Het is een schaap, die kijken meestal nogal schaapachtig, zoals je hier dus kunt zien.quote:
Zo die hebben jullie snel ingevuld... Ik hoef denk ik ook niet zoveel extra in te vullen hoor, maar ik wacht nog even.. Steeds meer wordt ingevuldquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:34 schreef FANN het volgende:
We krijgen 204 euro belasting terugbeter dan niks
Geen kinderen, geen eigen huis, geen aparte inkomsten of uitgave, geen toeslagen, tjaquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo die hebben jullie snel ingevuld... Ik hoef denk ik ook niet zoveel extra in te vullen hoor, maar ik wacht nog even.. Steeds meer wordt ingevuld
Klopt.. Eigen huis en hypotheek vullen ze ook al voor je in.. Ik heb alle ingevulde dingen ff uitgeprint en loop het zorgvuldig langs. Verder heb ik nog wat alimentatie kosten voor het laatste jaar en aanvullend pensioen...quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen kinderen, geen eigen huis, geen aparte inkomsten of uitgave, geen toeslagen, tja
dan ben je wel snel klaar
En jullie hebben niks in een ouwe sok?quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen kinderen, geen eigen huis, geen aparte inkomsten of uitgave, geen toeslagen, tja
dan ben je wel snel klaar
Zelfs het bedrag wat op je betaalrekening en op je spaarrekening stond al ingevuldquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jullie hebben niks in een ouwe sok?
Niet vergeten aan te geven.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfs het bedrag wat op je betaalrekening en op je spaarrekening stond al ingevuld![]()
en een ouwe sok heb ik helaas niet
ik ga het deze week ook doen..quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja natuurlijk klopt dat, ik heb het net gedaanwas zo gepiept ook
Ze hebben het druk.......quote:Belastingdienst komt niet aan alle vragen toe.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze maken het zich gemakkelijk door dit te zeggen
ik betaal niemand, dit zijn wederdienstenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een mannetje die je betaalt en er met je teruggave vandoor gaat?
Moet er bij jou dan nog zoveel aangevuld worden??quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik betaal niemand, dit zijn wederdiensten
Jullie ruilen nog op dat eilandquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik betaal niemand, dit zijn wederdiensten
Soms gaat het ook fout hoor. Verleden jaar was het mis ik moest 1400 betalen ipv 700 retour.quote:
En de belastingdienst kan het niet van je afpakkenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel ouderwets, maar soms wel heel praktisch
Ieder heeft zo wel zn eigen situatie...quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms gaat het ook fout hoor. Verleden jaar was het mis ik moest 1400 betalen ipv 700 retour.
Ik vraag me ook af of ik mijn kilometers kan declareren, ik heb nog even tijd nodig
ehm... ik moet mijn handige Harry altijd wel ondersteunenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet er bij jou dan nog zoveel aangevuld worden??
Ja denk je dat ik achterlijk ben. Dat van alles al ingevulde gaat niet opquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder heeft zo wel zn eigen situatie...
Maar voor je instuurd is er toch altijd een overzicht van wat er teru of betaald moet gaan worden.. Als je dan ziet .. Oops 700 betalen... dan klik je toch niet als je denkt geld terug te moeten krijgen..
Nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja denk je dat ik achterlijk ben. Dat van alles al ingevulde gaat niet op
Is leuk, hier heb je zoiets in een clubje wel eensquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik geloof daar in, ik vraag nooit geld maar een wederdienst
en natuurlijk gaat je dat niets aan!quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet er bij jou dan nog zoveel aangevuld worden??
In mijn geval had mijn Telegraaf potje het 2 keer ingevuld.quote:
dat is niet ouderwetsquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel ouderwets, maar soms wel heel praktisch
gebruik nou eens een PI of een smileyquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... Ik vraag niet om inzage
Landloperquote:
ik vind het oprecht lastigquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet mn sterkste kant ... meer bijzaak
doet het nietquote:
nee die van moderator deed het niet bij mijquote:
Ok ... Ik heb er 2quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee die van moderator deed het niet bij mij
die van moderatorquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee die van moderator deed het niet bij mij
heb je een broerquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:47 schreef chufi het volgende:
Postzegels.... Die van mn Pa zal mn broer wel hebben gejat.. Er zaten wel een paar tussen met waarde en die ongestempelden uit Irian Jaya..
40+ / Wat sparen 40 plussers zoal....quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:42 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zojuist op Ebay gekocht
Comics Stripsquote:
Ik heb er ook nog heleboel, kopen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:42 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zojuist op Ebay gekocht
zelf af te stomen zekerquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog heleboel, kopen?
ik heb er niet veel verstand van maar op zich geen dure hobby postzegelsquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee zitten in van die insteekalbums stuk of 5 van die dikke heb ik ergens liggen nog.
Was fanatiek verzamelaar tot mijn 16e.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb er niet veel verstand van maar op zich geen dure hobby postzegels
Ik heb die van mijn opa nog welquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:47 schreef chufi het volgende:
Postzegels.... Die van mn Pa zal mn broer wel hebben gejat.. Er zaten wel een paar tussen met waarde en die ongestempelden uit Irian Jaya..
Misschien doe ik dat nog wel, heb hem nog niet zo heel lang eindelijk gekregen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch maar eens goed bekijken.. Er is wel handel in
Goed opbergen die handelquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat nog wel, heb hem nog niet zo heel lang eindelijk gekregen.
Had zelf vroeger een klein boekje, maar mijn mooiste zegel is gejat
Ja stel je voor dat iemand het ziet en denkt: Ahhh Ik heb hier een brief en er moet nog een postzegel op...quote:
Voor die mooie Picasso is het te laat, Spaanse zegel uit begin jaren 80 nog ongestempeltquote:
Oh ja zeker ...quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor die mooie Picasso is het te laat, Spaanse zegel uit begin jaren 80 nog ongestempelt
Ja, niks meer aan te doen nu.quote:
Geen idee, zal wel een klasgenoot zijn geweest ofzo.quote:
Kinderen thuis over de vloer dan misschien.....quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel een klasgenoot zijn geweest ofzo.
Maar kan me niet herinneren dat boekje ooit mee naar school te hebben gehad.
Nooit zonder mij op mijn kamer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen thuis over de vloer dan misschien.....
Dat kan ook in onze muziek topics hoor.. Maar goed.. Leef je uitquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg het even met muzak, verder niets
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ook in onze muziek topics hoor.. Maar goed.. Leef je uit
ik wist nooit hoe dat liedje heettequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |