Dat zei ik meteen na de goal slimmequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Gewoon alle opties voorspellen idd.
Verdiend ?? HAHAHAHAAHHAHAHAquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon een verdiende overwinning trouwens maar als ze hadden verloren hadden ze ook niet mogen klagen
Luckassen had rood moeten krijgen. Zelfs ik kan iets verzinnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon een verdiende overwinning trouwens maar als ze hadden verloren hadden ze ook niet mogen klagen
Vind ik wel.quote:
Op een of andere manier komen die allochtone users hier niet helemaal uit de verf.quote:
Peter r de Vries met Humbertoquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee.
Kan iemand snel checken?
Wat verander je toch opvallend in een proleet als Feyenoord speeltquote:
Dus? Ook dan is het een overtreding -> pingel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vlaar viel en nam zijn tegenstander mee... Leek me niet opzettelijk.
Da zei je moeder vannacht ook over jou.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik classificeer dit soort mensen vaak als 'debiel'.
Die 10e user is PSVCL?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat 9 van de 10 users PSVCL een enorme debiel vindt.
Duidelijk, daar twijfelde ik over. Merįiquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus? Ook dan is het een overtreding -> pingel.
Het kan niet iedereen meezitten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSVCL is een minder slimme user.
Zijn de uitslagen over mij er al?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat 9 van de 10 users PSVCL een enorme debiel vindt.
Beste koers van maart zonder twijfel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie jullie allemaal zaterdag weer tijdens de Strade Bianchi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |