SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEVANILLEKWARK
#FREEHOINK
#FREETARDIS.
#FREEHPLC
#FREEALLAH
#FREEBOEF
#FREEMOIk ben geil![]()
Woedeaanvallen voornamelijk vroeger... En dan hoef je niet eens hard een tik te geven, het is maar gips.. Dus je slaat er zo doorheen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe de fuck is het zo ver gekomen met die muren
Er is 1 muur al af, en de 2e muur (Waar jullie bij die filmpjes zo mooi zicht op hebben (Niet die waar mijn keyboard tegenaan staat maar die daar achter) Ga ik maandag behang voor halen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 20:01:11 ]![]()
krijg lekker de tievus met je klapkopquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Dus hier alleen maar liefde graag![]()
Pics van het resultaatquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Woedeaanvallen voornamelijk vroeger... En dan hoef je niet eens hard een tik te geven, het is maar gips.. Dus je slaat er zo doorheen.
Er is 1 muur al af, en de 2e muur (Waar jullie bij die filmpjes zo mooi zicht op hebben (Niet die waar mijn keyboard tegenaan staat maar die daar achter) Ga ik maandag behang voor halenIk ben geil![]()
Bij woedeaanvallen vroeger pakte ik mijn dagboek, schreef allemaal doodsverwensingen erin en als ik afgekoeld was streepte ik alles weer weg om te schrijven dat ik het niet meendequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Woedeaanvallen voornamelijk vroeger... En dan hoef je niet eens hard een tik te geven, het is maar gips.. Dus je slaat er zo doorheen.
Er is 1 muur al af, en de 2e muur (Waar jullie bij die filmpjes zo mooi zicht op hebben (Niet die waar mijn keyboard tegenaan staat maar die daar achter) Ga ik maandag behang voor halen![]()
![]()
awhquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij woedeaanvallen vroeger pakte ik mijn dagboek, schreef allemaal doodsverwensingen erin en als ik afgekoeld was streepte ik alles weer weg om te schrijven dat ik het niet meende![]()
Tegenwoordig heb ik daar Twitter voorquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij woedeaanvallen vroeger pakte ik mijn dagboek, schreef allemaal doodsverwensingen erin en als ik afgekoeld was streepte ik alles weer weg om te schrijven dat ik het niet meendeAfgeschermd en wel alles en iedereen afzeiken en dood wensen
Toch is't zonde dat het vroeger echt tot fysieke aanvallen kwamen![]()
![]()
Had je niet moeten zeggen.. ik zal 4chan je Twitter account laten ontmaskeren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik daar Twitter voorAfgeschermd en wel alles en iedereen afzeiken en dood wensen
Toch is't zonde dat het vroeger echt tot fysieke aanvallen kwamenIk ben geil![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik daar Twitter voorAfgeschermd en wel alles en iedereen afzeiken en dood wensen
Toch is't zonde dat het vroeger echt tot fysieke aanvallen kwamenmooie fitties waren daar altijd.
Haha agressief kereltje jij![]()
Tegenwoordig niet meer eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]mooie fitties waren daar altijd.
Haha agressief kereltje jijJa in't verkeer raak ik soms nog wel een beetje opgefokt. Maar ben geen agressieveling meer
![]()
![]()
Nu, nou. Ik ben echt paar minuten boos en dan heb ik iets van why the fuck zou ik boos moeten zijn, mijn energie hieraan verspillen is het niet waard en van booskijken krijg je rimpels. 💁quote:
en dan negeer ik je echt dagenlang.![]()
blijkbaar werkt dat wel.
![]()
wordt*quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oi oi oi, dat word luier verschonen.![]()
oh.. dus als je een paar dagen niet op me reageert weet ik dat ik te ver ben gegaan, goed te wetenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu, nou. Ik ben echt paar minuten boos en dan heb ik iets van why the fuck zou ik boos moeten zijn, mijn energie hieraan verspillen is het niet waard en van booskijken krijg je rimpels. 💁
en dan negeer ik je echt dagenlang.![]()
blijkbaar werkt dat wel.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 20:07:59 ]![]()
als*quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh.. dus las je een paar dagen niet op me reageert weet ik dat ik te ver ben gegaan, goed te weten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 20:08:27 ]![]()
Gvd in het verkeer kan ik soms ook wel schelden ja, vrachtwagens die elkaar inhalen met een snelheidsverschil van 3 km/u ROT OP.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer eigenlijkJa in't verkeer raak ik soms nog wel een beetje opgefokt. Maar ben geen agressieveling meer
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh.. dus als je een paar dagen niet op me reageert weet ik dat ik te ver ben gegaan, goed te weten![]()
![]()
![]()
ben extreem mager juistquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hommo met je dikke pens en kale hoofd![]()
Echt hoor, gister nog. Reed er een Jaguar voor m`n neus, die nam bochten zo *Rijd op bocht af, trapt op rem tot 5! KM. Neemt bocht op koppeling* Na de 4e bocht was het GOD GLOEIENDE TYFUS JAGUARRRRRRR RIJ DOORRRRRquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd in het verkeer kan ik soms ook wel schelden ja, vrachtwagens die elkaar inhalen met een snelheidsverschil van 3 km/u ROT OP.![]()
![]()
![]()
Waarom reageer jij zo gefrustreerd tegen alles en iedereenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hommo met je dikke pens en kale hoofd![]()
Is Miss Chinatown zwanger ofzo wat voor een buik heeft zijquote:![]()
tegen mij is gewoon logisch toch, dat is mijn functie hierquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom reageer jij zo gefrustreerd tegen alles en iedereen![]()
Gvd jaaa zulke mensen weg ermeequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt hoor, gister nog. Reed er een Jaguar voor m`n neus, die nam bochten zo *Rijd op bocht af, trapt op rem tot 5! KM. Neemt bocht op koppeling* Na de 4e bocht was het GOD GLOEIENDE TYFUS JAGUARRRRRRR RIJ DOORRRRR![]()
![]()
![]()
HOU JE BEK KALEquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tegen mij is gewoon logisch toch, dat is mijn functie hier![]()
Ja echt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd jaaa zulke mensen weg ermee
Rij zelf ook als een natte krant, maar hou wel van doorrijden![]()
![]()
Zie DM.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
Naakt piccas van Opso om het goed te maken.![]()
haha natte krant wat.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja echt.
Rij zelf ook als een natte krant, maar hou wel van doorrijden![]()
Leuk voor de andere weggebruikersquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja
Ik kan echt niet rijdenMaar dat weet ik van mezelf gelukkig.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Zomer?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hee man, wanneer kampeertour door Amerika?![]()
hey kijk, daar heb je braddie met zn bootquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja
Ik kan echt niet rijdenMaar dat weet ik van mezelf gelukkig.
![]()
Zó erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk voor de andere weggebruikersMaar ik mis wel een beetje inzicht bijvoorbeeld.
![]()
bedoel je persoonlijke snaps?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar waarom negeer je altijd mijn snaps![]()
En wat nog meerquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zó erg is het nou ook weer nietMaar ik mis wel een beetje inzicht bijvoorbeeld.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Behalve dat het geen witte boot meer isquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey kijk, daar heb je braddie met zn bootHet is nou een blauw kajuitje
![]()
![]()
Zal jouw dickpics eens doorsturen ;squote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eh nee. Dat heb je me niet gevraagd toen je het me stuurde.![]()
weet nooit zo goed wat ik moet terugsturen/zeggen.quote:
neem t niet te persoonlijk op, doe ik ook niet bij anderen.![]()
Voornamelijk inzicht. Verder niets eigenlijk. Ik maak geen brokken maar ben nou geen goede chauffeur, anders was ik wel na 1 hooguit 2 keer geslaagd. Maar dat weet ik ook van mezelfquote:![]()
![]()
graag zelfs, dan weet iedereen wat voor n grote ik heb en is mn ego wat groterquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal jouw dickpics eens doorsturen ;s![]()
Speech.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat precies? denk je dat hij de republikeinse nominatie wint?
Ben bang van wel, er is nog een kleine kans.![]()
Ik heb m'n auto maar een beetje onder controlequote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb nog een beetje haarquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb m'n auto maar een beetje onder controle![]()
Misschien kunnen we geld inzamelen om een vliegticket naar de VS te kopen voor Volkert.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Speech.
Ben bang van wel, er is nog een kleine kans.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
I cant evenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voornamelijk inzicht. Verder niets eigenlijk. Ik maak geen brokken maar ben nou geen goede chauffeur, anders was ik wel na 1 hooguit 2 keer geslaagd. Maar dat weet ik ook van mezelfOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
eyquote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Beetje zwak.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien kunnen we geld inzamelen om een vliegticket naar de VS te kopen voor Volkert.![]()
beter dan dat ie echt president wordtquote:Stop the violence
Down with the hate
waar wil je allemaal naartoe? destijds een goed gesprek met een leraar gehad over onze gezamenlijke fascinatie voor Amerika, hij heeft er gestudeerd en gewoond dus heeft me een tof reislijstje gegeven met ook specifieke diners enzo die je moet bezoeken.quote:![]()
Ja nou, die zit dan lekker voor de rest van z'n leven in een Amerikaanse cel. Win-win lijkt me.quote:Stop the violence
Down with the hate
Ik ben maar een beetje een kutwijfquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb nog een beetje haarOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
zo iemand hebben we hier ook nodigquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter dan dat ie echt president wordt![]()
![]()
welnee, je bent alleen een beetje dikquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben maar een beetje een kutwijf![]()
we hebben hier die peroxidepinda alquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo iemand hebben we hier ook nodigStop the violence
Down with the hate
Goed. Nevermind, elk bericht over autorijden blijft backfire geven![]()
Ik stap 10,000 keer liever bij iemand in de auto die wéét waar zijn fouten zitten en die van zichzelf weet dat 'ie niet goed rijd en dus overal rekening mee houd (Want dat doe ik)
Dan bij iemand die zichzelf compleet overschat en denkt dat 'ie Coulthard himself achter het stuur is. Want juist dat soort figuren zijn gevaarlijk in het verkeer.![]()
voor cruz of rubio?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Speech.
Ben bang van wel, er is nog een kleine kans.![]()
te linksquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
we hebben hier die peroxidepinda al![]()
Nee gijquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, je bent alleen een beetje dikOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb ook wel een lijstje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waar wil je allemaal naartoe? destijds een goed gesprek met een leraar gehad over onze gezamenlijke fascinatie voor Amerika, hij heeft er gestudeerd en gewoond dus heeft me een tof reislijstje gegeven met ook specifieke diners enzo die je moet bezoeken.
Arizona, Grand Canyon en Reagan Library
NY natuurlijk.
Philadelphia
Nashville
Salt Lake City![]()
Iemand als Trump moet je politiek verslaan, anders krijg je de volgende keer een ergere versie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja nou, die zit dan lekker voor de rest van z'n leven in een Amerikaanse cel. Win-win lijkt me.![]()
waar staat LAquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een lijstje.
NY natuurlijk.
Philadelphia
Nashville
Salt Lake CityStop the violence
Down with the hate
eens hoor, was ook niet serieusquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iemand als Trump moet je politiek verslaan, anders krijg je de volgende keer een ergere versie.
al zou ik er verder ook niet om rouwenStop the violence
Down with the hate
wat doet salt lake city in dat rijtje, mormoon toevallig?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een lijstje.
NY natuurlijk.
Philadelphia
Nashville
Salt Lake City![]()
hmm dat kan, mij lijkt het echt enorm vet om een keer heen te gaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat scheelt me niet zo eigenlijk.Stop the violence
Down with the hate
arnold, zonder twijfelquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
Trump: Who would be better? Arnold (Schwarzenegger) or Trump?Stop the violence
Down with the hate
Ik kan me nou niks bedenken in LA waar ik per se heen zou willen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmm dat kan, mij lijkt het echt enorm vet om een keer heen te gaan![]()
cruz heeft tot nu toe toch veel meer delegates binnen gehaald?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rubio lijkt me. Ik zie Cruz niet meer ergens winnen.![]()
Bernal?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij het woordje "mormoon" denk ik steeds aan jodiOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
gta vquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmm dat kan, mij lijkt het echt enorm vet om een keer heen te gaan![]()
Ja, al zijn staten zijn nu geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
cruz heeft tot nu toe toch veel meer delegates binnen gehaald?![]()
heeft hij die vraag echt gesteld? arnold vervangt trump wel bij the apprentice.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
Trump: Who would be better? Arnold (Schwarzenegger) or Trump?![]()
spoiler :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:28 schreef possetje het volgende:
spoiler :hey possieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)![]()
spoiler :hey hoe is het met emmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
spoiler :hey ha hallo gr gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:balen man
Stop the violence
Down with the hate
Van 14 toevallig?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:30 schreef possetje het volgende:
[..]
umm valt mee ik ben alweer verliefd op een ander knap meisje die nooit de mijne word!![]()
meisje van 14 kan wel verliefd op je worden maar dan zit je met die ouders dus gaat et feest nooit door ey!
en met vrouwen van 30 waar ik dus ook vaak op val eb ik ook al nooit geluk!
geen geluk in liefde!![]()
probeer het bij 17quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:33 schreef possetje het volgende:
meisje van 14 kan wel verliefd op je worden maar dan zit je met die ouders dus gaat et feest nooit door ey!
geen geluk in liefde!(she/her)![]()
Heb je verder wel geluk in't leven?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:33 schreef possetje het volgende:
geen geluk in liefde!
Liever alleen en gelukkig dan in een relatie en ongelukkig.![]()
Wijze woorden, Brad.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb je verder wel geluk in't leven?
Liever alleen en gelukkig dan in een relatie en ongelukkig.(she/her)![]()
moet je t bij chickies van 17 proberen die begeleid wonenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:34 schreef possetje het volgende:
[..]
zitten ook nog vaak bij papie en mamie hoor!(she/her)![]()
Ben bezet xxxxquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Prima leeftijd toch? Al ga ik meer voor Opso.![]()
of gewoon iemand van je eigen leeftijd zoeken, weenie hoorStop the violence
Down with the hate
Heb je adresjes?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
moet je t bij chickies van 17 proberen die begeleid wonen![]()
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:34 schreef possetje het volgende:
[..]
zitten ook nog vaak bij papie en mamie hoor!![]()
Wat is dit voor tienersoosOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
link naar stream?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
5 mensen al verwijderd uit de zaal bij Trump... tering.Stop the violence
Down with the hate
Ja goed argument weer met je valse dilemma.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:22 schreef MrBradge het volgende:
Goed. Nevermind, elk bericht over autorijden blijft backfire geven![]()
Ik stap 10,000 keer liever bij iemand in de auto die wéét waar zijn fouten zitten en die van zichzelf weet dat 'ie niet goed rijd en dus overal rekening mee houd (Want dat doe ik)
Dan bij iemand die zichzelf compleet overschat en denkt dat 'ie Coulthard himself achter het stuur is. Want juist dat soort figuren zijn gevaarlijk in het verkeer.![]()
![]()
thanksquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://streamfare.com/foxnews.htmlStop the violence
Down with the hate
Ja ook hallo, hoe was de fokjillaquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blijf nou eens weg bij Opsonisatie vieze zwetende relpuber.![]()
welkom terug tardisStop the violence
Down with the hate
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ook hallo, hoe was de fokjilla![]()
het boeit niemand wat, flikker opquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:44 schreef Fylax het volgende:
VBL / Zou toch leuk zijn als Feyenoord vanavond wint!![]()
blij dat je terug bent, beter dan die snitch die nog steeds mee post alsof hij gewenst isquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 20:46:29 ]![]()
Ik heb m'n scriptie afgemaakt en las hoe ik met cartoons m'n tekenvaardigheden kon aanscherpen dus ik ben nu alle Pokémon aan het tekenen xoxo![]()
Rip wchquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blij dat je terug bent, beter dan die snitch die nog steeds mee post alsof hij gewenst is![]()
DM me geile praatjes.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blij dat je terug bent, beter dan die snitch die nog steeds mee post alsof hij gewenst is![]()
Opso is een hij?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had het over jou hoor, en dat mag, want jij bent geen crew, bedoel jij soms Fylaxrip opso
![]()
B i t c h.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had het over jou hoor, en dat mag, want jij bent geen crew, bedoel jij soms Fylaxrip opso
![]()
Kansloos. Heb dat 2 weken gedaan en kwam er toen pas achter dat er geen doel in zatquote:
International![]()
Tot morgenavond.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
![]()
Wel hoor, je kunt winnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:49 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Kansloos. Heb dat 2 weken gedaan en kwam er toen pas achter dat er geen doel in zat![]()
oke dat gelul van trump wordt erg snel saaiStop the violence
Down with the hate
Maar dan ben je echt maanden bezigquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je echt tyfus veel hebben, kun je alle achievements halen. Ik heb het gedaan met cheats.
International![]()
Btje afknapper ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb m'n scriptie afgemaakt en las hoe ik met cartoons m'n tekenvaardigheden kon aanscherpen dus ik ben nu alle Pokémon aan het tekenen xoxoOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
op en gegeven moment ga je taarten makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je echt tyfus veel hebben, kun je alle achievements halen. Ik heb het gedaan met cheats.![]()
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
oke dat gelul van trump wordt erg snel saaiInternational![]()
voor wie ben jijquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
oke dat gelul van trump wordt erg snel saai(she/her)![]()
quote:
Stop the violence
Down with the hate
Jawel, btje hard van gewordenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb je zijn kop nog niet gezien zekerOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
bernie hè en anders hillary maar gewoonquote:Stop the violence
Down with the hate
Je hebt de bashes gemist.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
oke dat gelul van trump wordt erg snel saai![]()
ahhh okequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
bernie hè en anders hillary maar gewoon(she/her)![]()
ja ik hoorde hem alleen maar wat lullen over treinen in china en japan ofzoquote:Stop the violence
Down with the hate
Hoe kan je nou voor Hillary zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
bernie hè en anders hillary maar gewoon![]()
Hoezo gewoon sexy jongenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
tsja, als het tussen haar en trump gaat..quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe kan je nou voor Hillary zijn?Stop the violence
Down with the hate
Ja oke, maar als het tussen haar en Rubio gaat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja, als het tussen haar en trump gaat..![]()
Jawel, hij heeft gezegd een muur te willen bouwen bij Mexico. Zouden ze in Zuidoost Europa ook moeten doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij zegt niks.
"We're going to do this, we are going to win again" maar nooit zegt hij hoe.
International![]()
Maar niet hoe. Alleen dat Mexico dat moet gaan betalenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:55 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft gezegd een muur te willen bouwen bij Mexico. Zouden ze in Zuidoost Europa ook moeten doen![]()
![]()
misschien gewoon eens gaan douchenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:33 schreef possetje het volgende:
geen geluk in liefde!![]()
Hij kan ze wel dwingen met dat mega leger van zequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar niet hoe. Alleen dat Mexico dat moet gaan betalenInternational![]()
ook hillary denk ik, rubio is enorm conservatief toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja oke, maar als het tussen haar en Rubio gaat?Stop the violence
Down with the hate
slaap lkkrquote:Stop the violence
Down with the hate
Oorlog riskeren met Mexico? Wtf?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:56 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hij kan ze wel dwingen met dat mega leger van ze![]()
Rubio is verstandig en goed voor Amerika.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook hillary denk ik, rubio is enorm conservatief toch?![]()
je bent toch niet srs voor een leugenachtige onder fbi onderzoek gestelde racistische salonlinkse politica?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
bernie hè en anders hillary maar gewoon![]()
Half jaarquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
nja het interesseert me gewoon niet heel erg veel allemaal, maak me alleen een beetje zorgen over het feit dat trump misschien president wordtquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je bent toch niet srs voor een leugenachtige onder fbi onderzoek gestelde racistische salonlinkse politica?Stop the violence
Down with the hate
Mensen opsluiten zonder proces.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel gelijk in, maar dat vindt iedereen verder behalve Bernie![]()
![]()
Watquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij mag helemaal niet op dat forum![]()
hee eendjeStop the violence
Down with the hate
bernie wil gitmo openhouden? joden zijn dus echt niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel gelijk in, maar dat vindt iedereen verder behalve Bernie![]()
Terroristen en massamoordenaars ja. En daar kan je waardevolle informatie vandaan halen.quote:
En als je niet geloofd dat het echt terroristen zijn moet je maar eens kijken waar die lui zitten die onder Obama zijn vrijgekomen.![]()
Neuh, gewoon dreigen ze binnen te vallen als ze niet luisteren. Je denkt toch niet dat Mexico een land als Amerika gaat tegenspreken?quote:
International![]()
Bernie is de enige die het wil sluiten. En wat de fuck?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bernie wil gitmo openhouden? joden zijn dus echt niet te vertrouwen.![]()
nou sorry hoor zal je nog eens begroeten teringlijerquote:Stop the violence
Down with the hate
Waarom niet, doen ze constant? Ze gaan echt geen muur betalen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon dreigen ze binnen te vallen als ze niet luisteren. Je denkt toch niet dat Mexico een land als Amerika gaat tegenspreken?![]()
hvj bby 💘quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou sorry hoor zal je nog eens begroeten teringlijer![]()
Mensen zonder proces opsluiten valt echt op geen enkele manier goed te praten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Terroristen en massamoordenaars ja. En daar kan je waardevolle informatie vandaan halen.
En als je niet geloofd dat het echt terroristen zijn moet je maar eens kijken waar die lui zitten die onder Obama zijn vrijgekomen.Stop the violence
Down with the hate
als hillary president word degradeerd ze alle Amerikaanse negers tot lakeinen of ben je niet op de hoogte van dr racistische uitlatingen tov Obama?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja het interesseert me gewoon niet heel erg veel allemaal, maak me alleen een beetje zorgen over het feit dat trump misschien president wordt![]()
lobi xoxoquote:Stop the violence
Down with the hate
eyyquote:Stop the violence
Down with the hate
Wel als het honderden levens kan redden. En iedere verdachte wordt opgesloten zonder proces.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen zonder proces opsluiten valt echt op geen enkele manier goed te praten.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als hillary president word degradeerd ze alle Amerikaanse negers tot lakeinen of ben je niet op de hoogte van dr racistische uitlatingen tov Obama?wat
Stop the violence
Down with the hate
Nee. En ja, in afwachting van een eerlijk proces en zelfs dan niet altijd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als het honderden levens kan redden. En iedere verdachte wordt opgesloten zonder proces.Stop the violence
Down with the hate
zekerr, met jou?quote:Stop the violence
Down with the hate
wait wut clinton wil gitmo dus open houden? tweede zin was obv. een grap zie username.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bernie is de enige die het wil sluiten. En wat de fuck?![]()
Liever dan een aanslag. En iemand die verdacht wordt van moord wordt ook gewoon vastgehouden hoor, het enige wat je nodig hebt is een warrant.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. En ja, in afwachting van een eerlijk proces en zelfs dan niet altijd.![]()
Ja echt goede redenen om de rechtsstaat om zeep te helpen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Terroristen en massamoordenaars ja. En daar kan je waardevolle informatie vandaan halen.
En als je niet geloofd dat het echt terroristen zijn moet je maar eens kijken waar die lui zitten die onder Obama zijn vrijgekomen.![]()
Ja. Goede zaak ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut clinton wil gitmo dus open houden? tweede zin was obv. een grap zie username.![]()
Ja, dat ontken ik toch ook niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En iemand die verdacht wordt van moord wordt ook gewoon vastgehouden hoor, het enige wat je nodig hebt is een warrant.Stop the violence
Down with the hate
oh ben jij er ook weerquote:Stop the violence
Down with the hate
Je komt niet zomaar in Guantanamo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt goede redenen om de rechtsstaat om zeep te helpen.![]()
grapje matti, goed dat je weer vrij bentquote:Stop the violence
Down with the hate
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
grapje matti, goed dat je weer vrij bent![]()
Ze zei tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen van tweeduizendacht dat Obama een jaar geleden nog de persoon kon zijn die koffie voor dr haalde. Zij zat ook achter die walgelijke aantijgingen dat Obama niet in Amerika geboren was en moslim zou zijn.quote:![]()
Ja maar je weet nooit wat zo'n gek als Trump gaat doen he. Die kan zelfs Rusland aanvallen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet, doen ze constant? Ze gaan echt geen muur betalen hoor.International![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja maar je weet nooit wat zo'n gek als Trump gaat doen he. Die kan zelfs Rusland aanvallen.![]()
![]()
Ach was terechte ban, dacht alleen dat het maximaal notewaardig wasquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
grapje matti, goed dat je weer vrij bent![]()
Dat was Donald Trump dacht ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zij zat ook achter die walgelijke aantijgingen dat Obama niet in Amerika geboren was
Forum Opties Forumhop: Hop naar: