Ja klopt, behang is ook zeker niet duur. Maar ik heb een aantal rollen nodig, en wil het in een keer goed gaan aanpakken, dus ook gelijk nieuwe vloerisolatie erin en nieuw tapijt. Dus wil er even voor sparen. Kan nog wel even gaan duren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een rol behang kost echt 8 euro ofzo
4?!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar Braddie knalt er 4 volle tanken benzine doorheen per week. Blijft niks over.
Maar maar maar maar maarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja klopt, behang is ook zeker niet duur. Maar ik heb een aantal rollen nodig, en wil het in een keer goed gaan aanpakken, dus ook gelijk nieuwe vloerisolatie erin en nieuw tapijt. Dus wil er even voor sparen. Kan nog wel even gaan duren.
Kan nu wel half werk gaan leveren maar dat schiet niet op.quote:
Gaat dus nooit gebeurenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan nu wel half werk gaan leveren maar dat schiet niet op.
Dus ik doe dan liever in een keer alles goed, behang + Vloer + Gat in plafond + Slot in de deur vervangen.
Oh sorry ben ook met andere dingen bezigquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
Laten jullie me nou echt alleen met die speklap
Echt de vriendelijkheid zelvequote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
Laten jullie me nou echt alleen met die speklap
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Haha spoilers man misschien leest Hans het wel. Maar zijn slotzin daarna ook.quote:
Wat danquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh sorry ben ook met andere dingen bezig
Met links of met rechts?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh sorry ben ook met andere dingen bezig
In spoilertag gezet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha spoilers man misschien leest Hans het wel. Maar zijn slotzin daarna ook.![]()
Recht door zeequote:
Ga nu verder kijken maar moest het even kwijt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
In spoilertag gezet.
Maar hij was weer sterk
Hmmm ga doorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wel wat schotjes zetten van te voren en schroeven plamuren
Sws goede opbouw naar wat komen gaatquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga nu verder kijken maar moest het even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |