SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Is minderjarig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Oke Opso.. Je kan ook gewoon direct Fylax DM'en voor zijn nummer
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm laatdit mij aan fyfy denken
[ afbeelding ]
Gewoon. Ingeslapen.quote:
haal wegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
frass was te druk bezig met uitdelen en incasseren
Is het beste.quote:
altijd hetzelfde :Squote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
frass was te druk bezig met uitdelen en incasseren
Daarom.quote:
Jammer dat wch nu weg isquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gelukkig niet, het zou je maar overkomen
Maar je bent er nooitquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leuk dat je het ziet, heb het pas een week
Nog steeds sexyquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gelukkig niet, het zou je maar overkomen
Jammer, vond het leuk als je er de hele dag wasquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja klopt, ben er steeds bijna de hele dag ipv de hele dag
zou ik ook doen als jij er minder wasquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, vond het leuk als je er de hele dag was
Is goed, wil dan wel een kamer waar ik kan schilderenquote:
prima, was toch van plan een atelier te makenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed, wil dan wel een kamer waar ik kan schilderen
spekkie, waarom nou zo?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou ik ook doen als jij er minder was
Dan wil ik wel jouw oude overhemden aanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
prima, was toch van plan een atelier te maken
heb de hele dag nog geen series gekeken, ben er hartstikke mad doorquote:
Welke ga je kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb de hele dag nog geen series gekeken, ben er hartstikke mad door
ik ga daar nu verandering in brengen good day Hans I SAID GOOD DAY
mad sexyquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan wil ik wel jouw oude overhemden aan
Ok, terechte madheidquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb de hele dag nog geen series gekeken, ben er hartstikke mad door
ik ga daar nu verandering in brengen good day Hans I SAID GOOD DAY
Dat hok is een schuurtje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha dayum, wat was dat voor hok tho, schuur ofzo?
koop gewoon wat gipsplaten en smeer er stuc tegen aan, kan iedereen, behang is voor proleten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat hok is een schuurtje.
En het is in de loop der jaren een beetje (Beetje boel) Verpaupert en ik wil om te beginnen sowieso die gaten afdekken met shirts, dan behang halen en als ik voldoende behang heb (En dus ook het geld ervoor
) In een klap alles gaan opknappen
Een rol behang kost echt 8 euro ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat hok is een schuurtje.
En het is in de loop der jaren een beetje (Beetje boel) Verpaupert en ik wil om te beginnen sowieso die gaten afdekken met shirts, dan behang halen en als ik voldoende behang heb (En dus ook het geld ervoor
) In een klap alles gaan opknappen
Hnnnggg ik ga die morgen binge watchenquote:
Gvd krijg het hier warm vanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
koop gewoon wat gipsplaten en smeer er stuc tegen aan, kan iedereen, behang is voor proleten.
Maar Braddie knalt er 4 volle tanken benzine doorheen per week. Blijft niks over.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een rol behang kost echt 8 euro ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |