vanillekwakquote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
#teamvanillekwark, hopelijk komt zijn wens uit
Nee dat hoeft idd niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of het aantal daarmee correleert want Catkiller is enig kind
Die leeft ook niet meer jaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vanzelf natuurlijk he, einstein
Ooooh, jij bent van de vroeger was alles beter generatie?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon zoals vroeger allemaal bij elkaar in stukje plastic in het doosje. Ik heb geen rem dus heb het altijd heel zwaar als ik een half leeggegeten verpakking terug moet leggen. Bij een grotere doos is die drempel lager.
Ik denk niet dat ik iemand vind die vrijwillig kinderen wil van mijquote:Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat hoeft idd niet.
Weet jij al of je kinderen wil? Ik denk niet dat ik mijn hoogbegaafde kinderen het aan wil doen om in deze steeds debielere wereld op te groeien. Ze plegen wsl toch zelfmoord vanwege alle domheid.
Gewoon zaad doneren.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik iemand vind die vrijwillig kinderen wil van mij
Sorry, ik ben Hans Lorentzquote:Op zondag 6 maart 2016 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, dacht even dat jij het was
Ja dat moet wel als je tegenwoordig de 20 gepasseerd bent toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ooooh, jij bent van de vroeger was alles beter generatie?
ik ben de 20 gepasseerd en vind zowel het heden als het verleden nietsquote:Op zondag 6 maart 2016 15:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat moet wel als je tegenwoordig de 20 gepasseerd bent toch?
ik mis het haedicum wel eensquote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben de 20 gepasseerd en vind zowel het heden als het verleden niets
quote:
Ik leef liever 15 jaar geleden dan nuquote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje te direct denk ikquote:Op zondag 6 maart 2016 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn pick up line maar die werkt dus niet
Ze willen jou niet.quote:
Huh, die band van jou komt niet op de radio toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik leef liever 15 jaar geleden dan nuSowieso alleen al vanwege alle rotzooi op de radio en in de media. Vroeger was er ook wel veel troep op de radio en dergelijk, maar veel minder als nu heb ik het idee.
altijd gepest?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |