat dat er dan? ;s
ja ik hou toch meer van toeten en blazenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje wel... maar ik begrijp dat ik de slingers weer kan opbergen?
Joodse.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, welk gezin bestaat nou uit 6.
ja nee, het geeft niet... ben het wel gewend hoor...quote:Op zondag 6 maart 2016 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik hou toch meer van toeten en blazen
Gezinnen van ouders die 4 kinderen op de wereld zetten.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat mensen zo achterbaks kunnen zijn hequote:Op zondag 6 maart 2016 15:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
slim lachen ligt niet binnen haar mogelijkheden he, beetje lullig dit
niet echt aardig iddquote:Op zondag 6 maart 2016 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat mensen zo achterbaks kunnen zijn he
in jouw geval haal je die stoel van je reet afquote:Op zondag 6 maart 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal zo mijn luie reet eens van mijn stoel halen en naar de winkel lopen.
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in jouw geval haal je die stoel van je reet af
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik last gister een topic waarin een user het had over de witte genocide en dat de blanke mens steeds minder kinderen kreeg. En aangezien scholiertjes echt blankvoedsel is lijkt me het erg onwaarschijnlijk dat er gezinnen zijn met 4 kinderenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Gezinnen van ouders die 4 kinderen op de wereld zetten.
had eigenlijk zin om te white knighten, maar ik kan niet nog een afwijzing handelen vandaagquote:Op zondag 6 maart 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in jouw geval haal je die stoel van je reet af
Erwtensoepquote:Op zondag 6 maart 2016 15:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
heb gvd genoeg erwtensoep voor de hele provincie
Haha, doe dat meid! xDquote:Op zondag 6 maart 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal zo mijn luie reet eens van mijn stoel halen en naar de winkel lopen.
Mongolen die het niet snappen.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]Welke mongool stopt nu 2x6 koekjes in het plastic en stopt die bij elkaar in een doos.
Oh ken er eentje met 5. Helaas zijn dat geen aanwinsten voor de blanke genenpoel.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik last gister een topic waarin een user het had over de witte genocide en dat de blanke mens steeds minder kinderen kreeg. En aangezien scholiertjes echt blankvoedsel is lijkt me het erg onwaarschijnlijk dat er gezinnen zijn met 4 kinderen
Eéntje meer of minder maakt bij zo'n groot aantal ook niet meer uit tochquote:Op zondag 6 maart 2016 15:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had eigenlijk zin om te white knighten, maar ik kan niet nog een afwijzing handelen vandaag
Hoe zou jij die 12 koekjes in het doosje doen dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]Welke mongool stopt nu 2x6 koekjes in het plastic en stopt die bij elkaar in een doos.
Hij zal waarschijnlijk stapelen, en dan keihard op dat doosje duwen en verontwaardigd kijken als ze allemaal kapot zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe zou jij die 12 koekjes in het doosje doen dan?
ligt nog steeds wel gevoelig hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eéntje meer of minder maakt bij zo'n groot aantal ook niet meer uit toch
Geef maar aan mij.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
heb gvd genoeg erwtensoep voor de hele provincie
Oh, ja weet ik veelquote:Op zondag 6 maart 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Onbedoeld? Volgens bedoelde WCH het juist heel grappig.
ben nooit grappigquote:Op zondag 6 maart 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Onbedoeld? Volgens bedoelde WCH het juist heel grappig.
Ja, maar ik weet niet of het aantal daarmee correleert want Catkiller is enig kindquote:Op zondag 6 maart 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ken er eentje met 5. Helaas zijn dat geen aanwinsten voor de blanke genenpoel.
Brood, beleg, drinken, chips.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben je van plan te kopen, of ga je alleen wat rondkijken?
Moet ook altijd smakelijk lachen als ik in de spiegel kijkquote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben nooit grappigbehalve mijn hoofd dan
vanzelf natuurlijk he, einsteinquote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
#teamvanillekwark, hopelijk komt zijn wens uit
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik weet het antwoord op deze vraag
Gewoon zoals vroeger allemaal bij elkaar in stukje plastic in het doosje. Ik heb geen rem dus heb het altijd heel zwaar als ik een half leeggegeten verpakking terug moet leggen. Bij een grotere doos is die drempel lager.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe zou jij die 12 koekjes in het doosje doen dan?
vanillekwakquote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
#teamvanillekwark, hopelijk komt zijn wens uit
Nee dat hoeft idd niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of het aantal daarmee correleert want Catkiller is enig kind
Die leeft ook niet meer jaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vanzelf natuurlijk he, einstein
Ooooh, jij bent van de vroeger was alles beter generatie?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon zoals vroeger allemaal bij elkaar in stukje plastic in het doosje. Ik heb geen rem dus heb het altijd heel zwaar als ik een half leeggegeten verpakking terug moet leggen. Bij een grotere doos is die drempel lager.
Ik denk niet dat ik iemand vind die vrijwillig kinderen wil van mijquote:Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat hoeft idd niet.
Weet jij al of je kinderen wil? Ik denk niet dat ik mijn hoogbegaafde kinderen het aan wil doen om in deze steeds debielere wereld op te groeien. Ze plegen wsl toch zelfmoord vanwege alle domheid.
Gewoon zaad doneren.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik iemand vind die vrijwillig kinderen wil van mij
Sorry, ik ben Hans Lorentzquote:Op zondag 6 maart 2016 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, dacht even dat jij het was
Ja dat moet wel als je tegenwoordig de 20 gepasseerd bent toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ooooh, jij bent van de vroeger was alles beter generatie?
ik ben de 20 gepasseerd en vind zowel het heden als het verleden nietsquote:Op zondag 6 maart 2016 15:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat moet wel als je tegenwoordig de 20 gepasseerd bent toch?
ik mis het haedicum wel eensquote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben de 20 gepasseerd en vind zowel het heden als het verleden niets
quote:
Ik leef liever 15 jaar geleden dan nuquote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje te direct denk ikquote:Op zondag 6 maart 2016 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn pick up line maar die werkt dus niet
Ze willen jou niet.quote:
Huh, die band van jou komt niet op de radio toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik leef liever 15 jaar geleden dan nuSowieso alleen al vanwege alle rotzooi op de radio en in de media. Vroeger was er ook wel veel troep op de radio en dergelijk, maar veel minder als nu heb ik het idee.
altijd gepest?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal onzin, er is nu gewoon wat meer, maar kwaliteit is overal wel te vinden. Als je maar moeite doet.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik leef liever 15 jaar geleden dan nuSowieso alleen al vanwege alle rotzooi op de radio en in de media. Vroeger was er ook wel veel troep op de radio en dergelijk, maar veel minder als nu heb ik het idee.
Dat troep noemenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huh, die band van jou komt niet op de radio toch?
net zo veel minder als nu inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Toen ook hoor
ik mis de tijd dat men woorden gebruikte die ik begreep wel eensquote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik mis het haedicum wel eens
gewoon je moeder bellen en even samen jankenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en weer een afwijzing... wat een dag joh... ga maar in mijn soep roeren
Er is ook echt wel veel kwaliteit. Maar dat is niet commercieel.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal onzin, er is nu gewoon wat meer, maar kwaliteit is overal wel te vinden. Als je maar moeite doet.
Is beter. Het zijn psychopaten.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit zijn er zelfs 3, denk dat trein koppen het beste is nuquote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik schreef het foutquote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat men woorden gebruikte die ik begreep wel eens
eerste je handen wassen voordat je gaat stappenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar ik hou er niet van om om de hete brei heen te draaien
Misschien omdat het medium radio gedateerd is geraakt, geen idee, ideetje maar hoor :Squote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
milli vanilli zeker gemistquote:Op zondag 6 maart 2016 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien omdat het medium radio gedateerd is geraakt, geen idee, ideetje maar hoor :S
Adele en Lil'kleine vergelijken vind ik beetje vreemd maar oké. Daarnaast komt het "commerciële muziek" geneuzel me de strot nogal uit..quote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Er is ook echt wel veel kwaliteit. Maar dat is niet commercieel.
90% van de commerciele muziek bijvoorbeeld is bagger in mijn ogen. Dan krijg je een Adele, of een Lil Kleine of dergelijk. En de meeste muziek is allemaal zo overgeproduceerd, ook 3x niks.
Girl you know it's truequote:
jeetje zegquote:Op zondag 6 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind WCH een kutuser, nou dan lees je zijn lappen gebrabbel toch niet.. Zo moeilijk is het niet Braddie.
RTquote:Op zondag 6 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind WCH een kutuser, nou dan lees je zijn lappen gebrabbel toch niet.. Zo moeilijk is het niet Braddie.
Wowquote:Op zondag 6 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja manquote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
erg he, die bejaarden mishandeling hier
Dit is zó waar, geldt ook voor de SC.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ugh, kansloosquote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
It Takes Two, een nieuwe show met BN’ers die uit hun comfort zone stappen om een totaal andere kant van zichzelf te laten zien. Dat moet wel bijzondere tv opleveren, helemaal met presentatieduo Chantal Janzen en Gordon.
Daar gaan we weer
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wou gewoon een punt maken en als minst favoriete user misbruikte ik jou even.. Sorry
Ik hoop dat ze Hans Teeuwen ondervragenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
It Takes Two, een nieuwe show met BN’ers die uit hun comfort zone stappen om een totaal andere kant van zichzelf te laten zien. Dat moet wel bijzondere tv opleveren, helemaal met presentatieduo Chantal Janzen en Gordon.
Daar gaan we weer
Tv programma waarin bn'ers vechten tot de dood zou ik kijken.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Daar gaan we weer
Sterren schieten op het landquote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tv programma waarin bn'ers vechten tot de dood zou ik kijken.
zin in vanillekwarkquote:Op zondag 6 maart 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry, ongeacht de situatie blijf ik eerlijk.
Met Patty en Paay tegen Art Rooijakkers en Arie Boomsmaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gerard En Gordon tegen Rene en Jeroenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met Patty en Paay tegen Art Rooijakkers en Arie Boomsma
En Maxim Hartmanquote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Hans Teeuwen ondervragen
https://www.facebook.com/(...)3227/?type=2&theaterquote:Op zondag 6 maart 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met Patty en Paay tegen Art Rooijakkers en Arie Boomsma
Willoowquote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)3227/?type=2&theater
Spijkers met koppen is wel een schitterend programma trouwens.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)3227/?type=2&theater
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
The fuck zijn mijn buren aan het doen jezus
Vocaroo plsquote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
Waarschijnlijk kindje makenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
Walgelijke linkse propagandaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Spijkers met koppen is wel een schitterend programma trouwens.
eh okquote:Op zondag 6 maart 2016 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zit al ruim tegen de miljoen miljard aan baby
Ik?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
Ja ik zou jou mijn laatste cupcake geven
oke put a ring on me pls
Je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja gvd doe ik een keer positief
Je kloontjes misschienquote:
Nou en?quote:
ben braddie nietquote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Pas als beide achter elkaar posten geloof ik je braddie
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Pas als beide achter elkaar posten geloof ik je braddie
Jij bent bij een instelling?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
Eerst liepen ze te gillen en nu zijn ze met hun bezoek op objecten aan het slaan
ja hier voor was 'ie echt een aanwinstquote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
braddie dit begixnt wel echt tering vervelend te worden
Vast een geile orgiequote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
Eerst liepen ze te gillen en nu zijn ze met hun bezoek op objecten aan het slaan
moet je maar niet in een achterbuurt gaan wonen ook hoor, jeetjequote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
Waar de fuck heb je het over? Nogmaals, waarom zou ik TERWIJL IK AL POST ONDER MRBRADGE gaan lopen klonen?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
braddie dit begixnt wel echt tering vervelend te worden
omdat 'ie niet in het autistische spectrum valt maar het hele spectrum isquote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zou Braddie een kloon nemen? Iedereen kent hem toch wel.
http://www.dumpert.nl/med(...)uren_worden_gek.htmlquote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
wowowowowow TRquote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat 'ie niet in het autistische spectrum valt maar het hele spectrum is
Die mensenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)uren_worden_gek.html
Zijn dit jouw buren?
Die vraag kan je beter aan jezelf stellen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over? Nogmaals, waarom zou ik TERWIJL IK AL POST ONDER MRBRADGE gaan lopen klonen?
Zodat je afscheid kunt nemen en toch doorpostenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over? Nogmaals, waarom zou ik TERWIJL IK AL POST ONDER MRBRADGE gaan lopen klonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |