Bedankt voor je opwekkende en inspirerende bijdrages vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:52 schreef GGMM het volgende:
Na dit dieptepunt ga ik slapen.
Welterusten.
Ik hoop dat je morgen gezelliger bentquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:52 schreef GGMM het volgende:
Na dit dieptepunt ga ik slapen.
Welterusten.
Bedankt Stijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je opwekkende en inspirerende bijdrages vandaag.
Mijn excuses voor mijn eerdere bericht aan jou. Ik weet wel degelijk wie jij bent en ik vind jou een uitstekende user!quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen gezelliger bent
Je hebt gestemd op: D. Kingfloplandquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poll: Is dat...
• A. Kritiek
• B. Een compliment
• C. Geen van beiden
• D. Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja. Daarom staan ze ook netjes zo ver onder Feyenoord.quote:Op maandag 18 april 2016 10:27 schreef tompsv18 het volgende:
FC Utrecht speelt veel beter voetbal en heeft kwalitatief de betere spelers. Feyenoord kan namelijk niet beschikken over spelers als Haller en Ramselaar. Op basis van kwaliteit zou Utrecht dus vrij eenvoudig moeten kunnen winnen. Het enige voordeel dat Feyenoord heeft is dat de wedstrijd in de Kuip wordt gespeeld.
Het scheelt slechts 6 punten en bij een normale scheidsrechter 4.quote:Op maandag 18 april 2016 10:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja. Daarom staan ze ook netjes zo ver onder Feyenoord.
Ja, precies.quote:Op maandag 18 april 2016 10:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het scheelt slechts 6 punten en bij een normale scheidsrechter 4.
Zo ver is dus nogal overdrevenquote:
Dat hebben we gezien in Utrecht een tijdje terug.quote:Op maandag 18 april 2016 10:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo ver is dus nogal overdreven
Qua goed voetbal is het verschil iig enorm in het voordeel van Utrecht.
Ik kijk liever naar het gehele seizoen dan naar slechts een enkele wedstrijd.quote:Op maandag 18 april 2016 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien in Utrecht een tijdje terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |