SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEVANILLEKWARK
#FREEHOINK
#FREETARDIS.
#FREEHPLC
#FREEALLAH
#FREEBOEF
#FREEMOYour beauty never ever scared me.![]()
Ik denk niet dat de joint staff dat gaat doen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja maar je weet nooit wat zo'n gek als Trump gaat doen he. Die kan zelfs Rusland aanvallen.![]()
Ik wil ook bij de joint staffquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de joint staff dat gaat doen hoor.![]()
Dit is onzin.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
Zij zat ook achter die walgelijke aantijgingen dat Obama niet in Amerika geboren was en moslim zou zijn.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
rtquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil ook bij de joint staffStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
@jd, trump kan wellicht de eerste persoon zijn die het in de media besprak maar clintons campagne begon met het verspreiden van de geruchten walgelijke racist die clinton is. liever trump dan clinton van trump weet je tenminste wat je aan hem hebt.![]()
stome koeliequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je fucking bek dicht tegen amarantha ja kale![]()
lijkt me beter, doet niemandquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Ik zal niet meer aardig tegen je doen.![]()
nee heb die user ook nie meer zien posten, kan ook zijn dat ik ernaast zat hoorquote:Stop the violence
Down with the hate
quote:
Stop the violence
Down with the hate
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Zelfde seconde.
Ik hou van je, Ama.Je weet toch schat.
Your beauty never ever scared me.![]()
Hier is het altijd leuk. ALTIJD.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja GRTD is laatste tijd beetje dood.![]()
opdoeken die sc zou inso zeggenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja GRTD is laatste tijd beetje dood.(she/her)![]()
Als je altijd onder invloed bent vast wel ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier is het altijd leuk. ALTIJD.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ah weer wat geleerd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Joint_Chiefs_of_Staff
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Het zonnetje van de klb sc: kattendoder.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |