gta vquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmm dat kan, mij lijkt het echt enorm vet om een keer heen te gaan
Ja, al zijn staten zijn nu geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
cruz heeft tot nu toe toch veel meer delegates binnen gehaald?
heeft hij die vraag echt gesteld? arnold vervangt trump wel bij the apprentice.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
Trump: Who would be better? Arnold (Schwarzenegger) or Trump?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:28 schreef possetje het volgende:
spoiler :hey possieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
spoiler :hey hoe is het met emmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
spoiler :hey ha hallo gr gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Van 14 toevallig?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:30 schreef possetje het volgende:
[..]
umm valt mee ik ben alweer verliefd op een ander knap meisje die nooit de mijne word!
probeer het bij 17quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:33 schreef possetje het volgende:
meisje van 14 kan wel verliefd op je worden maar dan zit je met die ouders dus gaat et feest nooit door ey!
en met vrouwen van 30 waar ik dus ook vaak op val eb ik ook al nooit geluk!
geen geluk in liefde!
Heb je verder wel geluk in't leven?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:33 schreef possetje het volgende:
meisje van 14 kan wel verliefd op je worden maar dan zit je met die ouders dus gaat et feest nooit door ey!
en met vrouwen van 30 waar ik dus ook vaak op val eb ik ook al nooit geluk!
geen geluk in liefde!
Wijze woorden, Brad.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb je verder wel geluk in't leven?
Liever alleen en gelukkig dan in een relatie en ongelukkig.
moet je t bij chickies van 17 proberen die begeleid wonenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:34 schreef possetje het volgende:
[..]
zitten ook nog vaak bij papie en mamie hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |