ben braddie nietquote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Pas als beide achter elkaar posten geloof ik je braddie
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Pas als beide achter elkaar posten geloof ik je braddie
Jij bent bij een instelling?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
Eerst liepen ze te gillen en nu zijn ze met hun bezoek op objecten aan het slaan
ja hier voor was 'ie echt een aanwinstquote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
braddie dit begixnt wel echt tering vervelend te worden
Vast een geile orgiequote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
Eerst liepen ze te gillen en nu zijn ze met hun bezoek op objecten aan het slaan
moet je maar niet in een achterbuurt gaan wonen ook hoor, jeetjequote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
Waar de fuck heb je het over? Nogmaals, waarom zou ik TERWIJL IK AL POST ONDER MRBRADGE gaan lopen klonen?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
braddie dit begixnt wel echt tering vervelend te worden
omdat 'ie niet in het autistische spectrum valt maar het hele spectrum isquote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zou Braddie een kloon nemen? Iedereen kent hem toch wel.
http://www.dumpert.nl/med(...)uren_worden_gek.htmlquote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
wowowowowow TRquote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat 'ie niet in het autistische spectrum valt maar het hele spectrum is
Die mensenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)uren_worden_gek.html
Zijn dit jouw buren?
Die vraag kan je beter aan jezelf stellen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over? Nogmaals, waarom zou ik TERWIJL IK AL POST ONDER MRBRADGE gaan lopen klonen?
Zodat je afscheid kunt nemen en toch doorpostenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over? Nogmaals, waarom zou ik TERWIJL IK AL POST ONDER MRBRADGE gaan lopen klonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |