Wajoooooooquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal wel aan je educatie liggen![]()
#Rubio2016
Dat melkgebit moest er toch een keer uitquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoop die nog z'n laatste tandjes aan het zoeken is.
Care.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Diabetes jonguh. Ik at die shit op de middelbare school.
Lekker wisselen achter je computertje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat melkgebit moest er toch een keer uit
bedoelde ook de kampeertour zelf enzo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach als ie goed verzekerd is valt het wel mee.
Ik wil wel een mooie camper ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoelang kunnen we dan op vakantie?
Geen idee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoelang kunnen we dan op vakantie?
Sowieso, lekker budweiser zuipen hele dag jwz.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil wel een mooie camper ofzo
doe je dat wel vaker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga weer nachtje doorhalen want er is weer GOP debat.
moet nu denken aan Breaking Bead, HPLC weet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
camping is goedkoper, lekker met Schultenbräu hele dag beetje ervoor hangenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helaas is Ash nog te jong om zelf in een gehuurde camper te rijden daar dus dat moeten wij maar doen (ervanuitgaande dat je 25 of ouder bent en een rijbewijs hebt)quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
zou ik ook willen doen maar moet morgen werken dus geen goed plan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
Beadquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet nu denken aan Breaking Bead, HPLC weet.
Wat heeft een camper nou weer met BB te maken dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet nu denken aan Breaking Bead, HPLC weet.
ik heb nog uberhaupt geen rijbewijs. jd is ook eenentwintig btw.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helaas is Ash nog te jong om zelf in een gehuurde camper te rijden daar dus dat moeten wij maar doen (ervanuitgaande dat je 25 of ouder bent en een rijbewijs hebt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |