Het is een schaap, die kijken meestal nogal schaapachtig, zoals je hier dus kunt zien.quote:
Zo die hebben jullie snel ingevuld... Ik hoef denk ik ook niet zoveel extra in te vullen hoor, maar ik wacht nog even.. Steeds meer wordt ingevuldquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:34 schreef FANN het volgende:
We krijgen 204 euro belasting terugbeter dan niks
Geen kinderen, geen eigen huis, geen aparte inkomsten of uitgave, geen toeslagen, tjaquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo die hebben jullie snel ingevuld... Ik hoef denk ik ook niet zoveel extra in te vullen hoor, maar ik wacht nog even.. Steeds meer wordt ingevuld
Klopt.. Eigen huis en hypotheek vullen ze ook al voor je in.. Ik heb alle ingevulde dingen ff uitgeprint en loop het zorgvuldig langs. Verder heb ik nog wat alimentatie kosten voor het laatste jaar en aanvullend pensioen...quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen kinderen, geen eigen huis, geen aparte inkomsten of uitgave, geen toeslagen, tja
dan ben je wel snel klaar
En jullie hebben niks in een ouwe sok?quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen kinderen, geen eigen huis, geen aparte inkomsten of uitgave, geen toeslagen, tja
dan ben je wel snel klaar
Zelfs het bedrag wat op je betaalrekening en op je spaarrekening stond al ingevuldquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jullie hebben niks in een ouwe sok?
Niet vergeten aan te geven.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfs het bedrag wat op je betaalrekening en op je spaarrekening stond al ingevuld![]()
en een ouwe sok heb ik helaas niet
ik ga het deze week ook doen..quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja natuurlijk klopt dat, ik heb het net gedaanwas zo gepiept ook
Ze hebben het druk.......quote:Belastingdienst komt niet aan alle vragen toe.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze maken het zich gemakkelijk door dit te zeggen
ik betaal niemand, dit zijn wederdienstenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een mannetje die je betaalt en er met je teruggave vandoor gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |