SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Is minderjarig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Oke Opso.. Je kan ook gewoon direct Fylax DM'en voor zijn nummer
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm laatdit mij aan fyfy denken
[ afbeelding ]
Gewoon. Ingeslapen.quote:
haal wegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
frass was te druk bezig met uitdelen en incasseren
Is het beste.quote:
altijd hetzelfde :Squote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
frass was te druk bezig met uitdelen en incasseren
Daarom.quote:
Jammer dat wch nu weg isquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gelukkig niet, het zou je maar overkomen
Maar je bent er nooitquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leuk dat je het ziet, heb het pas een week
Nog steeds sexyquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gelukkig niet, het zou je maar overkomen
Jammer, vond het leuk als je er de hele dag wasquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja klopt, ben er steeds bijna de hele dag ipv de hele dag
zou ik ook doen als jij er minder wasquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, vond het leuk als je er de hele dag was
Is goed, wil dan wel een kamer waar ik kan schilderenquote:
prima, was toch van plan een atelier te makenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed, wil dan wel een kamer waar ik kan schilderen
spekkie, waarom nou zo?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou ik ook doen als jij er minder was
Dan wil ik wel jouw oude overhemden aanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
prima, was toch van plan een atelier te maken
heb de hele dag nog geen series gekeken, ben er hartstikke mad doorquote:
Welke ga je kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb de hele dag nog geen series gekeken, ben er hartstikke mad door
ik ga daar nu verandering in brengen good day Hans I SAID GOOD DAY
mad sexyquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan wil ik wel jouw oude overhemden aan
Ok, terechte madheidquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb de hele dag nog geen series gekeken, ben er hartstikke mad door
ik ga daar nu verandering in brengen good day Hans I SAID GOOD DAY
Dat hok is een schuurtje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha dayum, wat was dat voor hok tho, schuur ofzo?
koop gewoon wat gipsplaten en smeer er stuc tegen aan, kan iedereen, behang is voor proleten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat hok is een schuurtje.
En het is in de loop der jaren een beetje (Beetje boel) Verpaupert en ik wil om te beginnen sowieso die gaten afdekken met shirts, dan behang halen en als ik voldoende behang heb (En dus ook het geld ervoor
) In een klap alles gaan opknappen
Een rol behang kost echt 8 euro ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat hok is een schuurtje.
En het is in de loop der jaren een beetje (Beetje boel) Verpaupert en ik wil om te beginnen sowieso die gaten afdekken met shirts, dan behang halen en als ik voldoende behang heb (En dus ook het geld ervoor
) In een klap alles gaan opknappen
Hnnnggg ik ga die morgen binge watchenquote:
Gvd krijg het hier warm vanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
koop gewoon wat gipsplaten en smeer er stuc tegen aan, kan iedereen, behang is voor proleten.
Maar Braddie knalt er 4 volle tanken benzine doorheen per week. Blijft niks over.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een rol behang kost echt 8 euro ofzo
Ja klopt, behang is ook zeker niet duur. Maar ik heb een aantal rollen nodig, en wil het in een keer goed gaan aanpakken, dus ook gelijk nieuwe vloerisolatie erin en nieuw tapijt. Dus wil er even voor sparen. Kan nog wel even gaan duren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een rol behang kost echt 8 euro ofzo
4?!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar Braddie knalt er 4 volle tanken benzine doorheen per week. Blijft niks over.
Maar maar maar maar maarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja klopt, behang is ook zeker niet duur. Maar ik heb een aantal rollen nodig, en wil het in een keer goed gaan aanpakken, dus ook gelijk nieuwe vloerisolatie erin en nieuw tapijt. Dus wil er even voor sparen. Kan nog wel even gaan duren.
Kan nu wel half werk gaan leveren maar dat schiet niet op.quote:
Gaat dus nooit gebeurenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan nu wel half werk gaan leveren maar dat schiet niet op.
Dus ik doe dan liever in een keer alles goed, behang + Vloer + Gat in plafond + Slot in de deur vervangen.
Oh sorry ben ook met andere dingen bezigquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
Laten jullie me nou echt alleen met die speklap
Echt de vriendelijkheid zelvequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
Laten jullie me nou echt alleen met die speklap
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Haha spoilers man misschien leest Hans het wel. Maar zijn slotzin daarna ook.quote:
Wat danquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh sorry ben ook met andere dingen bezig
Met links of met rechts?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh sorry ben ook met andere dingen bezig
In spoilertag gezet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha spoilers man misschien leest Hans het wel. Maar zijn slotzin daarna ook.![]()
Recht door zeequote:
Ga nu verder kijken maar moest het even kwijt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
In spoilertag gezet.
Maar hij was weer sterk
Hmmm ga doorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wel wat schotjes zetten van te voren en schroeven plamuren
Sws goede opbouw naar wat komen gaatquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga nu verder kijken maar moest het even kwijt.
naja beetje voorlijmen en smeren, af en toe kijken of je luchtbellen krijgt zo niet dan zit je goedquote:
Nu moeten we zeker gaan vragen waarom je boos bentquote:
We hebben ons best gedaan hansworstquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:25 schreef HPLC het volgende:
Klik ik toch op die spoilerWat een Hans ben ik ook
Echt tyfushard nuquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
naja beetje voorlijmen en smeren, af en toe kijken of je luchtbellen krijgt zo niet dan zit je goed
rustig blijvenquote:
Liever niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu moeten we zeker gaan vragen waarom je boos bent
Mooi.quote:
Nee. Ben nogal gespannen. De naaierij lijkt maar door te gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:28 schreef Remqo het volgende:
Niels, je bent toch niet boos op ons, toch?
Vertel eensquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee. Ben nogal gespannen. De naaierij lijkt maar door te gaan.
ik denk dat je het verdiend hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Diaree, kotsen , hoesten en snot uit je neus zijn kut.. allemaal tegelijk is echt een hel. Zat net op de pot met een emmer voor me
Oh da's naar, sterkte ermeequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee. Ben nogal gespannen. De naaierij lijkt maar door te gaan.
Had je ook dat je moest hoesten en het er aan de achterkant uit spoot?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Diaree, kotsen , hoesten en snot uit je neus zijn kut.. allemaal tegelijk is echt een hel. Zat net op de pot met een emmer voor me
mensen die geen goeie zaterdag avond hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Wow, heb je zika?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Later van de week. Ik ben een loonvordering aan het voorbereiden met een advocaat.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
B3n een hele lieve boy
Getypt vanaf de plee
jajhahaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je ook dat je moest hoesten en het er aan de achterkant uit spoot?
Ik kan geen muurtje stucen hoor ;squote:
wow jij bent terug? Waar is je kloon acc?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wow, heb je zika?
Of heb je naar een Eddy Wally compilatie CD moeten luisteren?
iets zegt me dat ze je het niet leuker voor je kan makenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Later van de week. Ik ben een loonvordering aan het voorbereiden met een advocaat.
Welk kloon acc?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
wow jij bent terug? Waar is je kloon acc?
Waarom komt dit als een verrassing voor jequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Maar je doet dus toch een braddie?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Maar je doet dus toch een braddie?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom komt dit als een verrassing voor je
idk hij klonk serieus de laatste keerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom komt dit als een verrassing voor je
Pleasequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
idk hij klonk serieus de laatste keer
Ik kan het makkelijk winnen, maar het is zo sneu dat men er tegenwoordig vanuit kan gaan dat men met oplichters te maken heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
iets zegt me dat ze je het niet leuker voor je kan maken
Wil je een paar plaatjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we vannacht regen/sneeuw verwachten Niels?
Hahahahahaha deze manquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
deze man hequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Aha, je wilde een touw kopen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik serieus?
Neuh
Zei het al eerder, dat gedoe met die informatie die online staat van mezelf is nou al zo, dus dikke l*l ik blijf gewoon door posten.
Door dat gezeik afgelopen woensdag was ik er gewoon klaar mee, niet alleen met forums overigens.
waarom verkondig je dan elke keer dat je weggaat als iedereen weet dat je toch wel terugkomtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik serieus?
Neuh
Zei het al eerder, dat gedoe met die informatie die online staat van mezelf is nou al zo, dus dikke l*l ik blijf gewoon door posten.
Door dat gezeik afgelopen woensdag was ik er gewoon klaar mee, niet alleen met forums overigens.
aohh jij weet meer dan dat ik weet... wat is er gebeurt woendag? Niemand wilt het vertellenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik serieus?
Neuh
Vannacht klaart het op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als dat jou opvrolijkt mag dat, anders voldoen paar zinnen ook wel
Dat is gewoon z'n dingetjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom verkondig je dan elke keer dat je weggaat als iedereen weet dat je toch wel terugkomt
KLB / Als koosvriendloos door het leven gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
aohh jij weet meer dan dat ik weet... wat is er gebeurt woendag? Niemand wilt het vertellen?
Mhm, hopen dat ik niet natgeregend word tijdens voetbal dan maarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vannacht klaart het op.
Morgen veel bewolking.
Regenbuien en natte sneeuw.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vannacht klaart het op.
Morgen veel bewolking.
Regenbuien en natte sneeuw.
Ja hehe ik zit al langer dan vandaag op fokquote:
Geen goeie voetbal- of skate-dag morgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhm, hopen dat ik niet natgeregend word tijdens voetbal dan maar
Op gelezen.. zeker kut.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
KLB / Als koosvriendloos door het leven gaan.
Nee helaas niet, maar het moet maarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen goeie voetbal- of skate-dag morgen.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Op gelezen.. zeker kut.
Maarja zulke vrienden ben ik liever kwijt dan rijk... huilen om een fucking 10tje
Vraag me af of poepen en kotsen tegelijkertijd fysiek mogelijk is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn maag rommelt met de nodige krampen... allen weet ik niet of ik honger heb.. moet poepen.. of moet kotsen.. of allemaal tegelijk.
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vraag me af of poepen en kotsen tegelijkertijd fysiek mogelijk is.
is zeker mogelijk. Kan dat persoonlijk bevestigenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vraag me af of poepen en kotsen tegelijkertijd fysiek mogelijk is.
Te veel gedronken de laatste dagen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn maag rommelt met de nodige krampen... allen weet ik niet of ik honger heb.. moet poepen.. of moet kotsen.. of allemaal tegelijk.
Drink niet.. heb een virusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Te veel gedronken de laatste dagen?
Minder tof.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Drink niet.. heb een virusZit aan de antibiotica en andere pillen
Chlamidia is geen pretjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Drink niet.. heb een virusZit aan de antibiotica en andere pillen
Ben 'r ook nog. Bietje lezen.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Team no sleep. En ik ging nog zo moe en slaperig naar bed en toen dacht ik aan bepaalde dingen en en en...
hoi.
dacht je aan mijn penis?quote:Op zondag 6 maart 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Team no sleep. En ik ging nog zo moe en slaperig naar bed en toen dacht ik aan bepaalde dingen en en en...
hoi.
Ohquote:Op zondag 6 maart 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik keek vroeger totaly spies. Power puff girls en meer meiden programma's.
Moest ik even zeggen.
okquote:Op zondag 6 maart 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik keek vroeger totaly spies. Power puff girls en meer meiden programma's.
Moest ik even zeggen.
Die blauwe heb ik eigenlijk nooit op.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Blauwe fernandes is de beste fernandes. Cocosnoot is meest vieze fernandes
mijn excusesquote:Op zondag 6 maart 2016 07:27 schreef Etsu het volgende:
Op zondag 6 maart 2016 07:14 schreef McGrath het volgende:
Lekker een ritje in de metro.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok
nou veel plezier met wat je ook gaat doen op dit tijdstip
Ik vond het ook spannendquote:Op zondag 6 maart 2016 01:44 schreef Murdera het volgende:
Heftig avontuur. Parkje in om een schapenschedel te begraven
quote:Op zondag 6 maart 2016 10:46 schreef Arcee het volgende:
Gisteren snelste topics ooit uit deze reeks.
Jeetje Dima, hopelijk heb je hiervan geleerdquote:Op zondag 6 maart 2016 10:45 schreef Crip het volgende:
ik heb gedroomd over de jongen die ik gisteren had geblockt. heb echt onrustig geslapen
jij ziet posts ik zie keiharde cashquote:Op zondag 6 maart 2016 10:46 schreef Arcee het volgende:
vanmorgen lakens verschoont?quote:Op zondag 6 maart 2016 10:45 schreef Crip het volgende:
ik heb gedroomd over de jongen die ik gisteren had geblockt. heb echt onrustig geslapen
Doe gewoon straks is hij de warequote:Op zondag 6 maart 2016 10:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, was aan het overwegen om te unblocken maar durfde niet meer.
Top 7 gerund door KLBers.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:46 schreef Arcee het volgende:
37 min is niks. 18.5 ook nietquote:Op zondag 6 maart 2016 11:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Top 7 gerund door KLBers.
Voor KLB-begrippen valt het trouwens nog wel mee. Snelste KLB SC ooit was 2x zo snel.
Bordurenquote:Op zondag 6 maart 2016 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Aah zondag, wat voor totaal nutteloze dingen zal ik vandaag eens gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |