Welk kloon acc?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
wow jij bent terug? Waar is je kloon acc?
Waarom komt dit als een verrassing voor jequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Maar je doet dus toch een braddie?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Maar je doet dus toch een braddie?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom komt dit als een verrassing voor je
idk hij klonk serieus de laatste keerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom komt dit als een verrassing voor je
Pleasequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
idk hij klonk serieus de laatste keer
Ik kan het makkelijk winnen, maar het is zo sneu dat men er tegenwoordig vanuit kan gaan dat men met oplichters te maken heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
iets zegt me dat ze je het niet leuker voor je kan maken
Wil je een paar plaatjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we vannacht regen/sneeuw verwachten Niels?
Hahahahahaha deze manquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
deze man hequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Aha, je wilde een touw kopen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik serieus?
Neuh
Zei het al eerder, dat gedoe met die informatie die online staat van mezelf is nou al zo, dus dikke l*l ik blijf gewoon door posten.
Door dat gezeik afgelopen woensdag was ik er gewoon klaar mee, niet alleen met forums overigens.
waarom verkondig je dan elke keer dat je weggaat als iedereen weet dat je toch wel terugkomtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik serieus?
Neuh
Zei het al eerder, dat gedoe met die informatie die online staat van mezelf is nou al zo, dus dikke l*l ik blijf gewoon door posten.
Door dat gezeik afgelopen woensdag was ik er gewoon klaar mee, niet alleen met forums overigens.
aohh jij weet meer dan dat ik weet... wat is er gebeurt woendag? Niemand wilt het vertellenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik serieus?
Neuh
Vannacht klaart het op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als dat jou opvrolijkt mag dat, anders voldoen paar zinnen ook wel
Dat is gewoon z'n dingetjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom verkondig je dan elke keer dat je weggaat als iedereen weet dat je toch wel terugkomt
KLB / Als koosvriendloos door het leven gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
aohh jij weet meer dan dat ik weet... wat is er gebeurt woendag? Niemand wilt het vertellen?
Mhm, hopen dat ik niet natgeregend word tijdens voetbal dan maarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vannacht klaart het op.
Morgen veel bewolking.
Regenbuien en natte sneeuw.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vannacht klaart het op.
Morgen veel bewolking.
Regenbuien en natte sneeuw.
Ja hehe ik zit al langer dan vandaag op fokquote:
Geen goeie voetbal- of skate-dag morgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhm, hopen dat ik niet natgeregend word tijdens voetbal dan maar
Op gelezen.. zeker kut.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
KLB / Als koosvriendloos door het leven gaan.
Nee helaas niet, maar het moet maarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen goeie voetbal- of skate-dag morgen.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Op gelezen.. zeker kut.
Maarja zulke vrienden ben ik liever kwijt dan rijk... huilen om een fucking 10tje
Vraag me af of poepen en kotsen tegelijkertijd fysiek mogelijk is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn maag rommelt met de nodige krampen... allen weet ik niet of ik honger heb.. moet poepen.. of moet kotsen.. of allemaal tegelijk.
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vraag me af of poepen en kotsen tegelijkertijd fysiek mogelijk is.
is zeker mogelijk. Kan dat persoonlijk bevestigenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vraag me af of poepen en kotsen tegelijkertijd fysiek mogelijk is.
Te veel gedronken de laatste dagen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn maag rommelt met de nodige krampen... allen weet ik niet of ik honger heb.. moet poepen.. of moet kotsen.. of allemaal tegelijk.
Drink niet.. heb een virusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Te veel gedronken de laatste dagen?
Minder tof.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Drink niet.. heb een virusZit aan de antibiotica en andere pillen
Chlamidia is geen pretjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Drink niet.. heb een virusZit aan de antibiotica en andere pillen
Ben 'r ook nog. Bietje lezen.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Team no sleep. En ik ging nog zo moe en slaperig naar bed en toen dacht ik aan bepaalde dingen en en en...
hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |