SBS6, denk ik. Die zonden ook de halve finales uit dacht ik. Op de site van SBS6 zelf zie ik nog niets. Even doorzoekenquote:Op maandag 18 april 2016 13:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is het ergens buiten FOX te zien? Een tijdje terug was dat nog wel het geval, vorig jaar niet dacht ik.
Twente, Excelsior en Vitesse waren eenvoudige potjesquote:Op maandag 18 april 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord:
FC Groningen // Excelsior // FC Twente // De Graafschap // Vitesse // SC Cambuur // FC Utrecht // Roda JC // PEC Zwolle
Zat geen enkele overtuigende wedstrijd tussen, denk ik.
Eenvoudig is niet gelijk aan overtuigenquote:Op maandag 18 april 2016 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente, Excelsior en Vitesse waren eenvoudige potjes
Twente was dat wel. Enige niet overtuigende was dat het geen 0-6 werd.quote:Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eenvoudig is niet gelijk aan overtuigen
Als ze ons al een bootcombi toestaan, dan wordt het zoiets:quote:Op maandag 18 april 2016 12:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na ergens vind ik het wel jammer dat het Rotterdam is altijd. Utrecht gaat gewoon met drie boten, das toch echt kicke. Voelt bij ons toch een beetje anders...
quote:Op maandag 18 april 2016 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze ons al een bootcombi toestaan, dan wordt het zoiets:
[ afbeelding ]
Dat stukje over de verliezend finalist klopt ook niet meerquote:Op woensdag 20 april 2016 16:53 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Varagids staat Ajax in de finale.
VARAquote:Op woensdag 20 april 2016 16:53 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 16:53 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
''Die beker boeit ons toch niet haha''quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Lucky kut Feyenoord. Krijg een verkoudheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |