Heb een hele installatie hier staanquote:Op zondag 6 maart 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel oppassen hoor, op eigen houtje naar gas boren is misschien wel een beetje gevaarlijk.
gebeurt noooooitquote:Op zondag 6 maart 2016 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niks zielig. Integreren zal hij, net zolang totdat hij zich een Groninger voelt.
er is geen godquote:Op zondag 6 maart 2016 14:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Spring mee. Zonder koord. Als god het wil blijven we leven.
van Van Olst toren gebeurt best vaakquote:Op zondag 6 maart 2016 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer zouden we mogen bungeejumpen van de V&D gebouw (rip) in Groningen.
Ik ben nooit echt bij dat torenstukje geweest tbhquote:Op zondag 6 maart 2016 14:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van Van Olst toren gebeurt best vaak
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja lekker... scoor ik ook een keer een tiener krijg ik dit... wou dat ik niels was
dat is toch rechts als je binnenkomt?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt bij dat torenstukje geweest tbhAltijd E wing.
Die msn leefquote:Op zondag 6 maart 2016 14:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jmj
Ook
Haha leuk
Ja
Oke
Ga je nog wat doen
Nee
Haha oke
Leuk
Jij
Nee
Oke
Ja kloptquote:Op zondag 6 maart 2016 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is toch rechts als je binnenkomt?![]()
helemaal nietquote:Op zondag 6 maart 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Kantine van de Van Olst torenwat een kutdrukte
je moet je hele haram ook niet meenemenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Kantine van de Van Olst torenwat een kutdrukte
Nee Bassie & Adriaan was echt kut.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:38 schreef MrBradge het volgende:
wow Bassie & Adriaan op Telekids. Jeugdsentiment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |