Dat vind ik nogal onzin, er is nu gewoon wat meer, maar kwaliteit is overal wel te vinden. Als je maar moeite doet.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik leef liever 15 jaar geleden dan nuSowieso alleen al vanwege alle rotzooi op de radio en in de media. Vroeger was er ook wel veel troep op de radio en dergelijk, maar veel minder als nu heb ik het idee.
Dat troep noemenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huh, die band van jou komt niet op de radio toch?
net zo veel minder als nu inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik leef liever 15 jaar geleden dan nuSowieso alleen al vanwege alle rotzooi op de radio en in de media. Vroeger was er ook wel veel troep op de radio en dergelijk, maar veel minder als nu heb ik het idee.
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Toen ook hoor
ik mis de tijd dat men woorden gebruikte die ik begreep wel eensquote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik mis het haedicum wel eens
gewoon je moeder bellen en even samen jankenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en weer een afwijzing... wat een dag joh... ga maar in mijn soep roeren
Er is ook echt wel veel kwaliteit. Maar dat is niet commercieel.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal onzin, er is nu gewoon wat meer, maar kwaliteit is overal wel te vinden. Als je maar moeite doet.
Is beter. Het zijn psychopaten.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit zijn er zelfs 3, denk dat trein koppen het beste is nuquote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik schreef het foutquote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat men woorden gebruikte die ik begreep wel eens
eerste je handen wassen voordat je gaat stappenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar ik hou er niet van om om de hete brei heen te draaien
Misschien omdat het medium radio gedateerd is geraakt, geen idee, ideetje maar hoor :Squote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
milli vanilli zeker gemistquote:Op zondag 6 maart 2016 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien omdat het medium radio gedateerd is geraakt, geen idee, ideetje maar hoor :S
Adele en Lil'kleine vergelijken vind ik beetje vreemd maar oké. Daarnaast komt het "commerciële muziek" geneuzel me de strot nogal uit..quote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Er is ook echt wel veel kwaliteit. Maar dat is niet commercieel.
90% van de commerciele muziek bijvoorbeeld is bagger in mijn ogen. Dan krijg je een Adele, of een Lil Kleine of dergelijk. En de meeste muziek is allemaal zo overgeproduceerd, ook 3x niks.
Girl you know it's truequote:
jeetje zegquote:Op zondag 6 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind WCH een kutuser, nou dan lees je zijn lappen gebrabbel toch niet.. Zo moeilijk is het niet Braddie.
RTquote:Op zondag 6 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind WCH een kutuser, nou dan lees je zijn lappen gebrabbel toch niet.. Zo moeilijk is het niet Braddie.
Wowquote:Op zondag 6 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |