Ja manquote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
erg he, die bejaarden mishandeling hier
Dit is zó waar, geldt ook voor de SC.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind WCH een kutuser, nou dan lees je zijn lappen gebrabbel toch niet.. Zo moeilijk is het niet Braddie.
Ugh, kansloosquote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
It Takes Two, een nieuwe show met BN’ers die uit hun comfort zone stappen om een totaal andere kant van zichzelf te laten zien. Dat moet wel bijzondere tv opleveren, helemaal met presentatieduo Chantal Janzen en Gordon.
Daar gaan we weer
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wou gewoon een punt maken en als minst favoriete user misbruikte ik jou even.. Sorry
Ik hoop dat ze Hans Teeuwen ondervragenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
It Takes Two, een nieuwe show met BN’ers die uit hun comfort zone stappen om een totaal andere kant van zichzelf te laten zien. Dat moet wel bijzondere tv opleveren, helemaal met presentatieduo Chantal Janzen en Gordon.
Daar gaan we weer
Tv programma waarin bn'ers vechten tot de dood zou ik kijken.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Daar gaan we weer
Sterren schieten op het landquote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tv programma waarin bn'ers vechten tot de dood zou ik kijken.
zin in vanillekwarkquote:Op zondag 6 maart 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry, ongeacht de situatie blijf ik eerlijk.
Met Patty en Paay tegen Art Rooijakkers en Arie Boomsmaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gerard En Gordon tegen Rene en Jeroenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met Patty en Paay tegen Art Rooijakkers en Arie Boomsma
En Maxim Hartmanquote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Hans Teeuwen ondervragen
https://www.facebook.com/(...)3227/?type=2&theaterquote:Op zondag 6 maart 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met Patty en Paay tegen Art Rooijakkers en Arie Boomsma
Willoowquote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)3227/?type=2&theater
Spijkers met koppen is wel een schitterend programma trouwens.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)3227/?type=2&theater
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
The fuck zijn mijn buren aan het doen jezus
Vocaroo plsquote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
Waarschijnlijk kindje makenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |