Wie weet wat hij allemaal nog meer heeft gebleekt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat Vilhena zijn baarduitgroei ook heeft gebleekt
Misschien dat jij met je korfbalinzicht wel wat moois hebt gezien, maar ik zie enkel extreem matig voetbal.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Merkwaardig dat je het zo ziet, maar ik respecteer je mening.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind GGMM nogal traag vandaag
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien dat jij met je korfbalinzicht wel wat moois hebt gezien, maar ik zie enkel extreem matig voetbal.
De dominee?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Vul in:
'AZ domineert, dan zal zo wel de ..... vallen.'
De tijd loopt.
Die moet het Nederlands Elftal inquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Doet Vincent Janssen wel mee? Ik heb hem nog niet een keer aan de bal gezien.
Dan heb je afgelopen zondag niet gezienquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef BadderHaring het volgende:
Alsof je Ajax-Ajax zit te kijken. Wat een aids.
Moet je niet genieten van Charly Musonda?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Die hype is alweer een tijdje voorbij.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:08 schreef BadderHaring het volgende:
Alsof je Ajax-Ajax zit te kijken. Wat een aids.
Zijn goal tegen ajax gemist?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die hype is alweer een tijdje voorbij.
Dat heb ik gedaan, kijk maar in het PDtopic.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je niet genieten van Charly Musonda?
Haha Espanyol.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, kijk maar in het PDtopic.
Die ziet alleen overtredingen tegen zijn clubjequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Makkelie ziet wel meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |