Het is een schaap, die kijken meestal nogal schaapachtig, zoals je hier dus kunt zien.quote:
Zo die hebben jullie snel ingevuld... Ik hoef denk ik ook niet zoveel extra in te vullen hoor, maar ik wacht nog even.. Steeds meer wordt ingevuldquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:34 schreef FANN het volgende:
We krijgen 204 euro belasting terugbeter dan niks
Geen kinderen, geen eigen huis, geen aparte inkomsten of uitgave, geen toeslagen, tjaquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo die hebben jullie snel ingevuld... Ik hoef denk ik ook niet zoveel extra in te vullen hoor, maar ik wacht nog even.. Steeds meer wordt ingevuld
Klopt.. Eigen huis en hypotheek vullen ze ook al voor je in.. Ik heb alle ingevulde dingen ff uitgeprint en loop het zorgvuldig langs. Verder heb ik nog wat alimentatie kosten voor het laatste jaar en aanvullend pensioen...quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen kinderen, geen eigen huis, geen aparte inkomsten of uitgave, geen toeslagen, tja
dan ben je wel snel klaar
En jullie hebben niks in een ouwe sok?quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen kinderen, geen eigen huis, geen aparte inkomsten of uitgave, geen toeslagen, tja
dan ben je wel snel klaar
Zelfs het bedrag wat op je betaalrekening en op je spaarrekening stond al ingevuldquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jullie hebben niks in een ouwe sok?
Niet vergeten aan te geven.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfs het bedrag wat op je betaalrekening en op je spaarrekening stond al ingevuld![]()
en een ouwe sok heb ik helaas niet
ik ga het deze week ook doen..quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja natuurlijk klopt dat, ik heb het net gedaanwas zo gepiept ook
Ze hebben het druk.......quote:Belastingdienst komt niet aan alle vragen toe.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze maken het zich gemakkelijk door dit te zeggen
ik betaal niemand, dit zijn wederdienstenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een mannetje die je betaalt en er met je teruggave vandoor gaat?
Moet er bij jou dan nog zoveel aangevuld worden??quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik betaal niemand, dit zijn wederdiensten
Jullie ruilen nog op dat eilandquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik betaal niemand, dit zijn wederdiensten
Soms gaat het ook fout hoor. Verleden jaar was het mis ik moest 1400 betalen ipv 700 retour.quote:
En de belastingdienst kan het niet van je afpakkenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel ouderwets, maar soms wel heel praktisch
Ieder heeft zo wel zn eigen situatie...quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms gaat het ook fout hoor. Verleden jaar was het mis ik moest 1400 betalen ipv 700 retour.
Ik vraag me ook af of ik mijn kilometers kan declareren, ik heb nog even tijd nodig
ehm... ik moet mijn handige Harry altijd wel ondersteunenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet er bij jou dan nog zoveel aangevuld worden??
Ja denk je dat ik achterlijk ben. Dat van alles al ingevulde gaat niet opquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder heeft zo wel zn eigen situatie...
Maar voor je instuurd is er toch altijd een overzicht van wat er teru of betaald moet gaan worden.. Als je dan ziet .. Oops 700 betalen... dan klik je toch niet als je denkt geld terug te moeten krijgen..
Nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja denk je dat ik achterlijk ben. Dat van alles al ingevulde gaat niet op
Is leuk, hier heb je zoiets in een clubje wel eensquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik geloof daar in, ik vraag nooit geld maar een wederdienst
en natuurlijk gaat je dat niets aan!quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet er bij jou dan nog zoveel aangevuld worden??
In mijn geval had mijn Telegraaf potje het 2 keer ingevuld.quote:
dat is niet ouderwetsquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel ouderwets, maar soms wel heel praktisch
gebruik nou eens een PI of een smileyquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... Ik vraag niet om inzage
Landloperquote:
ik vind het oprecht lastigquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet mn sterkste kant ... meer bijzaak
doet het nietquote:
nee die van moderator deed het niet bij mijquote:
Ok ... Ik heb er 2quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee die van moderator deed het niet bij mij
die van moderatorquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee die van moderator deed het niet bij mij
heb je een broerquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:47 schreef chufi het volgende:
Postzegels.... Die van mn Pa zal mn broer wel hebben gejat.. Er zaten wel een paar tussen met waarde en die ongestempelden uit Irian Jaya..
40+ / Wat sparen 40 plussers zoal....quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:42 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zojuist op Ebay gekocht
Comics Stripsquote:
Ik heb er ook nog heleboel, kopen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:42 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zojuist op Ebay gekocht
zelf af te stomen zekerquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog heleboel, kopen?
ik heb er niet veel verstand van maar op zich geen dure hobby postzegelsquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee zitten in van die insteekalbums stuk of 5 van die dikke heb ik ergens liggen nog.
Was fanatiek verzamelaar tot mijn 16e.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb er niet veel verstand van maar op zich geen dure hobby postzegels
Ik heb die van mijn opa nog welquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:47 schreef chufi het volgende:
Postzegels.... Die van mn Pa zal mn broer wel hebben gejat.. Er zaten wel een paar tussen met waarde en die ongestempelden uit Irian Jaya..
Misschien doe ik dat nog wel, heb hem nog niet zo heel lang eindelijk gekregen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch maar eens goed bekijken.. Er is wel handel in
Goed opbergen die handelquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat nog wel, heb hem nog niet zo heel lang eindelijk gekregen.
Had zelf vroeger een klein boekje, maar mijn mooiste zegel is gejat
Ja stel je voor dat iemand het ziet en denkt: Ahhh Ik heb hier een brief en er moet nog een postzegel op...quote:
Voor die mooie Picasso is het te laat, Spaanse zegel uit begin jaren 80 nog ongestempeltquote:
Oh ja zeker ...quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor die mooie Picasso is het te laat, Spaanse zegel uit begin jaren 80 nog ongestempelt
Ja, niks meer aan te doen nu.quote:
Geen idee, zal wel een klasgenoot zijn geweest ofzo.quote:
Kinderen thuis over de vloer dan misschien.....quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel een klasgenoot zijn geweest ofzo.
Maar kan me niet herinneren dat boekje ooit mee naar school te hebben gehad.
Nooit zonder mij op mijn kamer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen thuis over de vloer dan misschien.....
Dat kan ook in onze muziek topics hoor.. Maar goed.. Leef je uitquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg het even met muzak, verder niets
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ook in onze muziek topics hoor.. Maar goed.. Leef je uit
ik wist nooit hoe dat liedje heettequote:
Zn dochter deed bijna hetzelfde ....quote:
Klopt je ster is vervaagdquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:16 schreef sacha het volgende:
ow, ik heb opeens reclame, heb ik geen sterretjes meer?
Zou je verwachten idd, maar blijkbaar nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijg je dat niet gratis bij je kleurtje?
nee skat, wij zijn allen eenderquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijg je dat niet gratis bij je kleurtje?
ik ga morgen op onderzoekquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik heb een ster, maar ik vind 1 ster niet echt opvallend..
van mijzellufquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Van wie had je dan een kado sterretje?
Januari was alles in de aanbieding ...quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:34 schreef sacha het volgende:
[..]
dat ben ik vergeten![]()
morgen even kijken wat DannyGod in de aanbieding heeft
hmmmm, daar denk ik niet over na...quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Januari was alles in de aanbieding ...
Het is maart ondertussen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Januari was alles in de aanbieding ...
Zonder die reclames is wel relaxter idd.. maar slaap lekker.. Gisteren was het ook al laat ..quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:40 schreef sacha het volgende:
[..]
hmmmm, daar denk ik niet over na...![]()
als ik weer wakker ben ga ik iets regelen
lamaarlullensmileyquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet nooit goed wat die smiley betekent.
Er moet weer meer gekocht wordenquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:21 schreef sacha het volgende:
ik denk de hele tijd 'wat posten jullie toch rare dingen' maar dat is de reclame tussen door
Ik vraag nooit naar de naam als de biljetetten maar echt zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Harry nog wat geld voor je kunnen genereren?
Igor vermoed ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb werkelijk geen idee hoe Russische buurman heet?
Meer hoef je ook niet van elkaar te weten.quote:
Ik regel zijn PC's en hij mijn auto.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meer hoef je ook niet van elkaar te weten.
Ja maar dat is nu even niet meer nodig met die nieuwe Japanner van jequote:Op donderdag 3 maart 2016 16:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik regel zijn PC's en hij mijn auto.
mijn aanrecht subsidiequote:Op donderdag 3 maart 2016 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Harry nog wat geld voor je kunnen genereren?
dat zeggen ze hier ook allemaalquote:
Voor wat hoort watquote:
Jammerquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:54 schreef Treehut362 het volgende:
Politie ontdekt 1.200 kilo heroīne in bedrijfspand Rotterdam
ik heb een minimum-lijers aanrechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat is een meter om zwakjes te zijn. Koude wc brilquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een meter om zwakjes te zijn. Koude wc bril
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb een minimum-lijers aanrechtPutjes in de bips...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben serieus, dan ben je te warmquote:
deukjes die er niet meer uitgaanquote:
Ik ben elke dag ziekjesquote:
En dat is Moderator. Poep en piesquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef sacha het volgende:
ik heb geen verwarming in het toilet, bij een goeie wind moet je je vasthouden aan de wc rol houder
Ik vertel je je het wel in drievoud.quote:
Ach flikker op zeg Best wel een ok nummer btwquote:
Geen bonen eten dan...quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:09 schreef sacha het volgende:
ik heb geen verwarming in het toilet, bij een goeie wind moet je je vasthouden aan de wc rol houder
verder nog iets?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach flikker op zeg Best wel een ok nummer btw
Nou even nadenken. Ik wist niet dat we verzoekjes konden indienen,quote:
binnen de regels van de policy mag je doen en laten wat je wil, ik sta overigens boven de policyquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou even nadenken. Ik wist niet dat we verzoekjes konden indienen,
Weekendquote:
Heb je gemerkt dat het later donker is en vroeger lichtquote:
oh ja, ik moet nog uitzoeken wanneer het pannenkoeken dag isquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Internationale Dag van de Muziekvrijheid...
Dat weet aapquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, ik moet nog uitzoeken wanneer het pannenkoeken dag is
Heeeeerlijk!quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je gemerkt dat het later donker is en vroeger licht
Schandaligquote:
Ja geen fucking bouw lampenquote:
Op het moment nietquote:
Donderdag 3 maart 2016quote:
Ben je een operette aan het kleien?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Op het moment niet
muzikaal bezig
weer the Curequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je een operette aan het kleien?
Je was me voorquote:
ik dacht dat muizen zo snel warenquote:
Ik denk niet dat het veel uitmaaktquote:
Op vrijdag 18 maart 2016 is het de 10e keer dat we dit feest in Nederland vieren.quote:
Op 18 maart 1900 is Ajax opgericht.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
Op vrijdag 18 maart 2016 is het de 10e keer dat we dit feest in Nederland vieren.
Nationale Pannenkoeken Dag
Pannekoekquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
Op vrijdag 18 maart 2016 is het de 10e keer dat we dit feest in Nederland vieren.
Nationale Pannenkoeken Dag
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 18 maart 1900 is Ajax opgericht.
Feestdag!
2012quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:00 schreef Treehut362 het volgende:
Is die ook jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:00 schreef Treehut362 het volgende:
moek daméSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
vanwege de kleurquote:
ik vond het te rozequote:
Leandra is de moderator van nieuws?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:05 schreef sacha het volgende:
gunst wat is Nieuws toch verziekt![]()
arme Leandra
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Leandra is de moderator van nieuws?
zo trots op alle submodjesquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
verkeerd forum
MUZ / Wat luister je nu? #2075 - Enjoy!
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
verkeerd forum
MUZ / Wat luister je nu? #2075 - Enjoy!
Ben een kloon eik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
jij bent, jij bent eh...
jij bent Piet!
Ik sleep die muts nog keer mee naar dat eiland.quote:
ik dacht hij is in de warquote:
Geef haar een plakkie kaasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, dat vind ik nou ook, dat gekke oude wijf wordt volgende week 79, op naar de 120...
Mijn schoonmoeder wil maar niet dood, kost inmiddels kapitaal aan zorgpremie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, dat vind ik nou ook, dat gekke oude wijf wordt volgende week 79, op naar de 120...
Maar dat wil ze niet of willen de kinderen het niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het lichaam is eigenlijk totaal op maar er moet nog wat geregeld worden.
Die blijft maar doorgaan met besturen, stapt ook nog zo in de auto.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat wil ze niet of willen de kinderen het niet?
Weet ze wel thuis te komen? Mijn moeder begon de weg kwijt te raken en vanaf dat moment onder handen genomenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die blijft maar doorgaan met besturen, stapt ook nog zo in de auto.
1 klein probleem heeft ze met gehoor dat is wel handig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ze wel thuis te komen? Mijn moeder begon de weg kwijt te raken en vanaf dat moment onder handen genomen
Een hard toeterende vrachtwagen op een kruispunt.....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 klein probleem heeft ze met gehoor dat is wel handig.
Die moet boven op zijn remquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hard toeterende vrachtwagen op een kruispunt.....
Ik vind mezelf helemaal niet dwars, ik ben alleen ietwat lastig te overtuigen.quote:
Jij bent vroeg Mo... Sas slaapt al hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind mezelf helemaal niet dwars, ik ben alleen ietwat lastig te overtuigen.
Vroeg? De meeste mensen noemen deze tijd laat...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent vroeg Mo... Sas slaapt al hoor
Ik ken je dagritme niet meer...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeg? De meeste mensen noemen deze tijd laat...
Heb nog nooit een dag/nacht ritme gehad, heb ik vanmorgen ergens tussen 6 en 11 u. geslapen, ik doe dat gewoon als het me uitkomt, bij voorkeur in de ochtend, dat is mijn minst favoriete dagdeel.quote:
Dat had ik met een omeletjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb honger, en heb nog kip in zoetzure saus met witte rijst, voor in de magnetron, als ik me daar nu wat uien en champignons en een eitje bij bak en erover heen gooi is dat wel te doen, eerst een peukje en daarna even aan de slag.
Durf jij niet ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |