SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de natuur een handje helpen en zijn werk laten doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Gadverdamme zoveel groningers hier ga weg
aww wel zieligquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen groninger trouwens, woon er alleen
houd je smoel en ga erwtensoep makenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wilde "gek op worst als TT"
het was mijn beurt
ik had de lapo
kutkaper
Wowowquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon de natuur een handje helpen en zijn werk laten doen.
I knowquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen groninger trouwens, woon er alleen
ik vond die broodjes rookworst van de hema altijd wel lekker jaquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wilde "gek op worst als TT"
het was mijn beurt
ik had de lapo
kutkaper
doelde erop dat hij alleen woontquote:Op zondag 6 maart 2016 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niks zielig. Integreren zal hij, net zolang totdat hij zich een Groninger voelt.
wtf haten nog wel :s jij bent gekquote:Op zondag 6 maart 2016 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje zeg... daarom haat ik dus homo's
jij sowieso altijdquote:Op zondag 6 maart 2016 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer zouden we mogen bungeejumpen van de V&D gebouw (rip) in Groningen.
Heb een hele installatie hier staanquote:Op zondag 6 maart 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel oppassen hoor, op eigen houtje naar gas boren is misschien wel een beetje gevaarlijk.
gebeurt noooooitquote:Op zondag 6 maart 2016 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niks zielig. Integreren zal hij, net zolang totdat hij zich een Groninger voelt.
er is geen godquote:Op zondag 6 maart 2016 14:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Spring mee. Zonder koord. Als god het wil blijven we leven.
van Van Olst toren gebeurt best vaakquote:Op zondag 6 maart 2016 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer zouden we mogen bungeejumpen van de V&D gebouw (rip) in Groningen.
Ik ben nooit echt bij dat torenstukje geweest tbhquote:Op zondag 6 maart 2016 14:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van Van Olst toren gebeurt best vaak
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja lekker... scoor ik ook een keer een tiener krijg ik dit... wou dat ik niels was
dat is toch rechts als je binnenkomt?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt bij dat torenstukje geweest tbhAltijd E wing.
Die msn leefquote:Op zondag 6 maart 2016 14:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jmj
Ook
Haha leuk
Ja
Oke
Ga je nog wat doen
Nee
Haha oke
Leuk
Jij
Nee
Oke
Ja kloptquote:Op zondag 6 maart 2016 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is toch rechts als je binnenkomt?![]()
helemaal nietquote:Op zondag 6 maart 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Kantine van de Van Olst torenwat een kutdrukte
je moet je hele haram ook niet meenemenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Kantine van de Van Olst torenwat een kutdrukte
Nee Bassie & Adriaan was echt kut.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:38 schreef MrBradge het volgende:
wow Bassie & Adriaan op Telekids. Jeugdsentiment
ja, maar je kunt niet met hetzelfde apparaat als waar je boeken mee leent ze ook weer terug brengen.. Ik heb nu boek geleend tot eind van het jaarquote:Op zondag 6 maart 2016 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Kwam laatst achter dat de mediatheek van de van olst best wel handig is. Wist niet eens dat het daar bestond
Ik vond het vroeger best leuk, maar heb net even een aflevering gekeken "For old times sake" En ik vond het echt 3 keer kutquote:
Huh dit snapte ik even niet. Als je een boek leent dan scan je dat toch en dan krijg je bonnetje (als je dat wil), om te zien wanneer je het weer in mot leveren. als je het in moet leveren dan scan je het toch gewoon opnieuw ?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar je kunt niet met hetzelfde apparaat als waar je boeken mee leent ze ook weer terug brengen.. Ik heb nu boek geleend tot eind van het jaar
hboquote:Op zondag 6 maart 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in pak naar school voor een gesprek met je docent van een kwartier
Sommige nemen zichzelf iets te serieus.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in pak naar school voor een gesprek met je docent van een kwartier
Jij was toch helemaal niet online toen ik het erover had?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]![]()
Heldin
![]()
![]()
Nou wel een drankje met hem gaan doen he?
dat dacht ik ook.. Maar je hebt een brievenbus buiten hangen waar je hem gewoon in moet gooien..quote:Op zondag 6 maart 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Huh dit snapte ik even niet. Als je een boek leent dan scan je dat toch en dan krijg je bonnetje (als je dat wil), om te zien wanneer je het weer in mot leveren. als je het in moet leveren dan scan je het toch gewoon opnieuw ?
Nee, maar ik lurk wel meequote:Op zondag 6 maart 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij was toch helemaal niet online toen ik het erover had?
Oh echtquote:Op zondag 6 maart 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat dacht ik ook.. Maar je hebt een brievenbus buiten hangen waar je hem gewoon in moet gooien..
Mwa, vroeger was het wel leuk. Maar als je het nu gaat terugkijken ga je het wel kut vinden schat ik zo, ik irriteerde mij alleen al aan de stem van Bassiequote:
goh echt?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mwa, vroeger was het wel leuk. Maar als je het nu gaat terugkijken ga je het wel kut vinden schat ik zo
just stahpquote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef ApacheRosePeacock het volgende:
hallo vriendjes en vriendinnetjes
Hey Braddiequote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef ApacheRosePeacock het volgende:
Aló frindjinten an frindjinten tin tarintjes,quote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef ApacheRosePeacock het volgende:
Houd toch je waffel, B100quote:Op zondag 6 maart 2016 14:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zegt toch niet dat alle clowns kut zijn, trek het je niet aan joh
Clowns moeten dood. Ik haat ze. Je weet nooit wat er achter het masker zit.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zegt toch niet dat alle clowns kut zijn, trek het je niet aan joh
snap die aversie wel, gezien je neusquote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Clowns moeten dood. Ik haat ze. Je weet nooit wat er achter het masker zit.
neequote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
HZAW heb je wel eens boeken gereserveerd via hanze app?
?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Probeer je nu tegelijk te posten en daarmee te bewijzen dat het je kloon niet is?
ik ben op zeker geen kloon van braddiequote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Probeer je nu tegelijk te posten en daarmee te bewijzen dat het je kloon niet is?
Een mens meestalquote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Clowns moeten dood. Ik haat ze. Je weet nooit wat er achter het masker zit.
Die ene kloon was wel opeens weg.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik toch juist empathie moeten hebben, sukkel.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
snap die aversie wel, gezien je neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |