Wie weet wat hij allemaal nog meer heeft gebleekt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat Vilhena zijn baarduitgroei ook heeft gebleekt
Misschien dat jij met je korfbalinzicht wel wat moois hebt gezien, maar ik zie enkel extreem matig voetbal.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Merkwaardig dat je het zo ziet, maar ik respecteer je mening.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind GGMM nogal traag vandaag
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien dat jij met je korfbalinzicht wel wat moois hebt gezien, maar ik zie enkel extreem matig voetbal.
De dominee?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Vul in:
'AZ domineert, dan zal zo wel de ..... vallen.'
De tijd loopt.
Die moet het Nederlands Elftal inquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Doet Vincent Janssen wel mee? Ik heb hem nog niet een keer aan de bal gezien.
Dan heb je afgelopen zondag niet gezienquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef BadderHaring het volgende:
Alsof je Ajax-Ajax zit te kijken. Wat een aids.
Moet je niet genieten van Charly Musonda?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Die hype is alweer een tijdje voorbij.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef BadderHaring het volgende:
Alsof je Ajax-Ajax zit te kijken. Wat een aids.
Zijn goal tegen ajax gemist?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die hype is alweer een tijdje voorbij.
Dat heb ik gedaan, kijk maar in het PDtopic.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je niet genieten van Charly Musonda?
Haha Espanyol.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, kijk maar in het PDtopic.
Die ziet alleen overtredingen tegen zijn clubjequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Makkelie ziet wel meer niet
Alleen wanneer de wind uit het oosten komtquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tellen uitgoals eigenlijk dubbel? XD
te laatquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb gelezen dat Vincent Bijlo komt vertellen dat het Down-syndroomtest een slecht idee is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk geen verlenging, ik kan niet kiezen tussen een potentiële volgende deceptie voor Feyenoord, en Pauw.
tobclub bedoelde iequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zag een keer iemand zeggen dat Feyenoord een topclub is.
Laten we geen posts van 1980 quoten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat gemistquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogen we ons wel afvragen waarom de keepers geen helm dragen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die de 'grap' maakt over uitdoelpunten die dubbel tellen krijgt een flinke oplawaai.
Wat vind jij van de Beneliga?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we ons wel afvragen waarom de keepers geen helm dragen?
Topklasseclub bedoelde die denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen bestond FOK! nog niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1999 bedoel je, dat was de laatste keer dat ze 1ste stonden
gniffel
Ja laten we ouders forceren om een down kind op te voeden. Hoe zijn jouw ouders daar eigenlijk mee omgegaan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Vincent Bijlo komt vertellen dat het Down-syndroomtest een slecht idee is.
Dat zal slechts leiden tot een klein oplawaaitje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we ons wel afvragen waarom de keepers geen helm dragen?
sowquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja laten we ouders forceren om een down kind op te voeden. Hoe zijn jouw ouders daar eigenlijk mee omgegaan?
Femke Halsema gaat het over haar boek hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk geen verlenging, ik kan niet kiezen tussen een potentiële volgende deceptie voor Feyenoord, en Pauw.
Dat weet ik ook niet. Ik zal het zo eens ragen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja laten we ouders forceren om een down kind op te voeden. Hoe zijn jouw ouders daar eigenlijk mee omgegaan?
lol ragenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik zal het zo eens ragen.
Dan zou zelfs een wedstrijd uit de kelder van de Jupiler league nog boeiender zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Femke Halsema gaat het over haar boek hebben.
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft gary gewonnen? Anders is mijn multibet kaput
Da's een betere vraag, gok ik zoquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:17 schreef Baconbus het volgende:
Waarom heeft Feyenoord geen verdedigend sterke speler op het middenveld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Stijn straks ga je misschien weer een record missen.Ik heb nog geen beweging naar mijn afstandsbediening gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan die Coolsingel asfalteren!quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord in de finale komt, komt er dan sowieso een huldiging?
Ze schijnen het daar namelijk ook graag te vieren als ze 2e worden
Dat kennethquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik paal hiervan
Dit was even een grapje voor tussendoor
Tja, meer dan een 5.6 kan ik er niet voor geven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik paal hiervan
Dit was even een grapje voor tussendoor
Dan krijgt het Kasteel het wel enorm zwaar te verduren in het weekend.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moeten ze dan de volgende wedstrijd op het Kasteel spelen ?
Gelukkig is ie wel waardevol in de opbouwquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Zag die Botteghin instappen door een simpele lichaamsbeweging. Goeie verdediger hoor, die miljoenen meer dan waard.
Quote voor het nageslacht.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Goeie verdediger hoor, die miljoenen meer dan waard.
haha wut miljoenen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Zag die Botteghin instappen door een simpele lichaamsbeweging. Goeie verdediger hoor, die miljoenen meer dan waard.
Ik heb wel 2 hele euro's op Az staan hoor. Gun mij een momentje van compensatie van dat paalleed.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tja, meer dan een 5.6 kan ik er niet voor geven.
Was allang duidelijk dat die gozer echt vrij weinig kanquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Eerst een Day-V verbod.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we geen dartsverbod krijgen in VBL?
Krijgt het het sowieso wel moeilijk met de geweldige teksten van Pastoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan krijgt het Kasteel het wel enorm zwaar te verduren in het weekend.
Zuur is een overtrokken woord, maar kut vind ik het wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijgt het het sowieso wel moeilijk met de geweldige teksten van Pastoor
Die commentator is vies pro Feyenoord jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik krijg de indruk dat de commentator erg op de hand is van Feyenoord.
Hoe kan z'on persoon een vriend zijn van Verbeek ?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuur is een overtrokken woord, maar kut vind ik het wel.
Ook voor het eerst bij FOXquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die commentator is vies pro Feyenoord ja
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Nu staat het gelijk, uitgoals tellen voor 2
Ik vraag het me ook af.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe kan z'on persoon een vriend zijn van Verbeek ?
STOP HIERMEEquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Nu staat het gelijk, uitgoals tellen voor 2
Waarvan aktequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las jouw artikel over Lil Kleine. Jij bent echt een Kazim.
Timmmmmmm z'n posts zijn al bijzonder oninteressant dus waarom je een heel artikel van hem leest is mij een groot raadsel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Kazim even goed kan voetballen als Lil' kleine, en ze ook even goed kunnen zingenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
40.000 komt uit de provincie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
45000 doorgesnoven debielen roepen :'' Wij zijn Rotterdam''
Ben je ook lekker mee
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Ben je ook lekker mee
Nou wat leuk, ze zijn Rotterdam, niet dat iemand dat boeitquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Ben je ook lekker mee
Als AZ scoort zou het nog eventueel kunnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef Abed het volgende:
Een ding is zeker, het kan sowieso geen verlenging meer worden.
Straalbezopen erbijquote:
Dit wens je je ergste vijand nog niet toequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je vinger maar fijn door het wc-papier mag scheuren de eerst volgende keer op het toilet
Moest lachenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt je moeder soms net thuis?
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik vind Timmmmm vaak een beetje selectief verontwaardigdquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Timmmmmmm z'n posts zijn al bijzonder oninteressant dus waarom je een heel artikel van hem leest is mij een groot raadsel.
Geeft niks, je moeder vindt het wel lekker dat eraf te sabbelen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je vinger maar fijn door het wc-papier mag scheuren de eerst volgende keer op het toilet
Och jee.quote:
WTF HEB JIJ VOOR ZIEKE GEEST GEKquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geeft niks, je moeder vindt het wel lekker dat eraf te sabbelen.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Timmmmm vaak een beetje selectief verontwaardigd
En jij leest hele artikelen van de man die dit soort bijzonder infantiele one-liners weet uit te kramen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zwak hoor om moeders erbij te halen, toppunt van zwakte ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ieder zo zijn fetisj zal ik maar zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JanCees, mijn voorbeeld, deelde het artikelquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
En jij leest hele artikelen van de man die dit soort bijzonder infantiele one-liners weet uit te kramen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |