Vreemd dat Haller bij AJ Auxerre, tegenwoordig een gezellige club in de Ligue 2, dan toch op een punt komt dat hij verhuurd mag worden. Een goede spits zijn in de Eredivisie zegt tegenwoordig niets. Vraag het aan Malki, Finnbogason.quote:Op maandag 18 april 2016 10:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt gewoon zien dat Haller veel meer in zijn mars heeft dan een Boymans. Staat niet voor niets gewoon bij Jong Frankrijk op het wedstrijdformulier terwijl hij bij een clubje als Utrecht speelt.
Vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 18 april 2016 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vreemd dat Haller bij AJ Auxerre, tegenwoordig een gezellige club in de Ligue 2, dan toch op een punt komt dat hij verhuurd mag worden.
Meh. Strafschopgezeur vind ik maar overdreven. Helemaal omdat er dit seizoen slechts 1 onterecht was.quote:Op maandag 18 april 2016 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik in het geval van Feyenoord wel erg makkelijk om te zeggen.
Prima, ik vind Haller veel meer hebben dan Boymans. Jij niet. Agree to disagree ditdat.quote:Op maandag 18 april 2016 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een goede spits zijn in de Eredivisie zegt tegenwoordig niets.
Er zaten wel een paar bij op de grens van: je kan hem geven, maar ook niet. Maar ik hoef hier nog niet uren over door te praten.quote:Op maandag 18 april 2016 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Strafschopgezeur vind ik maar overdreven. Helemaal omdat er dit seizoen slechts 1 onterecht was.
Jep, zowel voor als tegen.quote:Op maandag 18 april 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zaten wel een paar bij op de grens van: je kan hem geven, maar ook niet. Maar ik hoef hier nog niet uren over door te praten.
Haller?quote:Op maandag 18 april 2016 10:27 schreef tompsv18 het volgende:
FC Utrecht speelt veel beter voetbal en heeft kwalitatief de betere spelers. Feyenoord kan namelijk niet beschikken over spelers als Haller en Ramselaar. Op basis van kwaliteit zou Utrecht dus vrij eenvoudig moeten kunnen winnen. Het enige voordeel dat Feyenoord heeft is dat de wedstrijd in de Kuip wordt gespeeld.
quote:Op maandag 18 april 2016 10:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima, ik vind Haller veel meer hebben dan Boymans. Jij niet. Agree to disagree ditdat.
Ik vind het altijd maar wat vies om hele verbanden en dingen op te hangen aan penalty's. Leidt af van de werkelijke dingen, helaas.quote:Op maandag 18 april 2016 11:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep, zowel voor als tegen.
Clichegod.
Utrecht heeft inderdaad 3 betere spitsen dan Kramer. Kazim is overigens wel beter dan die 3 van Utrecht.quote:Op maandag 18 april 2016 11:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is natuurlijk stukken beter dan Kramer, terwijl Boymans en Barazite dat ook zijn overigens.
quote:Op maandag 18 april 2016 11:25 schreef Ramboetan het volgende:
Kazim is overigens wel beter dan die 3 van Utrecht.
Eh oke.quote:Op maandag 18 april 2016 11:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het bepaald wel of je EL hebt of eruit gaat tegen Praag ofzo in een voorronde
Na ergens vind ik het wel jammer dat het Rotterdam is altijd. Utrecht gaat gewoon met drie boten, das toch echt kicke. Voelt bij ons toch een beetje anders...quote:Op maandag 18 april 2016 11:51 schreef Caland het volgende:
Heb er vooral zin in. Altijd mooi die finaledagen. Massaal zuipen in het centrum, lopend naar het stadion.
Helemaal niks mis mee ouwe reus.
Mjah. Het merendeel met bussen en dan zit je weer aan allerlei regeltjes vast. Paar uur voor de wedstrijd bij de Kuip afgezet worden op een of ander fanplein met lightbier en kutmuziek. Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 18 april 2016 12:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na ergens vind ik het wel jammer dat het Rotterdam is altijd. Utrecht gaat gewoon met drie boten, das toch echt kicke. Voelt bij ons toch een beetje anders...
wat is dat voor raar gedoequote:Op maandag 18 april 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jd-bekerfinale.dhtml
Betere vorm? Volgens mij hebben zij geen 20 punten uit de laatste 8 wedstrijden gehaald.quote:Op maandag 18 april 2016 11:33 schreef hafcfan het volgende:
Utrecht is in betere vorm en qua selectie is het ook redelijk gelijkwaardig. Ik durf geen uitspraak te doen
En hoequote:Op maandag 18 april 2016 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Betere vorm? Volgens mij hebben zij geen 20 punten uit de laatste 8 wedstrijden gehaald.
Feyenoord:quote:Op maandag 18 april 2016 13:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En hoeCambuur thuis en Twente uit mazzelde je weer eens met de scheidsrechter. Utrecht maar 1 van de laatste 8 verloren. Zaten een paar zware potjes tussen. Niks mis mee
Typisch is De Molquote:Op maandag 18 april 2016 12:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Is toch vet man, van beiden kanten trouwens.
Is het ergens buiten FOX te zien? Een tijdje terug was dat nog wel het geval, vorig jaar niet dacht ik.quote:Op maandag 18 april 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Over zes dagen de finale. Feyenoord - FC Utrecht.
16:00 al een spectaculaire voorbeschouwing op FOX Sports. 18:00 aftrap.
SBS6, denk ik. Die zonden ook de halve finales uit dacht ik. Op de site van SBS6 zelf zie ik nog niets. Even doorzoekenquote:Op maandag 18 april 2016 13:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is het ergens buiten FOX te zien? Een tijdje terug was dat nog wel het geval, vorig jaar niet dacht ik.
Twente, Excelsior en Vitesse waren eenvoudige potjesquote:Op maandag 18 april 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord:
FC Groningen // Excelsior // FC Twente // De Graafschap // Vitesse // SC Cambuur // FC Utrecht // Roda JC // PEC Zwolle
Zat geen enkele overtuigende wedstrijd tussen, denk ik.
Eenvoudig is niet gelijk aan overtuigenquote:Op maandag 18 april 2016 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente, Excelsior en Vitesse waren eenvoudige potjes
Twente was dat wel. Enige niet overtuigende was dat het geen 0-6 werd.quote:Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eenvoudig is niet gelijk aan overtuigen
Als ze ons al een bootcombi toestaan, dan wordt het zoiets:quote:Op maandag 18 april 2016 12:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na ergens vind ik het wel jammer dat het Rotterdam is altijd. Utrecht gaat gewoon met drie boten, das toch echt kicke. Voelt bij ons toch een beetje anders...
quote:Op maandag 18 april 2016 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze ons al een bootcombi toestaan, dan wordt het zoiets:
[ afbeelding ]
Dat stukje over de verliezend finalist klopt ook niet meerquote:Op woensdag 20 april 2016 16:53 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Varagids staat Ajax in de finale.
VARAquote:Op woensdag 20 april 2016 16:53 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 16:53 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
''Die beker boeit ons toch niet haha''quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Lucky kut Feyenoord. Krijg een verkoudheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |