Dat zei ik meteen na de goal slimmequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Gewoon alle opties voorspellen idd.
Verdiend ?? HAHAHAHAAHHAHAHAquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon een verdiende overwinning trouwens maar als ze hadden verloren hadden ze ook niet mogen klagen
Luckassen had rood moeten krijgen. Zelfs ik kan iets verzinnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon een verdiende overwinning trouwens maar als ze hadden verloren hadden ze ook niet mogen klagen
Vind ik wel.quote:
Op een of andere manier komen die allochtone users hier niet helemaal uit de verf.quote:
Peter r de Vries met Humbertoquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee.
Kan iemand snel checken?
Wat verander je toch opvallend in een proleet als Feyenoord speeltquote:
Dus? Ook dan is het een overtreding -> pingel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vlaar viel en nam zijn tegenstander mee... Leek me niet opzettelijk.
Da zei je moeder vannacht ook over jou.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik classificeer dit soort mensen vaak als 'debiel'.
Die 10e user is PSVCL?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat 9 van de 10 users PSVCL een enorme debiel vindt.
Duidelijk, daar twijfelde ik over. Merįiquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus? Ook dan is het een overtreding -> pingel.
Het kan niet iedereen meezitten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSVCL is een minder slimme user.
Zijn de uitslagen over mij er al?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat 9 van de 10 users PSVCL een enorme debiel vindt.
Beste koers van maart zonder twijfel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie jullie allemaal zaterdag weer tijdens de Strade Bianchi.
Dat is geen sport.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Doet Cancellara mee?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Ja, je DNA is getest.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn de uitslagen over mij er al?
Net als je vingerquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heft elkaar weer op, die trap in de eerste minuut was natuurlijk ook rood
Is het een Turk?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je DNA is getest.
Je bent een jongetje.
Toch wel verrassend, moet mijn hele levensstijl veranderen nu.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je DNA is getest.
Je bent een jongetje.
Oh dat weet ik eigenlijk niet nee.quote:
Ik kan niet wachten op de volgende Wilder/Trump bash van onze linkse vriendenquote:
Davy luistert sinds zijn 12e al niet maar naar die aids.quote:
Iddquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen op een betere dan de flopshow van gisteren
Ah sinds 2 maanden dusquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy luistert sinds zijn 12e al niet maar naar die aids.
Die muziekstijl ontgroei je op een gegeven moment.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy luistert sinds zijn 12e al niet maar naar die aids.
Die muziekstijl ontgroei je op een gegeven moment.
daar ben ik wel weer klaar meequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de volgende Wilder/Trump bash van onze linkse vrienden
Dan zijn ze dus terecht blij.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef La_Moustache het volgende:
Zo blij zijnKNVB beker is geen prijs, alleen voor B clubjes
Zal jou es in de ijskast zettenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo de AZ hype kan in de ijskast.
NEEEEEEEquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef KingRoland het volgende:
Mani, Pax en Ties GAAN WE NAAR DE COOLSINGEL?
Jullie kunnen bij mij etenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik las net van niet of ik kan het fout hebben.
quote:
Da's wel een beetje koudquote:
Bloemcool?quote:
Ik ben er nu al. Straks nog even bij het Maasgebouw kijken maar ik ben bang dat er na deze wedstrijd niet veel te beleven valt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef KingRoland het volgende:
dagelijksquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie Stijn al een adoratie-DM gestuurd?
Ik wel!
Jouw clubje ligt er vast uit...En trouwens, gezien winst KNVB beker dit jaar groepsfase EL betekent is het gewoon een prijsquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef La_Moustache het volgende:
Zo blij zijnKNVB beker is geen prijs, alleen voor B clubjes
Ja klopt, maar als je dan Feyenoorder hoort lullen over hun 'topclub' jaaaah we hebben de finale gehaaldquote:
Poll: Lee Towers isquote:
Goh wat leuk. Heb je hem ook een snoepje aangeboden?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie Stijn al een adoratie-DM gestuurd?
Ik wel!
Karma voor en van wat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Littlerabbit maar verbaasd doen dat ik 3-1 voorspelde. Karma, karma, karma.
Ik mis de optie 'Kingflopland'quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Poll: Lee Towers is
• overrated
• underrated
• precies oké
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
sowquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'Kingflopland'
Derhalve niet gestemd.
Zo wordt een banaan sneller rijpquote:
Jammer, misschien de volgende keer.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'Kingflopland'
Derhalve niet gestemd.
Beste JR, ik denk van niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat Feyenoord nog een prijs pakken ook
Maar het is wel maaaaaaaarrrrr de beker.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat Feyenoord nog een prijs pakken ook
Bedankt. Stiekem had ik er al één in mijn bek gestopt en eigenlijk smaakt hij primaquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo wordt een banaan sneller rijp
2 Methoden:Bananen laten rijpenBananen overrijp maken
Bananenkwekers beheersen het rijpingsproces van hun product, zodat ze langer houdbaar zijn. Als je de bananen in huis hebt, kun jij hun harde werk ongedaan maken met een paar trucjes die ontleend zijn aan hun eigen onderzoek. Lees verder om uit te vinden hoe je onrijpe bananen zacht en smakelijk maakt.
Methode 1 van 2: Bananen laten rijpen
Titel afbeelding Make Bananas Ripen Faster Step 1
1
Stop de bananen in een papieren zak. Bananen produceren ethyleengas, een hormoon dat de rijping versnelt.[1] Stop ze in een papieren zak zodat er meer van dit gas bij het fruit gehouden wordt.
Gebruik geen papieren zak met een vettige laag aan de binnenkant, want dat kan het ethyleen absorberen. [2]
In een plastic zak kan er geen zuurstof bij het fruit, waardoor er soms minder ethyleen geproduceerd wordt.[3][4]
Titel afbeelding Make Bananas Ripen Faster Step 2
2
Voeg andere soorten fruit toe aan de zak. Bepaalde soorten ander fruit stoten ook ethyleen uit als ze rijp zijn, waardoor al het fruit in de buurt rijp wordt. De beste opties zijn appels, peren, abrikozen en andere steenvruchten, avocado's, kiwi's en kweepeer.[5]Andere bananen kunnen ook helpen, maar het effect is niet zo groot, behalve als ze al rijp zijn.
Gebruik het rijpste fruit dat je kunt vinden, en/of snij het fruit door zodat er meer ethyleen geproduceerd wordt.
Zelfs ander fruit, bladgroenten en knollen produceren ethyleen als je ze opensnijdt.[6] Als je geen andere optie hebt, snij die dan meerdere keren door en stop ze in de zak.
Titel afbeelding Make Bananas Ripen Faster Step 3
3
Leg de zak in een warme kamer. Warmte versnelt het rijpingsproces van bananen significant. De ideale temperatuur voor een lekkere banaan met een goede textuur is tussen de 18-20ēC. [7][8] Dit is ongeveer kamertemperatuur. Als je het op een warmere plek legt - zoals bijvoorbeeld bovenop de koelkast of oven - kunnen de bananen sneller rijp worden. Misschien rijpen ze minder gelijkmatig, maar dat maakt niet uit als je de bananen gewoon voor eigen gebruik in huis hebt.
Vermijd vochtige ruimtes, want daardoor kunnen de bananen gaan schimmelen.
Titel afbeelding Make Bananas Ripen Faster Step 4
4
Voeg wat vocht toe als het heel droog is. Door te lage luchtvochtigheid rijpen bananen minder snel en kan de smaak worden aangetast. [9]Als het heel erg droog is, zet dan een luchtbevochtiger in de keuken, of zet een ondiepe schaal met water neer.
Titel afbeelding Make Bananas Ripen Faster Step 5
5
Controleer de zak regelmatig. De bananen zijn meestal na 48 uur rijp, maar het kan meerdere dagen duren als ze nog erg groen zijn. Kijk een of twee keer per dag, want het fruit dat je bij de bananen hebt gestopt kan snel overrijp zijn.
Methode 2 van 2: Bananen overrijp maken
Titel afbeelding Make Bananas Ripen Faster Step 6
1
Gebruik deze methode als je rijpe bananen nodig hebt om mee te bakken. Veel recepten voor bananencake of ander gebak vragen om overrijpe bananen, dus zacht en bruin. Door ze in de oven te verhitten worden gele, stevige bananen plakkerig en zacht.
Hoewel het mogelijk is om bananen zo te verwarmen dat ze precies rijp zijn, heb je er weinig controle over als je het in de oven doet. Behalve als je er met je neus bovenop blijft zitten, krijg je waarschijnlijk zachte, bruine vlekken.
Titel afbeelding Make Bananas Ripen Faster Step 7
2
Zet de oven aan. Verwarm de oven voor op 150ēC. [10]
Als je de bananen niet helemaal zwart wilt laten worden, moet je je oven zo laag mogelijk zetten. Meestal is dat ongeveer 80ēC.
Titel afbeelding Make Bananas Ripen Faster Step 8
3
Leg de bananen op een bakplaat met bakpapier. Bedek de bakplaat met een laagje bakpapier om de sappen die uit de papperige bananen zal lopen op te vangen. Leg de bananen met schil en al op deze bakplaat. Leg het niet te vol, want de warme lucht moet er goed langs kunnen stromen.
Titel afbeelding Make Bananas Ripen Faster Step 9
4
Controleer de bananen regelmatig. Zet het licht in de oven aan zodat je de bananen goed in de gaten kunt houden. Voor de meeste recepten kun je de bananen gewoon helemaal zwart laten worden. Dat duurt ongeveer 20-40 minuten, afhankelijk van de grootte van de bananen en de kenmerken van je oven.
Titel afbeelding Make Bananas Ripen Faster Step 10
5
Voeg de bananen toe aan je recept. Hier is een makkelijke manier om zachte, gebakken bananen aan het beslag toe te voegen: knip de punt van de banaan met een schaar, en knijp dan in de schil om het fruit eruit te krijgen. [11]
Tips
In India steken sommige handelaren wierook aan in de opslagruimte van de bananen. Bij de meeste verbrandingen komt ethyleengas vrij, en wierook doet dit zonder de bananen te bakken. [12]
Er is nog een manier die de rijping versnelt, maar de prijs en onplezierige geur maakt dat niet veel mensen het thuis willen proberen. Capryl- of octaanzuur, te koop als voedingssupplement, kan groene bananen gevoeliger maken voor ethyleen, het gas dat de rijping versnelt. Omdat het de eigen aanmaak van ethyleen bij bananen tegenhoudt, werkt het alleen als er nog ander fruit in de zak bij de bananen wordt gestopt. [13]
Als je bananen invriest worden ze papperig, zwart en overrijp.[14]
Als je veel overrijpe bananen hebt, kun je bananensmoothies of bananencake maken.
Waarschuwingen
Leg bananen niet op een vochtige plek, want dan gaan ze schimmelen.
Bewaar bananen die nog niet rijp zijn niet in de koelkast. Dan worden ze helemaal niet meer rijp, zelfs niet als ze daarna op kamertemperatuur worden gelegd.[15]
Benodigdheden
Bananen
Appels
Papieren zak
is ook geen prijs te noemen. Utrecht en VVSB staan in halve finale, zegt genoeg. Moet je niet serieus nemen die bekerquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar het is wel maaaaaaaarrrrr de beker.
Als je niet langer spektakel wil kan je maar beter naar jouw bed gaan ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Na dit spektakel ga ik maar eens richting bed.
je bent disserig vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niet langer spektakel wil kan je maar beter naar jouw bed gaan ja.
Hahahaha
Op oorlogspad ?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
Wat is er?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
donderdag 3 maart 2016 22:44 schreef GGMM het volgende:[/b]
Wat de fuck.
Poll: Is dat...quote:
nog wensen welke? Ik dacht aan Istanbul.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:46 schreef gijsman het volgende:
Kunnen ze weer wat steden in Europa slopen als ze die beker winnen.
Klopt, al zijn de steden die je bezoekt in de Europa League meestal al vrij droevig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:46 schreef gijsman het volgende:
Kunnen ze weer wat steden in Europa slopen als ze die beker winnen.
quote:
quote:
quote:
Wat is er?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
donderdag 3 maart 2016 22:44 schreef GGMM het volgende:[/b]
Wat de fuck.
steden die lijken op Rotterdam Zuidquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, al zijn de steden die je bezoekt in de Europa League meestal al vrij droevig.
Hahaha, denken dat ik niet nog even masturbeer voor het slapen gaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha, denken dat ik niet nog even masturbeer voor het slapen gaan
Koeienbeschuit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:47 schreef luckass het volgende:
[..]
steden die lijken op Rotterdam Zuid
Kan maar bijvoorbeeld Marseille mag ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nog wensen welke? Ik dacht aan Istanbul.
Hmmm, ja dit is wel een solide 7.8 diss.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
'Daar gaan 22 voetballers overheen'
Ik dacht even dat deze reclame over de moeder van Kopsterk gnig.
Bedankt voor je opwekkende en inspirerende bijdrages vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:52 schreef GGMM het volgende:
Na dit dieptepunt ga ik slapen.
Welterusten.
Ik hoop dat je morgen gezelliger bentquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:52 schreef GGMM het volgende:
Na dit dieptepunt ga ik slapen.
Welterusten.
Bedankt Stijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je opwekkende en inspirerende bijdrages vandaag.
Mijn excuses voor mijn eerdere bericht aan jou. Ik weet wel degelijk wie jij bent en ik vind jou een uitstekende user!quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen gezelliger bent
Je hebt gestemd op: D. Kingfloplandquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poll: Is dat...
• A. Kritiek
• B. Een compliment
• C. Geen van beiden
• D. Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja. Daarom staan ze ook netjes zo ver onder Feyenoord.quote:Op maandag 18 april 2016 10:27 schreef tompsv18 het volgende:
FC Utrecht speelt veel beter voetbal en heeft kwalitatief de betere spelers. Feyenoord kan namelijk niet beschikken over spelers als Haller en Ramselaar. Op basis van kwaliteit zou Utrecht dus vrij eenvoudig moeten kunnen winnen. Het enige voordeel dat Feyenoord heeft is dat de wedstrijd in de Kuip wordt gespeeld.
Het scheelt slechts 6 punten en bij een normale scheidsrechter 4.quote:Op maandag 18 april 2016 10:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja. Daarom staan ze ook netjes zo ver onder Feyenoord.
Ja, precies.quote:Op maandag 18 april 2016 10:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het scheelt slechts 6 punten en bij een normale scheidsrechter 4.
Zo ver is dus nogal overdrevenquote:
Dat hebben we gezien in Utrecht een tijdje terug.quote:Op maandag 18 april 2016 10:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo ver is dus nogal overdreven
Qua goed voetbal is het verschil iig enorm in het voordeel van Utrecht.
Ik kijk liever naar het gehele seizoen dan naar slechts een enkele wedstrijd.quote:Op maandag 18 april 2016 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien in Utrecht een tijdje terug.
Dat zien we inderdaad ook terug op de ranglijst.quote:Op maandag 18 april 2016 10:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het gehele seizoen dan naar slechts een enkele wedstrijd.
Ah, daarom zeg jij net ditquote:Op maandag 18 april 2016 10:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het gehele seizoen dan naar slechts een enkele wedstrijd.
quote:Op maandag 18 april 2016 10:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het scheelt slechts 6 punten en bij een normale scheidsrechter 4.
Dus Utrecht kan niet beter voetbal dan Feyenoord spelen als ze een aantal punten achter op de ranglijst staan? Goeie iddquote:Op maandag 18 april 2016 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zien we inderdaad ook terug op de ranglijst.
Jij bent niet echt slim he.quote:Op maandag 18 april 2016 10:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus Utrecht kan niet beter voetbal dan Feyenoord spelen als ze een aantal punten achter op de ranglijst staan? Goeie idd
Wat is beter voetbal?quote:Op maandag 18 april 2016 10:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus Utrecht kan niet beter voetbal dan Feyenoord spelen als ze een aantal punten achter op de ranglijst staan? Goeie idd
Ook jij vindt dat Utrecht goed voetbal speelt, heb je vaak zat gezegdquote:Op maandag 18 april 2016 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is beter voetbal?
Utrecht heeft gewoon een zwakke verdediging. Dan kan het organisatorisch wel goed staan, maar als tegenstanders er eenmaal doorheen zijn, is het echt fataal. Zie UTR3-3CAM,
Ze spelen lekker aanvallend. Dat jij dat dan meteen ziet als veel beter voetbal is jouw gebrek, niet die van een ander.quote:Op maandag 18 april 2016 10:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ook jij vindt dat Utrecht goed voetbal speelt, heb je vaak zat gezegd
Dat is niet eens een basisspeler als iedereen fit isquote:Op maandag 18 april 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat goede voetbal van Utrecht maar tegenvallen. Zeker nu een Ayoub er niet bij is.
Dat weet ik, maar ik heb altijd wel gezegd dat hun zwakke verdediging ze enorm veel opbreekt.quote:Op maandag 18 april 2016 10:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ook jij vindt dat Utrecht goed voetbal speelt, heb je vaak zat gezegd
Vilhena is 1,75 m, Ramselaar 1,78m. Ramselaar is dus hoger dan Vilhena.quote:Op maandag 18 april 2016 10:38 schreef Typisch het volgende:
Enige speler die ik graag bij Feyenoord zou zien is Haller. En misschien die cv, maar dat is ook geen geweldenaar. Ramselaar is een leuke speler maar die schat ik niet hoger in dan een Vilhena bijvoorbeeld.
Dat is ook gewoon een kwaliteit. Dat heeft Feyenoord aardig wat goals gekost toen er niemand was die dat goed kon.quote:Op maandag 18 april 2016 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de hype rond Haller juist maar wat overdreven. Als het op goals aankomt, zijn er veel vanuit een strafschop. Boymans scoort veel makkelijker.
Tot net na de winterstop speelde hij toch vrijwel alles. Daarna gaan sukkelen met blessuresquote:Op maandag 18 april 2016 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ayoub speelde lang niet altijd in de basis voordat hij voor de eerste keer geblesseerd raakte. Het middenveld Strieder; Ramselaar, Ludwig; Janssen is een prima functionerend geheel. Verder meer fan van het spitsenduo Barazite - Haller dan dat Boymans - Haller wordt toegepast.
Zegt het niet wat meer over Feyenoord zelf dat ze dan penalty's nodig hebben om tot, als ik je goed begrijp, een resultaat te komen? Ajax stelt een Schøne toch ook niet puur op omdat zijn vrije trappen zo fantastisch zijn.quote:Op maandag 18 april 2016 10:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een kwaliteit. Dat heeft Feyenoord aardig wat goals gekost toen er niemand was die dat goed kon.
Ik vind het spel in ieder geval niet aanwijsbaar minder dan in de periode dat hij niet geblesseerd was. Beste wedstrijd was de bekerwedstrijd in Eindhoven wel, by far.quote:Op maandag 18 april 2016 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot net na de winterstop speelde hij toch vrijwel alles. Daarna gaan sukkelen met blessures
Jup. Dat zegt dat je regelmatig in het strafschopgebied van de tegenstander komt.quote:Op maandag 18 april 2016 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt het niet wat meer over Feyenoord zelf dat ze dan penalty's nodig hebben om tot, als ik je goed begrijp, een resultaat te komen?
Jij noemt het scoren van de pingels bijna als een nadeel van Haller. Het enige wat ik zeg is dat het gewoon een mooie kwaliteit is om te hebben in je team, Haller kan natuurlijk veel meer dan alleen dat.quote:Op maandag 18 april 2016 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt het niet wat meer over Feyenoord zelf dat ze dan penalty's nodig hebben om tot, als ik je goed begrijp, een resultaat te komen? Ajax stelt een Schøne toch ook niet puur op omdat zijn vrije trappen zo fantastisch zijn.
Nwah, als het een redelijk aantal van je doelpuntenproductie bevat, vind ik het wat gevaarlijk om er een grotere hype aan op te hangen.quote:Op maandag 18 april 2016 10:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij noemt het scoren van de pingels bijna als een nadeel van Haller. Het enige wat ik zeg is dat het gewoon een mooie kwaliteit is om te hebben in je team, Haller kan natuurlijk veel meer dan alleen dat.
Dat vind ik in het geval van Feyenoord wel erg makkelijk om te zeggen.quote:Op maandag 18 april 2016 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Dat zegt dat je regelmatig in het strafschopgebied van de tegenstander komt.
Je kunt gewoon zien dat Haller veel meer in zijn mars heeft dan een Boymans. Staat niet voor niets gewoon bij Jong Frankrijk op het wedstrijdformulier terwijl hij bij een clubje als Utrecht speelt.quote:Op maandag 18 april 2016 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nwah, als het een redelijk aantal van je doelpuntenproductie bevat, vind ik het wat gevaarlijk om er een grotere hype aan op te hangen.
Vreemd dat Haller bij AJ Auxerre, tegenwoordig een gezellige club in de Ligue 2, dan toch op een punt komt dat hij verhuurd mag worden. Een goede spits zijn in de Eredivisie zegt tegenwoordig niets. Vraag het aan Malki, Finnbogason.quote:Op maandag 18 april 2016 10:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt gewoon zien dat Haller veel meer in zijn mars heeft dan een Boymans. Staat niet voor niets gewoon bij Jong Frankrijk op het wedstrijdformulier terwijl hij bij een clubje als Utrecht speelt.
Vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 18 april 2016 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vreemd dat Haller bij AJ Auxerre, tegenwoordig een gezellige club in de Ligue 2, dan toch op een punt komt dat hij verhuurd mag worden.
Meh. Strafschopgezeur vind ik maar overdreven. Helemaal omdat er dit seizoen slechts 1 onterecht was.quote:Op maandag 18 april 2016 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik in het geval van Feyenoord wel erg makkelijk om te zeggen.
Prima, ik vind Haller veel meer hebben dan Boymans. Jij niet. Agree to disagree ditdat.quote:Op maandag 18 april 2016 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een goede spits zijn in de Eredivisie zegt tegenwoordig niets.
Er zaten wel een paar bij op de grens van: je kan hem geven, maar ook niet. Maar ik hoef hier nog niet uren over door te praten.quote:Op maandag 18 april 2016 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Strafschopgezeur vind ik maar overdreven. Helemaal omdat er dit seizoen slechts 1 onterecht was.
Jep, zowel voor als tegen.quote:Op maandag 18 april 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zaten wel een paar bij op de grens van: je kan hem geven, maar ook niet. Maar ik hoef hier nog niet uren over door te praten.
Haller?quote:Op maandag 18 april 2016 10:27 schreef tompsv18 het volgende:
FC Utrecht speelt veel beter voetbal en heeft kwalitatief de betere spelers. Feyenoord kan namelijk niet beschikken over spelers als Haller en Ramselaar. Op basis van kwaliteit zou Utrecht dus vrij eenvoudig moeten kunnen winnen. Het enige voordeel dat Feyenoord heeft is dat de wedstrijd in de Kuip wordt gespeeld.
quote:Op maandag 18 april 2016 10:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima, ik vind Haller veel meer hebben dan Boymans. Jij niet. Agree to disagree ditdat.
Ik vind het altijd maar wat vies om hele verbanden en dingen op te hangen aan penalty's. Leidt af van de werkelijke dingen, helaas.quote:Op maandag 18 april 2016 11:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep, zowel voor als tegen.
Clichegod.
Utrecht heeft inderdaad 3 betere spitsen dan Kramer. Kazim is overigens wel beter dan die 3 van Utrecht.quote:Op maandag 18 april 2016 11:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is natuurlijk stukken beter dan Kramer, terwijl Boymans en Barazite dat ook zijn overigens.
quote:Op maandag 18 april 2016 11:25 schreef Ramboetan het volgende:
Kazim is overigens wel beter dan die 3 van Utrecht.
Eh oke.quote:Op maandag 18 april 2016 11:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het bepaald wel of je EL hebt of eruit gaat tegen Praag ofzo in een voorronde
Na ergens vind ik het wel jammer dat het Rotterdam is altijd. Utrecht gaat gewoon met drie boten, das toch echt kicke. Voelt bij ons toch een beetje anders...quote:Op maandag 18 april 2016 11:51 schreef Caland het volgende:
Heb er vooral zin in. Altijd mooi die finaledagen. Massaal zuipen in het centrum, lopend naar het stadion.
Helemaal niks mis mee ouwe reus.
Mjah. Het merendeel met bussen en dan zit je weer aan allerlei regeltjes vast. Paar uur voor de wedstrijd bij de Kuip afgezet worden op een of ander fanplein met lightbier en kutmuziek. Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 18 april 2016 12:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na ergens vind ik het wel jammer dat het Rotterdam is altijd. Utrecht gaat gewoon met drie boten, das toch echt kicke. Voelt bij ons toch een beetje anders...
wat is dat voor raar gedoequote:Op maandag 18 april 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jd-bekerfinale.dhtml
Betere vorm? Volgens mij hebben zij geen 20 punten uit de laatste 8 wedstrijden gehaald.quote:Op maandag 18 april 2016 11:33 schreef hafcfan het volgende:
Utrecht is in betere vorm en qua selectie is het ook redelijk gelijkwaardig. Ik durf geen uitspraak te doen
En hoequote:Op maandag 18 april 2016 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Betere vorm? Volgens mij hebben zij geen 20 punten uit de laatste 8 wedstrijden gehaald.
Feyenoord:quote:Op maandag 18 april 2016 13:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En hoeCambuur thuis en Twente uit mazzelde je weer eens met de scheidsrechter. Utrecht maar 1 van de laatste 8 verloren. Zaten een paar zware potjes tussen. Niks mis mee
Typisch is De Molquote:Op maandag 18 april 2016 12:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Is toch vet man, van beiden kanten trouwens.
Is het ergens buiten FOX te zien? Een tijdje terug was dat nog wel het geval, vorig jaar niet dacht ik.quote:Op maandag 18 april 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Over zes dagen de finale. Feyenoord - FC Utrecht.
16:00 al een spectaculaire voorbeschouwing op FOX Sports. 18:00 aftrap.
SBS6, denk ik. Die zonden ook de halve finales uit dacht ik. Op de site van SBS6 zelf zie ik nog niets. Even doorzoekenquote:Op maandag 18 april 2016 13:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is het ergens buiten FOX te zien? Een tijdje terug was dat nog wel het geval, vorig jaar niet dacht ik.
Twente, Excelsior en Vitesse waren eenvoudige potjesquote:Op maandag 18 april 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord:
FC Groningen // Excelsior // FC Twente // De Graafschap // Vitesse // SC Cambuur // FC Utrecht // Roda JC // PEC Zwolle
Zat geen enkele overtuigende wedstrijd tussen, denk ik.
Eenvoudig is niet gelijk aan overtuigenquote:Op maandag 18 april 2016 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente, Excelsior en Vitesse waren eenvoudige potjes
Twente was dat wel. Enige niet overtuigende was dat het geen 0-6 werd.quote:Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eenvoudig is niet gelijk aan overtuigen
Als ze ons al een bootcombi toestaan, dan wordt het zoiets:quote:Op maandag 18 april 2016 12:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na ergens vind ik het wel jammer dat het Rotterdam is altijd. Utrecht gaat gewoon met drie boten, das toch echt kicke. Voelt bij ons toch een beetje anders...
quote:Op maandag 18 april 2016 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze ons al een bootcombi toestaan, dan wordt het zoiets:
[ afbeelding ]
Dat stukje over de verliezend finalist klopt ook niet meerquote:Op woensdag 20 april 2016 16:53 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Varagids staat Ajax in de finale.
VARAquote:Op woensdag 20 april 2016 16:53 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 16:53 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
''Die beker boeit ons toch niet haha''quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Lucky kut Feyenoord. Krijg een verkoudheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |