SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEVANILLEKWARK
#FREEHOINK
#FREETARDIS.
#FREEHPLC
#FREEALLAH
#FREEBOEF
#FREEMOYour beauty never ever scared me.![]()
Ik denk niet dat de joint staff dat gaat doen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja maar je weet nooit wat zo'n gek als Trump gaat doen he. Die kan zelfs Rusland aanvallen.![]()
Ik wil ook bij de joint staffquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de joint staff dat gaat doen hoor.![]()
Dit is onzin.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
Zij zat ook achter die walgelijke aantijgingen dat Obama niet in Amerika geboren was en moslim zou zijn.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
rtquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil ook bij de joint staffStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
@jd, trump kan wellicht de eerste persoon zijn die het in de media besprak maar clintons campagne begon met het verspreiden van de geruchten walgelijke racist die clinton is. liever trump dan clinton van trump weet je tenminste wat je aan hem hebt.![]()
stome koeliequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je fucking bek dicht tegen amarantha ja kale![]()
lijkt me beter, doet niemandquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Ik zal niet meer aardig tegen je doen.![]()
nee heb die user ook nie meer zien posten, kan ook zijn dat ik ernaast zat hoorquote:Stop the violence
Down with the hate
quote:
Stop the violence
Down with the hate
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Zelfde seconde.
Ik hou van je, Ama.Je weet toch schat.
Your beauty never ever scared me.![]()
Hier is het altijd leuk. ALTIJD.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja GRTD is laatste tijd beetje dood.![]()
opdoeken die sc zou inso zeggenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja GRTD is laatste tijd beetje dood.(she/her)![]()
Als je altijd onder invloed bent vast wel ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier is het altijd leuk. ALTIJD.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ah weer wat geleerd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Joint_Chiefs_of_Staff
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Het zonnetje van de klb sc: kattendoder.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nu hoop ik alleen wel heel erg dat mijn vriend maandag weer geld heeftquote:Heb nu nog 30 euro namelijk
(krijg van hem nog geld terug)
ALTIJDquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je altijd onder invloed bent vast wel ja.![]()
waarom zou ie daarover in het prive liegen tegen clinton zelf?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh als Obama dat gezegd heeft zal het wel waar zijn.
![]()
Chlo is het enige echte zonnestraaltje
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
paar weken terug was er opeens een user die me qua postgedrag heel erg aan haywood deed denken, maar die is weer weg ofzoquote:Stop the violence
Down with the hate
Ik wil je best wel lenen anders hoor, je betaalt toch wel terug.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hoop ik alleen wel heel erg dat mijn vriend maandag weer geld heeftHeb nu nog 30 euro namelijk
Anders komt er nooit wat van tussen ons en die kaarten moeten toch echt die kant op.
![]()
![]()
![]()
ng gaat toch ook mee?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij gaat wel trip naar de VS betalen voor mij.![]()
obama zegt privé tegen clinton dat clinton achter de geruchten over zijn birth certificate en zo zat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom zou ie daarover in het prive liegen tegen clinton zelf?Stop the violence
Down with the hate
Heb je wel Rabobank dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil je best wel lenen anders hoor, je betaalt toch wel terug.Anders komt er nooit wat van tussen ons en die kaarten moeten toch echt die kant op.
![]()
Liefquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil je best wel lenen anders hoor, je betaalt toch wel terug.Anders komt er nooit wat van tussen ons en die kaarten moeten toch echt die kant op.
![]()
(she/her)![]()
Sta jij even met je bek vol tanden als Ash over 2 jaar contact met je opneemt om te zeggen dat alles rond is en je de volgende dag kan vertrekkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij gaat wel trip naar de VS betalen voor mij.![]()
zou zoiets echt niet durven te vragen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hoop ik alleen wel heel erg dat mijn vriend maandag weer geld heeftHeb nu nog 30 euro namelijk
![]()
Zou zo meegaan hoor, #yolo #adventure #thankgodineverything #Jesusloverquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sta jij even met je bek vol tanden als Ash over 2 jaar contact met je opneemt om te zeggen dat alles rond is en je de volgende dag kan vertrekken![]()
Ik vraag niks? En er is ook niks aan mij gevraagd. Heb van uit mijzelf aangeboden het mijn vriend voor te schieten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zou zoiets echt niet durven te vragen.Your beauty never ever scared me.![]()
Nou ik moet dus even kijken of ik maandag genoeg heb voor de bus.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ook alleen ik slaap nooit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ets heeft vet mooie blauwe ogen like damn als hij niet gay was he![]()
Dan zag hij jou nog steeds niet staanquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
jep, hij zei boos tegen dr dat hij wist dat zij dr achter zat en dat ze daarmee moest stoppen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
obama zegt privé tegen clinton dat clinton achter de geruchten over zijn birth certificate en zo zat?![]()
Idem. Jezus beste zusquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou zo meegaan hoor, #yolo #adventure #thankgodineverything #Jesuslover![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ets heeft vet mooie blauwe ogen like damn als hij niet gay was he
best jammer dat die jongen youknow mij niet wilt he![]()
jaja, goed verhaal gquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jep, hij zei boos tegen dr dat hij wist dat zij dr achter zat en dat ze daarmee moest stoppen.Stop the violence
Down with the hate
weet zij wie de gelukkige is en ik niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
best jammer dat die jongen youknow mij niet wilt he
(she/her)![]()
wie zijn dat eigenlijk srs mag ook in dm.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
De 2 geilste KLB chicks mogen ook mee.![]()
NOG STEEDS NIET ?!quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
best jammer dat die jongen youknow mij niet wilt hewat n homo
Haha snapje![]()
Geen idee, Emma is wel oke.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wie zijn dat eigenlijk srs mag ook in dm.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NOG STEEDS NIET ?!wat n homo
Haha snapje![]()
![]()
waarom dan pas en ben srs srs lijkt me tof.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sta jij even met je bek vol tanden als Ash over 2 jaar contact met je opneemt om te zeggen dat alles rond is en je de volgende dag kan vertrekken![]()
zou dat niet durven aan te nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vraag niks? En er is ook niks aan mij gevraagd. Heb van uit mijzelf aangeboden het mijn vriend voor te schieten.![]()
Kan je iedereen meenemen die je wil en dan kies je Jimmy. Sta je daar straks hele dagen te wachten op hem tot hij klaar is met protesteren met de Westboro Baptist Church.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Kan je iedereen meenemen die je wil en dan kies je Jimmy. Sta je daar straks hele dagen te wachten op hem tot hij klaar is met protesteren met de Westboro Baptist Church.
Stop the violence
Down with the hate
nog steeds geen pics van paxcon.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, dunno. Zei maar wat. Ik zou vrij weinig anders willen dan met 2 fokkers door Amerika heen reizenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom dan pas en ben srs srs lijkt me tof.![]()
![]()
Nashville, Memphis, Las Vegas, Los Angelesquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dunno. Zei maar wat. Ik zou vrij weinig anders willen dan met 2 fokkers door Amerika heen reizen![]()
![]()
Haha jelly. Ik ben gewoon chille kerel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Kan je iedereen meenemen die je wil en dan kies je Jimmy. Sta je daar straks hele dagen te wachten op hem tot hij klaar is met protesteren met de Westboro Baptist Church.![]()
dat weet je goed te verbergen danquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha jelly. Ik ben gewoon chille kerel.Stop the violence
Down with the hate
Dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dunno. Zei maar wat. Ik zou vrij weinig anders willen dan met 2 fokkers door Amerika heen reizen![]()
![]()
hehe.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Kan je iedereen meenemen die je wil en dan kies je Jimmy. Sta je daar straks hele dagen te wachten op hem tot hij klaar is met protesteren met de Westboro Baptist Church.![]()
Ik nacho cheese chips.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik eet nu die haribo perziken. ga zo goodYour beauty never ever scared me.![]()
Ach, zag er leuk uit. Hopelijk gaat hij ook niet meer open, wat een ebolakleuters daarquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Valt niks te lezen alles is weggemod![]()
![]()
stuur dan mag ook in dm.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
die zijn dan ook niet boeiend
mijn pics wel jwz![]()
ah ja, begrijpelijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Anders word ik te populair en daar hou ik niet van.Stop the violence
Down with the hate
Oh shit, you're doomed.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik eet nu die haribo perziken. ga zo good![]()
wat heteros mogen geen fotos van mannen bekijken?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee jij bent toch hetero.![]()
Nopquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat heteros mogen geen fotos van mannen bekijken?![]()
![]()
wanneer heb je tijd in de zomermaanden?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bellagodinquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Maandag ga ik eindelijk met Bella knuffelen
Ze heeft Johannes en Paxcon al ontmoet en was heel erg lief. Tegen jou moet dat ook wel lukken.![]()
![]()
Vind ze het goed om opgepakt te worden?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bellagodin
Ze heeft Johannes en Paxcon al ontmoet en was heel erg lief. Tegen jou moet dat ook wel lukken.Your beauty never ever scared me.![]()
heyy je bent er weer wat heb je gedaan ongelooflijk man hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
We kunnen ook een 450-stok doen, komt ie ook Noord-Holland en Brabant nauwelijks uit![]()
Zeker niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ze het goed om opgepakt te worden?
Alleen aaien/kroelen, liefst alleen bij dr gezicht.![]()
JA DAHAG HIER TRAP IK NIET NOGMAALS INquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heyy je bent er weer wat heb je gedaan ongelooflijk man hoe is het mogelijk
Maar ik vind het ook leuk om jou te zien![]()
Ohquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker niet.
Alleen aaien/kroelen, liefst alleen bij dr gezicht.
Zal wel aan je educatie liggenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
ik dacht dat er nutella in Jimmy z'n UI stond want zelfde lettertype en kleur![]()
#Rubio2016![]()
wat is dat met die mannen die pics aanbieden maar vervolgens als je erop reageerd niets meer zeggen want n homos.![]()
Mijn kat vind bijna niks leuk maar kan haar gelukkig vaak wel oppakken voor een verplichte knuffelsessie.Your beauty never ever scared me.![]()
echt he homoooo'squote:Op donderdag 3 maart 2016 21:27 schreef Ashqelon het volgende:
wat is dat met die mannen die pics aanbieden maar vervolgens als je erop reageerd niets meer zeggen want n homos.![]()
Als loonslaaf heb ik maar een beperkt aantal dagen vakantie en ik heb natuurlijk al wat opgenomen. Als je m'n onbetaalde verlof even wilt vergoeden, zou dat wel tof zijn. Immers, wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wanneer heb je tijd in de zomermaanden?![]()
Oh mijn kat is ook heel saai hoor. Wil 9 van de 10 keer niet geaaid worden.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Fuckerquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als loonslaaf heb ik maar een beperkt aantal dagen vakantie en ik heb natuurlijk al wat opgenomen. Als je m'n onbetaalde verlof even wilt vergoeden, zou dat wel tof zijn. Immers, wie goed doet, goed ontmoet.![]()
![]()
Wajoooooooquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal wel aan je educatie liggen![]()
#Rubio2016![]()
Dat melkgebit moest er toch een keer uitquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoop die nog z'n laatste tandjes aan het zoeken is.![]()
![]()
Care.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Diabetes jonguh. Ik at die shit op de middelbare school.![]()
Lekker wisselen achter je computertje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat melkgebit moest er toch een keer uit![]()
bedoelde ook de kampeertour zelf enzo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach als ie goed verzekerd is valt het wel mee.![]()
Ik wil wel een mooie camper ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoelang kunnen we dan op vakantie?![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoelang kunnen we dan op vakantie?![]()
Sowieso, lekker budweiser zuipen hele dag jwz.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil wel een mooie camper ofzo![]()
doe je dat wel vaker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga weer nachtje doorhalen want er is weer GOP debat.![]()
moet nu denken aan Breaking Bead, HPLC weet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
camping is goedkoper, lekker met Schultenbräu hele dag beetje ervoor hangenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helaas is Ash nog te jong om zelf in een gehuurde camper te rijden daar dus dat moeten wij maar doen (ervanuitgaande dat je 25 of ouder bent en een rijbewijs hebt)quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
zou ik ook willen doen maar moet morgen werken dus geen goed plan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
Beadquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet nu denken aan Breaking Bead, HPLC weet.![]()
![]()
Wat heeft een camper nou weer met BB te maken dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik heb nog uberhaupt geen rijbewijs. jd is ook eenentwintig btw.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helaas is Ash nog te jong om zelf in een gehuurde camper te rijden daar dus dat moeten wij maar doen (ervanuitgaande dat je 25 of ouder bent en een rijbewijs hebt)![]()
mobiel minilab, daar begint het toch allemaal meequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heeft een camper nou weer met BB te maken dan?![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Dat was waar hun drugimperium begon, met meth koken in een camper.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Srs? Niet verwachtquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik heb nog uberhaupt geen rijbewijs. jd is ook eenentwintig btw.![]()
Ben 21, is dat te jong dan? Heb wel een rijbewijs nu bijna 2 jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helaas is Ash nog te jong om zelf in een gehuurde camper te rijden daar dus dat moeten wij maar doen (ervanuitgaande dat je 25 of ouder bent en een rijbewijs hebt)![]()
Camper?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
![]()
In Amerika moet je volgens mij minimaal 25 zijn om daar als buitenlander een auto te huren. Pin me er niet op vast hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben 21, is dat te jong dan? Heb wel een rijbewijs nu bijna 2 jaar.![]()
wtf?quote:Stop the violence
Down with the hate
Wat heb jij toch met Gus hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:40 schreef Ashqelon het volgende:
hoeveel zou Gus' net worth zijn denk je?![]()
Moet ik je mond op mond beademing geven?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Kki kreeg astma aanval ofzo dacht dat ik dood ging ripOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
vond het wel mooi dat ze vast kwamen te zitten en de accu's weer moesten zien op te ladenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel cool hoe ze dat ding lieten verdwijnen
Wat een ragbak was dat ook![]()
![]()
Nu kan ik hier een leuke opmerking over maken, maar ik wil toch maar aangeven dat ik blij ben dat je nog leeftquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Kki kreeg astma aanval ofzo dacht dat ik dood ging rip![]()
rolmodel in sommige opzichten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Gus haha![]()
Krijg je ook een week ban voor als je precies die opmerking maakt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu kan ik hier een leuke opmerking over maken, maar ik wil toch maar aangeven dat ik blij ben dat je nog leeft![]()
Dan rij ik wel in de woestijn waar je toch niemand tegen komt :pquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In Amerika moet je volgens mij minimaal 25 zijn om daar als buitenlander een auto te huren. Pin me er niet op vast hoor![]()
Na het lezen van dit adem ik uit het niets weer heeulemaal normaal.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet ik je mond op mond beademing geven?Doe dan, lkkr tr'en toch ;$quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu kan ik hier een leuke opmerking over maken, maar ik wil toch maar aangeven dat ik blij ben dat je nog leeft![]()
Ook mooi ja, ff batterijtje fixenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vond het wel mooi dat ze vast kwamen te zitten en de accu's weer moesten zien op te laden![]()
![]()
Daaromquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg je ook een week ban voor als je precies die opmerking maakt.![]()
![]()
vond de pilot waarin Walt zn kleren uitdoet alsof het heel normaal is en Jesses reactie daarop geweldig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel cool hoe ze dat ding lieten verdwijnen
Wat een ragbak was dat ook![]()
Countryzender op, route 66quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan rij ik wel in de woestijn waar je toch niemand tegen komt :p![]()
Zullen we naar de australische woestijn rijdenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan rij ik wel in de woestijn waar je toch niemand tegen komt :p![]()
Beter VS toch, Australië lijkt me saai.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we naar de australische woestijn rijden![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja hey, zit ik me morgen weer op mijn werk te vervelen![]()
![]()
VS lijkt mij saai, ik wil koala's knuffelen en kangoeroes aaienquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter VS toch, Australië lijkt me saai.![]()
aapjes zijn liefquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
VS lijkt mij saai, ik wil koala's knuffelen en kangoeroes aaienomdat ze zo stout zijn
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 21:47:40 ]![]()
Koala's zijn niet knuffelbaar want ze hebben hele scherpe klauwen en zijn agressief.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
VS lijkt mij saai, ik wil koala's knuffelen en kangoeroes aaien![]()
in australië zijn 324793249232379 beesten die je dood willen makenStop the violence
Down with the hate
Waarom zie ik au pair bitches met ze knuffelen dan op fbquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Koala's zijn niet knuffelbaar want ze hebben hele scherpe klauwen en zijn agressief.![]()
![]()
Bijna alle dieren en insecten in Australië zijn giftig/gevaarlijk/dodelijk.Your beauty never ever scared me.![]()
hoi neefjequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat toevallig, mijn oma heet ook Jongens![]()
Vergeet geen pic te sturen van jou in je nachtlingeriequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Omg ik zag laatst op instagram aapjes zo groot als je vinger IK WIL ZEquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aapjes zijn liefomdat ze zo stout zijn
![]()
![]()
in Australië kan je door 100.000 dieren gedood wordenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
VS lijkt mij saai, ik wil koala's knuffelen en kangoeroes aaien![]()
gotver kut dpquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
in australië zijn 324793249232379 beesten die je dood willen maken![]()
Dat zijn hele zielige die in gevangenschap leven, hun klauwen zijn afgeknipt en ze zijn gedrogeerd. Allemaal zodat decadente westerse bitches er mee op de foto kunnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zie ik au pair bitches met ze knuffelen dan op fb![]()
Ja, maar ik blijf bescheiden :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
#yoloquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in Australië kan je door 100.000 dieren gedood worden
Wil ook nog van zo'n clif bungeejumpen![]()
Zou kwijtraken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik zag laatst op instagram aapjes zo groot als je vinger IK WIL ZE![]()
wow durf je dat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
#yolo
Wil ook nog van zo'n clif bungeejumpen![]()
mensen op fb die dat doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zie ik au pair bitches met ze knuffelen dan op fbnet als mensen die met kinderen in armoedige landen op de foto gaan
doe. Het. Niet. Opso
![]()
Sowieso fbquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mensen op fb die dat doennet als mensen die met kinderen in armoedige landen op de foto gaan
doe. Het. Niet. Opso
Het is dat ik het nodig heb voor school.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mensen op fb die dat doennet als mensen die met kinderen in armoedige landen op de foto gaan
doe. Het. Niet. Opso
![]()
![]()
Niet als je gewoon normaal doet hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom niet, elke dag is er ook weer een kans om geschept te worden door een auto![]()
Hangt niet alleen maar van jezelf afquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet als je gewoon normaal doet hoor.![]()
t is raar . Bovendien krijgen de kids dan minder grootoudersquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vind jij van huwelijken tussen neven en nichten?![]()
![]()
Goede redenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
t is raar . Bovendien krijgen de kids dan minder grootouders![]()
![]()
Alleen losers worden gescheptquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hangt niet alleen maar van jezelf af![]()
![]()
ik slaap naakt dus dat gaat helaas niet lukkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet geen pic te sturen van jou in je nachtlingerie![]()
Nou nou ;sI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Doe je dat srslyquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik slaap naakt dus dat gaat helaas niet lukken![]()
![]()
Jezus madeliefff, er post hier een lesbo :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik slaap naakt dus dat gaat helaas niet lukkenI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik ben ook een keer op de foto gegaan met een negertje. Was wel vet, want hij deed zo'n kunstje en toen ging ie zelf met de pet rond, was zo schattig![]()
Grappige beesten zijn dat hé?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben ook een keer op de foto gegaan met een negertje. Was wel vet, want hij deed zo'n kunstje en toen ging ie zelf met de pet rond, was zo schattig![]()
whut hoe klein worden ze geboren dan? Ik zag een aapje die helemaal stuk ging om een goocheltrucquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik zag laatst op instagram aapjes zo groot als je vinger IK WIL ZEhij lag op de grond van het lachen
![]()
Ik bevries en dat terwijl ik met een vest, joggingbroek, dubbele deken slaap en radiator op zo'n 18 graden is.quote:![]()
Op zolder zekerquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom niet, elke dag is er ook weer een kans om geschept te worden door een auto![]()
![]()
Geen idee, ik ga het eens opzoekenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whut hoe klein worden ze geboren dan? Ik zag een aapje die helemaal stuk ging om een goocheltruchij lag op de grond van het lachen
jaa die heb ik ook gezien!
![]()
Wut?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bevries en dat terwijl ik met een vest, joggingbroek, dubbele deken slaap en radiator op zo'n 18 graden is.
Ik slaap altijd naakt, behalve als er iemand is, en dan soms ook nog... heya![]()
![]()
hihiquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jezus madeliefff, er post hier een lesbo :$![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je wel je waardevolle spullen goed in de gaten houden![]()
![]()
geloof me als ik zeg dat je na al die schorpioenen in huis, kangeroes op de weg, haaien op het strand etc. de propaganda rondom Australie niet meer waardeerd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we naar de australische woestijn rijden![]()
Ja weenie mijn mediterraanse genen overheersen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wut?
Ik slaap altijd naakt, behalve als er iemand is, en dan soms ook nog... heya
Maar 's zomers wel normaal heur.
Ik weet nog dat op introkamp een chick naast mij sliep met alleen een string en hempje, damn gurlvolgens mij slaapt ze normaal naked
![]()
Schorpioenen ben ik in Turkije al tegengekomen, ze doen niks zolang je ze niet plaagt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
geloof me als ik zeg dat je na al die schorpioenen in huis, kangeroes op de weg, haaien op het strand etc. de propaganda rondom Australie niet meer waardeerd.![]()
Oh mag ook, ik stel niet veel eisen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik slaap naakt dus dat gaat helaas niet lukkenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
dit dus pure propaganda.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
in australië zijn 324793249232379 beesten die je dood willen maken![]()
Ik kan echt niet slapen met kleren aan, dat gaat rimpelen enzo en dan lig je niet lekker smooth.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja weenie mijn mediterraanse genen overheersen.
Maar 's zomers wel normaal heur.
Ik weet nog dat op introkamp een chick naast mij sliep met alleen een string en hempje, damn gurlvolgens mij slaapt ze normaal naked
![]()
gefaptquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Stop the violence
Down with the hate
awwquote:Stop the violence
Down with the hate
trustenquote:Stop the violence
Down with the hate
Maar nakend slapen is tha best :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Gevoelige huid ofzo? Nooit wat van gemerkt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan echt niet slapen met kleren aan, dat gaat rimpelen enzo en dan lig je niet lekker smooth.![]()
Weet niet, ik voel me niet vrij dan denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gevoelige huid ofzo? Nooit wat van gemerkt.![]()
wil srs wel vrijwilligerswerk gaan doen #piemel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe. Het. Niet. Opso
![]()
Wat en waar?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wil srs wel vrijwilligerswerk gaan doen #piemel.![]()
ik kom er aan schatjequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Asdfghjkl moet keuken opruimen wie wil dat voor mij doen![]()
Nee :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Asdfghjkl moet keuken opruimen wie wil dat voor mij doenI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Doe lekker zelf lui mensquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Asdfghjkl moet keuken opruimen wie wil dat voor mij doen![]()
Stop the violence
Down with the hate
Mensen? dieren?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat bedoel je met wat? locatie liefst in zuid amerika.![]()
Godver, m'n ranjaquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
hey fylax hoe gaat het met je hechtingen?![]()
![]()
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat bedoel je met wat? locatie liefst in zuid amerika, chili bijvoorbeeld.![]()
Ga imker worden dan en dikke cash money makenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Prima, zolang je niet ineens met een of andere dude aan komt zetten :$quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tot over 2 uur
[..]
In ruil voor dampende aanrechtseks dan he ? He? Heeeey?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
fuck die shit laat iedereen maar gwn doodgaan :squote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga imker worden dan en dikke cash money makenStop the violence
Down with the hate
quote:
Stop the violence
Down with the hate
Ik zou dieren doen sws. fuck die mensen daar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh mensen ik ben niet zo een dierenvriend soz.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Prima, zolang je niet ineens met een of andere dude aan komt zetten :$nah geen mvv trio ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |