Krijgt het het sowieso wel moeilijk met de geweldige teksten van Pastoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan krijgt het Kasteel het wel enorm zwaar te verduren in het weekend.
Zuur is een overtrokken woord, maar kut vind ik het wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijgt het het sowieso wel moeilijk met de geweldige teksten van Pastoor
Die commentator is vies pro Feyenoord jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik krijg de indruk dat de commentator erg op de hand is van Feyenoord.
Hoe kan z'on persoon een vriend zijn van Verbeek ?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuur is een overtrokken woord, maar kut vind ik het wel.
Ook voor het eerst bij FOXquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die commentator is vies pro Feyenoord ja
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Nu staat het gelijk, uitgoals tellen voor 2
Ik vraag het me ook af.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe kan z'on persoon een vriend zijn van Verbeek ?
STOP HIERMEEquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Nu staat het gelijk, uitgoals tellen voor 2
Waarvan aktequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las jouw artikel over Lil Kleine. Jij bent echt een Kazim.
Timmmmmmm z'n posts zijn al bijzonder oninteressant dus waarom je een heel artikel van hem leest is mij een groot raadsel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Kazim even goed kan voetballen als Lil' kleine, en ze ook even goed kunnen zingenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
40.000 komt uit de provincie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
45000 doorgesnoven debielen roepen :'' Wij zijn Rotterdam''
Ben je ook lekker mee
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Ben je ook lekker mee
Nou wat leuk, ze zijn Rotterdam, niet dat iemand dat boeitquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Ben je ook lekker mee
Als AZ scoort zou het nog eventueel kunnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef Abed het volgende:
Een ding is zeker, het kan sowieso geen verlenging meer worden.
Straalbezopen erbijquote:
Dit wens je je ergste vijand nog niet toequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je vinger maar fijn door het wc-papier mag scheuren de eerst volgende keer op het toilet
Moest lachenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt je moeder soms net thuis?
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik vind Timmmmm vaak een beetje selectief verontwaardigdquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Timmmmmmm z'n posts zijn al bijzonder oninteressant dus waarom je een heel artikel van hem leest is mij een groot raadsel.
Geeft niks, je moeder vindt het wel lekker dat eraf te sabbelen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je vinger maar fijn door het wc-papier mag scheuren de eerst volgende keer op het toilet
Och jee.quote:
WTF HEB JIJ VOOR ZIEKE GEEST GEKquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geeft niks, je moeder vindt het wel lekker dat eraf te sabbelen.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Timmmmm vaak een beetje selectief verontwaardigd
En jij leest hele artikelen van de man die dit soort bijzonder infantiele one-liners weet uit te kramen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zwak hoor om moeders erbij te halen, toppunt van zwakte ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ieder zo zijn fetisj zal ik maar zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JanCees, mijn voorbeeld, deelde het artikelquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
En jij leest hele artikelen van de man die dit soort bijzonder infantiele one-liners weet uit te kramen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |