Aló frindjinten an frindjinten tin tarintjes,quote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef ApacheRosePeacock het volgende:
hallo vriendjes en vriendinnetjes
Houd toch je waffel, B100quote:Op zondag 6 maart 2016 14:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zegt toch niet dat alle clowns kut zijn, trek het je niet aan joh
Clowns moeten dood. Ik haat ze. Je weet nooit wat er achter het masker zit.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zegt toch niet dat alle clowns kut zijn, trek het je niet aan joh
snap die aversie wel, gezien je neusquote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Clowns moeten dood. Ik haat ze. Je weet nooit wat er achter het masker zit.
neequote:Op zondag 6 maart 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
HZAW heb je wel eens boeken gereserveerd via hanze app?
?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Probeer je nu tegelijk te posten en daarmee te bewijzen dat het je kloon niet is?
ik ben op zeker geen kloon van braddiequote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Probeer je nu tegelijk te posten en daarmee te bewijzen dat het je kloon niet is?
Een mens meestalquote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Clowns moeten dood. Ik haat ze. Je weet nooit wat er achter het masker zit.
Die ene kloon was wel opeens weg.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik toch juist empathie moeten hebben, sukkel.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
snap die aversie wel, gezien je neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |