HOU JE BEK KALEquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tegen mij is gewoon logisch toch, dat is mijn functie hier
Ja echt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd jaaa zulke mensen weg ermee
Zie DM.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
Naakt piccas van Opso om het goed te maken.
haha natte krant wat.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja echt.
Rij zelf ook als een natte krant, maar hou wel van doorrijden
Leuk voor de andere weggebruikersquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja
Ik kan echt niet rijdenMaar dat weet ik van mezelf gelukkig.
Zomer?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hee man, wanneer kampeertour door Amerika?
hey kijk, daar heb je braddie met zn bootquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja
Ik kan echt niet rijdenMaar dat weet ik van mezelf gelukkig.
Zó erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk voor de andere weggebruikers
bedoel je persoonlijke snaps?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar waarom negeer je altijd mijn snaps
En wat nog meerquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zó erg is het nou ook weer nietMaar ik mis wel een beetje inzicht bijvoorbeeld.
Behalve dat het geen witte boot meer isquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey kijk, daar heb je braddie met zn boot
Zal jouw dickpics eens doorsturen ;squote:Op donderdag 3 maart 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eh nee. Dat heb je me niet gevraagd toen je het me stuurde.
weet nooit zo goed wat ik moet terugsturen/zeggen.quote:
Voornamelijk inzicht. Verder niets eigenlijk. Ik maak geen brokken maar ben nou geen goede chauffeur, anders was ik wel na 1 hooguit 2 keer geslaagd. Maar dat weet ik ook van mezelfquote:
graag zelfs, dan weet iedereen wat voor n grote ik heb en is mn ego wat groterquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal jouw dickpics eens doorsturen ;s
Speech.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat precies? denk je dat hij de republikeinse nominatie wint?
Ik heb m'n auto maar een beetje onder controlequote:
ik heb nog een beetje haarquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb m'n auto maar een beetje onder controle
Misschien kunnen we geld inzamelen om een vliegticket naar de VS te kopen voor Volkert.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Speech.
Ben bang van wel, er is nog een kleine kans.
I cant evenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voornamelijk inzicht. Verder niets eigenlijk. Ik maak geen brokken maar ben nou geen goede chauffeur, anders was ik wel na 1 hooguit 2 keer geslaagd. Maar dat weet ik ook van mezelf
eyquote:
Beetje zwak.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien kunnen we geld inzamelen om een vliegticket naar de VS te kopen voor Volkert.
beter dan dat ie echt president wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |