quote:
Jawel, btje hard van gewordenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb je zijn kop nog niet gezien zeker
bernie hè en anders hillary maar gewoonquote:
Je hebt de bashes gemist.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
oke dat gelul van trump wordt erg snel saai
ahhh okequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
bernie hè en anders hillary maar gewoon
ja ik hoorde hem alleen maar wat lullen over treinen in china en japan ofzoquote:
Hoe kan je nou voor Hillary zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo gewoon sexy jongenquote:
tsja, als het tussen haar en trump gaat..quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe kan je nou voor Hillary zijn?
Ja oke, maar als het tussen haar en Rubio gaat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja, als het tussen haar en trump gaat..
Jawel, hij heeft gezegd een muur te willen bouwen bij Mexico. Zouden ze in Zuidoost Europa ook moeten doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij zegt niks.
"We're going to do this, we are going to win again" maar nooit zegt hij hoe.
Maar niet hoe. Alleen dat Mexico dat moet gaan betalenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:55 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft gezegd een muur te willen bouwen bij Mexico. Zouden ze in Zuidoost Europa ook moeten doen
misschien gewoon eens gaan douchenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:33 schreef possetje het volgende:
meisje van 14 kan wel verliefd op je worden maar dan zit je met die ouders dus gaat et feest nooit door ey!
en met vrouwen van 30 waar ik dus ook vaak op val eb ik ook al nooit geluk!
geen geluk in liefde!
Hij kan ze wel dwingen met dat mega leger van zequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar niet hoe. Alleen dat Mexico dat moet gaan betalen
ook hillary denk ik, rubio is enorm conservatief toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja oke, maar als het tussen haar en Rubio gaat?
slaap lkkrquote:
Oorlog riskeren met Mexico? Wtf?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:56 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hij kan ze wel dwingen met dat mega leger van ze
Rubio is verstandig en goed voor Amerika.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook hillary denk ik, rubio is enorm conservatief toch?
je bent toch niet srs voor een leugenachtige onder fbi onderzoek gestelde racistische salonlinkse politica?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Half jaarquote:
nja het interesseert me gewoon niet heel erg veel allemaal, maak me alleen een beetje zorgen over het feit dat trump misschien president wordtquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je bent toch niet srs voor een leugenachtige onder fbi onderzoek gestelde racistische salonlinkse politica?
Mensen opsluiten zonder proces.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel gelijk in, maar dat vindt iedereen verder behalve Bernie
Watquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij mag helemaal niet op dat forum
bernie wil gitmo openhouden? joden zijn dus echt niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel gelijk in, maar dat vindt iedereen verder behalve Bernie
Terroristen en massamoordenaars ja. En daar kan je waardevolle informatie vandaan halen.quote:
Neuh, gewoon dreigen ze binnen te vallen als ze niet luisteren. Je denkt toch niet dat Mexico een land als Amerika gaat tegenspreken?quote:
Bernie is de enige die het wil sluiten. En wat de fuck?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bernie wil gitmo openhouden? joden zijn dus echt niet te vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |