het boeit niemand wat, flikker opquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:44 schreef Fylax het volgende:
VBL / Zou toch leuk zijn als Feyenoord vanavond wint!
blij dat je terug bent, beter dan die snitch die nog steeds mee post alsof hij gewenst isquote:
Rip wchquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blij dat je terug bent, beter dan die snitch die nog steeds mee post alsof hij gewenst is
DM me geile praatjes.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blij dat je terug bent, beter dan die snitch die nog steeds mee post alsof hij gewenst is
Opso is een hij?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had het over jou hoor, en dat mag, want jij bent geen crew, bedoel jij soms Fylaxrip opso
B i t c h.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had het over jou hoor, en dat mag, want jij bent geen crew, bedoel jij soms Fylaxrip opso
Kansloos. Heb dat 2 weken gedaan en kwam er toen pas achter dat er geen doel in zatquote:
Tot morgenavond.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel hoor, je kunt winnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:49 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Kansloos. Heb dat 2 weken gedaan en kwam er toen pas achter dat er geen doel in zat
Maar dan ben je echt maanden bezigquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je echt tyfus veel hebben, kun je alle achievements halen. Ik heb het gedaan met cheats.
Btje afknapper ditquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb m'n scriptie afgemaakt en las hoe ik met cartoons m'n tekenvaardigheden kon aanscherpen dus ik ben nu alle Pokémon aan het tekenen xoxo
op en gegeven moment ga je taarten makenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je echt tyfus veel hebben, kun je alle achievements halen. Ik heb het gedaan met cheats.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
oke dat gelul van trump wordt erg snel saai
voor wie ben jijquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
oke dat gelul van trump wordt erg snel saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |