Dat kennethquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik paal hiervan
Dit was even een grapje voor tussendoor
Tja, meer dan een 5.6 kan ik er niet voor geven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik paal hiervan
Dit was even een grapje voor tussendoor
Dan krijgt het Kasteel het wel enorm zwaar te verduren in het weekend.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moeten ze dan de volgende wedstrijd op het Kasteel spelen ?
Gelukkig is ie wel waardevol in de opbouwquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Zag die Botteghin instappen door een simpele lichaamsbeweging. Goeie verdediger hoor, die miljoenen meer dan waard.
Quote voor het nageslacht.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Goeie verdediger hoor, die miljoenen meer dan waard.
haha wut miljoenen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Zag die Botteghin instappen door een simpele lichaamsbeweging. Goeie verdediger hoor, die miljoenen meer dan waard.
Ik heb wel 2 hele euro's op Az staan hoor. Gun mij een momentje van compensatie van dat paalleed.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tja, meer dan een 5.6 kan ik er niet voor geven.
Was allang duidelijk dat die gozer echt vrij weinig kanquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Eerst een Day-V verbod.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we geen dartsverbod krijgen in VBL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |