quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vannacht klaart het op.
Morgen veel bewolking.
Regenbuien en natte sneeuw.
Ja hehe ik zit al langer dan vandaag op fokquote:
Geen goeie voetbal- of skate-dag morgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhm, hopen dat ik niet natgeregend word tijdens voetbal dan maar
Op gelezen.. zeker kut.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
KLB / Als koosvriendloos door het leven gaan.
Nee helaas niet, maar het moet maarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen goeie voetbal- of skate-dag morgen.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Op gelezen.. zeker kut.
Maarja zulke vrienden ben ik liever kwijt dan rijk... huilen om een fucking 10tje
Vraag me af of poepen en kotsen tegelijkertijd fysiek mogelijk is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn maag rommelt met de nodige krampen... allen weet ik niet of ik honger heb.. moet poepen.. of moet kotsen.. of allemaal tegelijk.
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vraag me af of poepen en kotsen tegelijkertijd fysiek mogelijk is.
is zeker mogelijk. Kan dat persoonlijk bevestigenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vraag me af of poepen en kotsen tegelijkertijd fysiek mogelijk is.
Te veel gedronken de laatste dagen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn maag rommelt met de nodige krampen... allen weet ik niet of ik honger heb.. moet poepen.. of moet kotsen.. of allemaal tegelijk.
Drink niet.. heb een virusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Te veel gedronken de laatste dagen?
Minder tof.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Drink niet.. heb een virusZit aan de antibiotica en andere pillen
Chlamidia is geen pretjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Drink niet.. heb een virusZit aan de antibiotica en andere pillen
Ben 'r ook nog. Bietje lezen.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Team no sleep. En ik ging nog zo moe en slaperig naar bed en toen dacht ik aan bepaalde dingen en en en...
hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |