Nu hoop ik alleen wel heel erg dat mijn vriend maandag weer geld heeftquote:
ALTIJDquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je altijd onder invloed bent vast wel ja.
waarom zou ie daarover in het prive liegen tegen clinton zelf?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh als Obama dat gezegd heeft zal het wel waar zijn.
paar weken terug was er opeens een user die me qua postgedrag heel erg aan haywood deed denken, maar die is weer weg ofzoquote:
Ik wil je best wel lenen anders hoor, je betaalt toch wel terug.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hoop ik alleen wel heel erg dat mijn vriend maandag weer geld heeftHeb nu nog 30 euro namelijk
(krijg van hem nog geld terug)
ng gaat toch ook mee?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij gaat wel trip naar de VS betalen voor mij.
obama zegt privé tegen clinton dat clinton achter de geruchten over zijn birth certificate en zo zat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom zou ie daarover in het prive liegen tegen clinton zelf?
Heb je wel Rabobank dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil je best wel lenen anders hoor, je betaalt toch wel terug.Anders komt er nooit wat van tussen ons en die kaarten moeten toch echt die kant op.
![]()
Liefquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil je best wel lenen anders hoor, je betaalt toch wel terug.Anders komt er nooit wat van tussen ons en die kaarten moeten toch echt die kant op.
![]()
Sta jij even met je bek vol tanden als Ash over 2 jaar contact met je opneemt om te zeggen dat alles rond is en je de volgende dag kan vertrekkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij gaat wel trip naar de VS betalen voor mij.
zou zoiets echt niet durven te vragen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hoop ik alleen wel heel erg dat mijn vriend maandag weer geld heeftHeb nu nog 30 euro namelijk
(krijg van hem nog geld terug)
Zou zo meegaan hoor, #yolo #adventure #thankgodineverything #Jesusloverquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sta jij even met je bek vol tanden als Ash over 2 jaar contact met je opneemt om te zeggen dat alles rond is en je de volgende dag kan vertrekken
Ik vraag niks? En er is ook niks aan mij gevraagd. Heb van uit mijzelf aangeboden het mijn vriend voor te schieten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zou zoiets echt niet durven te vragen.
Nou ik moet dus even kijken of ik maandag genoeg heb voor de bus.quote:
Ik ook alleen ik slaap nooit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ets heeft vet mooie blauwe ogen like damn als hij niet gay was he
Dan zag hij jou nog steeds niet staanquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
jep, hij zei boos tegen dr dat hij wist dat zij dr achter zat en dat ze daarmee moest stoppen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
obama zegt privé tegen clinton dat clinton achter de geruchten over zijn birth certificate en zo zat?
Idem. Jezus beste zusquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou zo meegaan hoor, #yolo #adventure #thankgodineverything #Jesuslover
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
jaja, goed verhaal gquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jep, hij zei boos tegen dr dat hij wist dat zij dr achter zat en dat ze daarmee moest stoppen.
weet zij wie de gelukkige is en ik niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
best jammer dat die jongen youknow mij niet wilt he
wie zijn dat eigenlijk srs mag ook in dm.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
De 2 geilste KLB chicks mogen ook mee.
NOG STEEDS NIET ?!quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
best jammer dat die jongen youknow mij niet wilt he
Geen idee, Emma is wel oke.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wie zijn dat eigenlijk srs mag ook in dm.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NOG STEEDS NIET ?!wat n homo
Haha snapje
waarom dan pas en ben srs srs lijkt me tof.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sta jij even met je bek vol tanden als Ash over 2 jaar contact met je opneemt om te zeggen dat alles rond is en je de volgende dag kan vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |