quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Grote "M", kleine "a", grote "G", grote "N", kleine "e" en een grote "T".quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:31 schreef NatteBever het volgende:
MagNet (ik hoop dat ik de letters qua grootte een beetje oke heb ingeschat) kom eens met een nieuwe voorspelling voor ETH?Of voldoet de vorige nog wel aardig?
Heb 4000 stuks gekocht bij 0.0064 en later nog een paar keer hoger nog zo'n 2000.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:17 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer zijn jullie in eth gestapt?
Ik heb gekocht bij:
0.00980000
0.01199997
0.01463873
Als ik het nu verkoop, heb ik een winst van 63%. Bijna een verdubbeling
Ik denk dat ETH nog minimaal keer 10 gaat dit jaar en dan heeft ETH de marketcap van Bitcoin bereikt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik maar ETH gekocht, zelfs gisteren was nog winstegevend geweest
Ik denk toch wel dat als ETH veel meer waardevol wordt dat Bitcoin mee groeit. Bitcoin is de vader van de cryptocurrencies en zal nooit worden vergeten. Hij kan natuurlijk wel overtroffen worden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat ETH nog minimaal keer 10 gaat dit jaar en dan heeft ETH de marketcap van Bitcoin bereikt.
Er is gelukkig geen enkele wet die voorschrijft dat Bitcoin de grootste marketcap heeft
Omdat het iets nieuws biedt en er al diverse grote bedrijven interesse tonen en/of tests doen (o.a. Microsoft Azure, RWE, Ubuntu en Samsung, etc.)quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat als ETH veel meer waardevol wordt dat Bitcoin mee groeit. Bitcoin is de vader van de cryptocurrencies en zal nooit worden vergeten. Hij kan natuurlijk wel overtroffen worden.
Maar waarom heb je zoveel vertrouwen in ETH?
Ik ga stinkend rijk wordenquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:48 schreef DaMart het volgende:
In de trollbox van Yobit beweerde daarstraks iemand dat Orly wel eens snel kan worden toegevoegd.
Ik houd wat BTC vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ga stinkend rijk wordenIk ben jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Flinke volumequote:Op woensdag 2 maart 2016 16:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb 4000 stuks gekocht bij 0.0064 en later nog een paar keer hoger nog zo'n 2000.
Totaal 6000 ETH en dat gaat dus best goed zo.
valt mee, heb er maar 500..quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow ben je rijk of had je al eerder verkocht?
Las iets over spam op de blockchain: iemand is blokken aan het vullen met kleine transacties.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met transacties die ongebruikelijk lang unconfirmed blijven? Ik heb vanavond diverse bitcointransacties gedaan, waarvan de oudste van ruim 1,5 BTC unconfirmed blijft. De rest is er allemaal doorheen gegaan.
Ah, valt wel mee, je koopt er nog steeds geen nieuwe Tesla voor.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:48 schreef Sosa het volgende:
[..]
valt mee, heb er maar 500..
magneet hiero, dies rijkinmiddels
Zou je die laatste alinea even in Jip & Janneke taal kunnen uitleggen? Van 'eth op pos' tot 'rente opvangen op je eth'quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, valt wel mee, je koopt er nog steeds geen nieuwe Tesla voor.
Ben er ook wel erg rustig onder deze keer, "been there, done that" gevoel.
Zodra ETH op PoS overgaat wil ik 1500 ETH in een wallet hebben om te staken, dat is de vermoedelijke hoeveelheid die je minimaal nodig hebt om rente te vangen op je ETH.
Maar dat kan nog veranderen in de komende 9 maand.
ETH wordt nu nog gemined als PoW (Proof of Work). Net als Bitcoin kan je dat met je videokaart minen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:58 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Zou je die laatste alinea even in Jip & Janneke taal kunnen uitleggen? Van 'eth op pos' tot 'rente opvangen op je eth'
Niet opgezocht, 1 tot 2% denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:10 schreef NatteBever het volgende:
Ahh oke, thanks! Aan wat voor rente zou je dan kunnen denken op 1500 ETH? Wild gokje?
Yupquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.newsbtc.com/2016/03/02/bitcoin-network-spam-attack/
Dat bedoel je?
Zat gisteren ook al in m'n eigen wallet te zoeken of dat kon.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is wel nasty, enig idee hoe ik kan retransmitten met een hogere fee? (Multibit HD)
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Deze hangt al ruim 5 uur in de wacht.
https://blockchain.info/t(...)b7af33d048ef35caa622
http://www.theverge.com/2(...)saction-limit-crisisquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zoiets opperde MaGNeT ook al. Ik zie nu blokken langskomen die niet tjokvol zitten. Dat zou betekenen dat het probleem langzaam oplost.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:23 schreef Casp505 het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2(...)saction-limit-crisis
Hierdoor?
1 bevestiging nuquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het blijft stijgenquote:Op donderdag 3 maart 2016 07:21 schreef MaGNeT het volgende:
Er blijft maar nieuws over Ethereum komen... Nu de New York Times:
http://mobile.nytimes.com/reuters/2016/03/02/business/02reuters-banking-blockchain-bonds.html
Die 18$ op 1 april gaan we straks gewoon halen![]()
Ze konden mijn doodnormale Hollandse adres niet valideren, zelfs support nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:21 schreef VeX- het volgende:
Op welke withdraw tier zitten jullie bij poloniex?
Tier 3, ETH made me.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:21 schreef VeX- het volgende:
nou, wees ff verstandig. Investeer alleen wat je kan missen. Ik speel ook alleen met mijn winst.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil niet weer dezelfde fout maken als in 2011, toen dacht ik dat ik te laat was voor de BTC winst. Ik zet heel mijn betaalrekening op ETH. 2000 eurotjes maar,
Misschien moet ik toch mijn spaarrekening weer raadplegen.
Ik kan het missen, ik zou nooit geld gebruiken dat ik niet kan missen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:58 schreef Sosa het volgende:
[..]
nou, wees ff verstandig. Investeer alleen wat je kan missen. Ik speel ook alleen met mijn winst.
Wat als ETH morgen weer daalt naar 8 euro en daar 2 maanden op blijf staan,. Kun je het missen?
Er schijnen nog steeds mensen te zijn met een hoop LTC, ooit gekocht op $43quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:58 schreef Sosa het volgende:
[..]
nou, wees ff verstandig. Investeer alleen wat je kan missen. Ik speel ook alleen met mijn winst.
Wat als ETH morgen weer daalt naar 8 euro en daar 2 maanden op blijf staan,. Kun je het missen?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er schijnen nog steeds mensen te zijn met een hoop LTC, ooit gekocht op $43
Ik heb nog 4 LTC.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ojawel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nog kapot kan. Goede lancering
ja.. gelukkig heb ik ze toen op 38 verkochtquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
quote:10MM Ether on Polo, there's only 77MM in existence and over 60% is still hasn't been moved from crowdfund wallets yet.
Is dat positief?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:31 schreef Tyr80 het volgende:
Mooie kwoot van Reddit, weet niet of het waar is natuurlijk:
[..]
Dat betekent dat er binnenkort meer exchanges ETH gaan aanbieden en promoten en dat ETH populairder en bekender wordt denk ik.quote:
Als ETH lager komt dan 2 dan investeer ik gelijk AL mijn geld en leen ik nog eens 4000 van mijn vader.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:46 schreef Tyr80 het volgende:
Ik lees het meer als dat het meerendeel van ETH nog niet op de open markt beschikbaar is. En het Polo volume is daar ook weer maar een deel van.
Vergeet niet dat BTC ook van 38 naar 2 ging ooit he. Wil niet fudden ofzo...maar wil 't zelf ook niet vergeten
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat ik kan missen zit in ETH, wat ik echt nodig heb voor later zit in ORLY
Oh Maidsafequote:Op donderdag 3 maart 2016 13:28 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Mastercoin?
25k / 24hquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:21 schreef VeX- het volgende:
Als zelfs NU.nl er over schrijftquote:Op donderdag 3 maart 2016 17:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)cointechnologie.html
Yup, dat is hetgeen ik ooit over schreef; banken gaan echt niet zomaar btc accepteren als "the next thing" en komen met een alternatief. Indien e.e.a. definitief gaat worden, gaat ETH parabolic (denk ik).quote:
Maar dit is toch geen altcoin meer, dit is gewoon iets heel revolutionairs en nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:10 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Yup, dat is hetgeen ik ooit over schreef; banken gaan echt niet zomaar btc accepteren als "the next thing" en komen met een alternatief. Indien e.e.a. definitief gaat worden, gaat ETH parabolic (denk ik).
Congratz to iedereen die nu op een dikke virtuele winst staat met ETH.....![]()
Heb mezelf ooit plechtig voorgenomen om in geen enkele altcoin meer te investeren, dusssss
Zou kunnen, heb me nooit in ETH verdiept..toen ik stopte met altcoins liep de ICO van ETH net, dus geen aandacht meer aan besteed.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen altcoin meer, dit is gewoon iets heel revolutionairs en nieuws.
BTC zal altijd de vader van cryptocurrencies blijven. Misschien niet het meeste waard, maar zal nooit altcoin genoemd worden denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb me nooit in ETH verdiept..toen ik stopte met altcoins liep de ICO van ETH net, dus geen aandacht meer aan besteed.
In mijn beleving hebben "we" BTC en altcoins.....wie weet is BTC over een jaar wel een altcoin
Ik bewaar m'n ETH in de Mist wallet maar als het om kleine bedragen gaat zou je http://www.poloniex.com kunnen overwegen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:54 schreef capohades het volgende:
Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op dit topic en probeer zo nu en dan ook eens wat te handelen met altcoins.
Ik heb een aantal vragen dus werd het toch maar eens tijd om ook een account aan te maken;)
Welke ethereum wallet is aan te raden? of waar bewaren jullie je eth?
En heeft een van jullie enig idee, mocht ik ooit nog een leuke winst halen, hoe de belasting hiermee omgaat. Ik neem aan dat er ergens een belletje gaat rinkelen mocht ik ooit opeens een withrawal doen van 10k euro?
Ja en omdat het de 10 USD heeft bereikt wordt er vast veel over geschreven soon.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:33 schreef Joosie200 het volgende:
Toch maar eens gaan inlezen over ETH. Als het nu pas een beetje prijstechnisch in lanceerfase zit en ze via regulieremedia aandacht krijgen gaat het nog wel verder omhoog. Beetje the next best thing naast BTC zo te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee omdat ik hier mensen zie die nu nog willen instappen in ETH.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:20 schreef NatteBever het volgende:
Wat bedoel je met 'in elkaar klappen'? Voor veel van ons geldt dat we zijn ingestapt op een redelijk lage waarde, waardoor we in principe tijd hebben om uit te stappen als het uiteindelijk een fiasco wordt (wat ik absoluut niet geloof).
Ik persoonlijk blijf er dus redelijk rustig onder en zit er in voor de langere termijn. Daarom zou ik nu dus ook geen BTC verkopen, om even op je eerdere vraag terug te komen. Lekker blijven zitten, komt wel weer omhoog.
Oh zo. Ja hij kan uiteraard altijd zakken, dus het blijft natuurlijk een risico. Wat betreft BTC: ik heb alles in ETH gestoken toen, dus heb nu geen BTC meer over.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:27 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
Nee omdat ik hier mensen zie die nu nog willen instappen in ETH.
En over BTC verkopen; omdat deze nu erg langzaam begint te worden. Althans dat lees ik.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
15.68 BTC fee bij deze transactie, deze wilde wel heel graag een snelle bevestiging.![]()
https://blockchain.info/t(...)def6dbe1eb0a9388ed08Wat een lucky miner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ik zou eerst wat investeren (in ETH) en dan niks doen, dan wordt je vanzelf rijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik doe voorlopig maar gewoon niks en zie wel hoe rijk ik ga worden.
Ik verkocht op 31k preciesquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:04 schreef DaMart het volgende:
Vanavond nog wat Warp bijgekocht rond 31k, in de eerste transactie op Trex een deel verkocht voor 77K.
Ligt eraan... verkocht je op Yobit of Safecex?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik verkocht op 31k precies
Misschien had je mijn order wel
Yobit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan... verkocht je op Yobit of Safecex?.
Ik kocht op Safecex... zag ineens een buy order van 10 BTC op 30k op Yobit en heb toen de sell orders rond 30k allemaal opgekocht op Safecexquote:
Netjesquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kocht op Safecex... zag ineens een buy order van 10 BTC op 30k op Yobit en heb toen de sell orders rond 30k allemaal opgekocht op Safecex.
Ik heb op Yobit nog wat CREDIT bijgekocht onder de 4000 trouwens. De ticker wordt veranderd naar eentje van 5 letters, waardoor Bittrex de ticker ook kan gebruiken....quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes
Ik had al een tijdje een order staan op 36. Maar duurde me te lang
Om kwart over 7 vanavond ging ie erdoor op 31.
Had gekocht op 24 dus ach
Ja, vond ik ook... alleen jammer dat het niet mijn sell order van 1 WARP voor 1 BTC wasquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef roislecxe het volgende:
Wel leuk een keer de eerste trade te hebben ook trouwens
Dan was ie vast niet aangetiktquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook... alleen jammer dat het niet mijn sell order van 1 WARP voor 1 BTC was.
Denk het ook niet... maar ik verwacht dat WARP nog wel wat hoger komt. Houd er voorlopig nog wat in mijn walletquote:
25.000... kom ik aan met mijn 465quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nice
Heb er nog 25.000 dus morgen maar ff kijken of er wat te verkopen is, helft ofzo.
Komt (vermoedelijk) omdat ETH nog in ontwikkeling is en ze geen risico willen nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
120 confirmations voor Expanse willen hebben, is dat iets dat Poloniex alleen doet of is dat de norm?
Ik had er 130quote:
Volgens mij is dat een hele oude grafiek.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
Enige jammere van ETH is dat ze geen cap hebben zoals BTC met 21 miljoen.
Over 30 jaar bestaan er in totaal al 500 miljoen ETH en zal altijd blijven groeien. Al wordt het groeipercentage steeds kleiner.
[ afbeelding ]
SLR is weer onder de 4000 sat gekropen zag ik trouwens. heb een buy order op 3000 gezetquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had er 130
Maar ben ook niet echt fan van Yobit, dus maar weinig btc daar staan.
Zag het ook, beetje mijn schuld wellichtquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
SLR is weer onder de 4000 sat gekropen zag ik trouwens. heb een buy order op 3000 gezet.
Je hebt gedumpt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zag het ook, beetje mijn schuld wellicht
Ik heb er een paar weggedaan. En toen was er ineens bar weinig support meer over.quote:
Mooi aantal!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:23 schreef Dynd het volgende:
Op $6 gekocht. Verkocht op $9,7 en nu long op $9. Morgen failliet.![]()
[ afbeelding ]
Dit was het juiste om te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:23 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb ETH gekocht, nu is de tijd om massaal te dumpen...
Morgen weer te koop met weekendkorting toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nu moet ik ook snel kopen voor de dump begint
Meiden, loop het lot nou niet zo te tarten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen weer te koop met weekendkorting toch?.
Weekenddumps zijn vrij gebruikelijk hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:52 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Meiden, loop het lot nou niet zo te tarten.
Had je gekocht?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nu moet ik ook snel kopen voor de dump begint
Join the crash trainquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:35 schreef roislecxe het volgende:
Zo maar eens ETH kopen. Zo te lezen verwachten we een crash
ETHquote:
Juist, maar een margin positie veranderd natuurlijk niks aan het volume totdat de order gevuld wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is volgens mij een margin positie.
Oh dat klinkt als geweldig nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een hele oude grafiek.
De PoW fase zal rond de 85,000,000 stoppen en daarna alleen nog PoS met ongeveer 0,5 tot 2 miljoen ETH per jaar. Dan kom ik op maximaal 145,000,000 ETH over 30 jaar en dat is met gemak te absorberen als ETH over 30 jaar nog bestaat.
Edit: hier net een nieuwsbericht met tevens een stukje over de toekomst van de PoS fase:
https://news.bitcoin.com/(...)ses-our-sovereignty/
Het hele week babysitten van 14 videokaarten en die richten op de meest winstgevende coin, de herrie, de warmte.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
MaGNeT, waarom ben je gestopt met minen?
Wat heb je met de videokaarten gedaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het hele week babysitten van 14 videokaarten en die richten op de meest winstgevende coin, de herrie, de warmte.
Hmm... mis het best wel
2x 290X kaarten in Crossfire om te gamenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heb je met de videokaarten gedaan?
Haha okay. Die hebben zich zeker goed terugverdiend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2x 290X kaarten in Crossfire om te gamen
En diverse kaarten weggegeven omdat:
- ze zich hebben terugverdiend
- ik ook niet aandurfde om ze nog te verkopen ivm slijtage van fans etc
Zo heeft een goede vriendin van me een leuke kaart om de Sims 4 te spelen, etc.
Oké misschien toch niet failliet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:23 schreef Dynd het volgende:
Op $6 gekocht. Verkocht op $9,7 en nu long op $9. Morgen failliet.![]()
[ afbeelding ]
Captain Hindsight...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:02 schreef roislecxe het volgende:
Godsamme zeg. Ik kocht 23.000 MOIN op 10 januari op 135 sat. Verkocht op 200 sat een week later.
Doet nu op Yobit 9000sat![]()
Ik ben vooral bang dat we de 18$ al voor 1 april halen want dan klopt m'n voorspelling niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:53 schreef NatteBever het volgende:
Gaan we de 0.03 nog halen voor maandag?
Zou je je ondertitel vanaf dat moment in 'ETH pessimist' kunnen veranderen? Dank.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat we de 18$ al voor 1 april halen want dan klopt m'n voorspelling niet meer
Dankjewelquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zul je altijd zien... gisteren mijn buy order op 3000 weggehaald om WARP bij te kopen.
ETH of BTC? Die laatste wordt ook weer aantrekkelijker qua prijsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Gevoel: NIET KOPEN!!!!!
Verstand: KOOOOOP!!!!!
Tweestrijd
Heb jij nog BTC dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Tweestrijd
Haha ik zit met hetzelfde. Heb zin om er nog 10k tegenaan te gooien, maar voel dat we de komende week een dipje gaan zien met ETH en dan is het (zeker met de dalende BTC koers) verstandig om tóch nog even af te wachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Tweestrijd
Maar jij gooit er ook gewoon 0,22 BTC tegenaan... zo veel heb ik bij elkaar nog niets op de exchanges staanquote:
Als ik ze nu verkoop zitten we rond die koers weerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n dump komt er vast niet nog een keer nu.
Beide. Dankzij de dalende Bitcoin prijs.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
ETH of BTC? Die laatste wordt ook weer aantrekkelijker qua prijs.
Heb nog steeds +- 100$ op BTC-Equote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb jij nog BTC dan?
Dacht dat je eruit was gegaan
Die coins worden gedumpt... misschien toch maar weer eens wat BTC daarheen gooien voor wat arbitragequote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:13 schreef roislecxe het volgende:
C-cex gaat even schoon schip maken
Ze gaan even een kwart van alle coins eruit gooien lijkt wel.
Proof of Stake, zolang je wallet open staat (en unlocked is) gaat ie dan PoS blocks maken. Dat levert je rente op, in de vorm van meer coins.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:17 schreef NatteBever het volgende:
Kan iemand trouwens uitleggen wat 'staken' precies betekent in relatie tot BTC/ETH? Ik hoorde MagNeT (whoohoo nu wel goed) eerder praten over 'een minimum van 1500 ETH staken' over een jaar o.i.d.
Heb het proberen uit te zoeken maar kom er niet helemaal uit nog
Nee, nog niet goed... het is MaGNeT...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:17 schreef NatteBever het volgende:
Kan iemand trouwens uitleggen wat 'staken' precies betekent in relatie tot BTC/ETH? Ik hoorde MagNeT (whoohoo nu wel goed) eerder praten over 'een minimum van 1500 ETH staken' over een jaar o.i.d.
Heb het proberen uit te zoeken maar kom er niet helemaal uit nog
Ik denk dat ze dat minimum naar beneden brengen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:22 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Proof of Stake, zolang je wallet open staat (en unlocked is) gaat ie dan PoS blocks maken. Dat levert je rente op, in de vorm van meer coins.
Met zo'n minimum werk je wel in de hand dat de 'rijken' weer rijker worden, ben benieuwd of dat doorgaat...
Vreemd, bij mij zegt ie:quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:16 schreef roislecxe het volgende:
Die Current Estimate bij Lisk blijft ook maar dalen he
Toen ik net kocht was dat over de 16.000. Nu nog net over de 5
5000 bedoel ik dan wel hequote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij zegt ie:
CURRENT ESTIMATE
370127.1785984598 LISK
Waarom die 0.027 BTCquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat had ik door
Maar 5000 LISK voor 0.027 BTC is ook 135 BTC![]()
Nicequote:
Daar zal ze niet over klagenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nice
Voor een vriendin heb ik haar 4,39 BTC en 50 LTC zo'n 2 weken terug omgezet naar ETH en FCT (50/50)
De waarde zit nu al op 2,75 + 5,83 = 8,58 BTC
Neuhquote:
Follow your verstandquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Tweestrijd
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Neuh... heb wel de waarde moeten garanderen om haar te overtuigen, dus als het onder de 4,39 BTC zou zakken moest ik het uit eigen zak aanvullen tot 4,39 BTC
Dat is wel een goede deal.En van de winst mocht jij 10% houden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
Neuh, vriendendienst.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En van de winst mocht jij 10% houden toch?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga ook weer eens DOGE kopen. De enige Meme coin waar ik nog vertrouwen in heb. (no offnese to O RLY?)
Staat het al op een exchange dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil best ORLY pumpen en dumpen hoor, geen zorgen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil best ORLY pumpen en dumpen hoor, geen zorgen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:52 schreef NatteBever het volgende:
Hmm, tóch maar een zooitje ETH bijkopen![]()
![]()
![]()
Deze ook al geprobeerd?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het schiet nog niet zo op met de exchanges.
Iemand heeft hem al naar Yobit proberen te krijgen maar dat duurt lang en heb zelf contact gemaakt met 4 exchanges maar ook daar nog geen antwoord.
Yupquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze ook al geprobeerd?
https://safecex.com/coin/add?q=orly
Is een nieuwe exchange, maar grote collectie coins. Trade daar af en toe ook en werkt prima tot nu toe
.
O, ik kan er nog niet op stemmenquote:
Waarom stijgt eth niet even tot mn sell order??quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:10 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zakt eth niet even tot mn buy order??
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Waarom stijgt eth niet even tot mn sell order??
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:10 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zakt SLR niet even tot mn buy order??
Dat probleem heb ik ook. Maar waarom wil je ETH nu verkopen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Waarom stijgt eth niet even tot mn sell order??
Duh... Om weer hoger te kunnen instappen natuurlijk = profit!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Maar waarom wil je ETH nu verkopen?
Dat ik daar niet eerder aan heb gedachtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Duh... Om weer hoger te kunnen instappen natuurlijk = profit!
Nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:20 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht
Oh. haha.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:21 schreef Starm het volgende:
[..]
Niet
Mijn sell order staat rond de ¤1000
Sell low, buy high!!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Uhuh!quote:
twitter:BitGizmo twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 12:36:14O, really? There's no exchange for $ORLY yet?https://t.co/RMzUip54Jr @BittrexExchange @Poloniex @YobitExchange @CryptoCurrEncyX @YAAMP1 reageer retweet
Heeft dat nut als je geen volgers hebt?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:41 schreef DaMart het volgende:
Voor wie Twitter heeft en ORLY graag op een exchange wil zien, misschien helpt retweeten?twitter:BitGizmo twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 12:36:14O, really? There's no exchange for $ORLY yet?https://t.co/RMzUip54Jr @BittrexExchange @Poloniex @YobitExchange @CryptoCurrEncyX @YAAMP1 reageer retweet
Er staan wat exchanges in die als het goed is een notificatie krijgen dat ze genoemd zijn in een (re)tweet... geeft aan hen dus alleen aan dat er interesse in een exchange voor de coinquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heeft dat nut als je geen volgers hebt?
Okay, gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan wat exchanges in die als het goed is een notificatie krijgen dat ze genoemd zijn in een (re)tweet... geeft aan hen dus alleen aan dat er interesse in een exchange voor de coin.
Buy en hold werkt bij mij al prima vanaf 0.0064quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:26 schreef xaban06 het volgende:
Ik hoopte op een weekenddipje om zo nog wat ETH in te slaan, maar het gaat alleen maar omhoog
Wat is wijsheid, nog even wachten of inkopen?
Ik volg volgens mij blindelings MaGNeT zijn advies, wat vind jij?
ASAP inkopen maar wat overhouden om eventueel bij te kopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:26 schreef xaban06 het volgende:
Ik hoopte op een weekenddipje om zo nog wat ETH in te slaan, maar het gaat alleen maar omhoog
Wat is wijsheid, nog even wachten of inkopen?
Ik volg volgens mij blindelings MaGNeT zijn advies, wat vind jij?
Done (x4)quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:41 schreef DaMart het volgende:
Voor wie Twitter heeft en ORLY graag op een exchange wil zien, misschien helpt retweeten?twitter:BitGizmo twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 12:36:14O, really? There's no exchange for $ORLY yet?https://t.co/RMzUip54Jr @BittrexExchange @Poloniex @YobitExchange @CryptoCurrEncyX @YAAMP1 reageer retweet
Niet moeilijk, wel loop je veel risico. Als je een coin koopt en die halveert in prijs, dan heb je 50% verlies. Als je een long margin hebt wordt je positie waarschijnlijk al ver voor het zover is gesloten en draai je 100% verlies. Andersom werkt het ook: als je short was gegaan had je dikke winst gemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
Margin trading klinkt interessant. Is dat moeilijk?
Zie het als roulette zonder tafel-limietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
Margin trading klinkt interessant. Is dat moeilijk?
Geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dit? Waarom gebeurt dit precies als ik geen fiat meer heb.
Netjes hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ben nu voor het eerst door de 200 BTC grens![]()
ETH -> 6000 x 0.028 = 168 BTC
FCT -> 11000 x 0.0031 = 34 BTC
2 week geleden zat het nog rond de 120 ofzo![]()
Correctie:quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ben nu voor het eerst door de 200 BTC grens![]()
ETH -> 6000 x 0.028 = 168 BTC
FCT -> 11000 x 0.0031 = 34 BTC
2 week geleden zat het nog rond de 120 ofzo![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:45 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb eerder vanmorgen ingekocht en zat daarna op 78 BTC. Inmiddels nu op 84.2 BTC. Het gaat de goede kant op
Je bent niet de enige zonder ETH hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben het zat... * Nattekat koopt NU
inb4crash
Er zal echt wel een dip(je) komen maar je weet nooit wanneer...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben het zat... * Nattekat koopt NU
inb4crash
5 minuten nadat ik ingestapt benquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zal echt wel een dip(je) komen maar je weet nooit wanneer...
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je bent niet de enige zonder ETH hoor
Gewoon...quote:
Bij 50+ hebben ze toch allerlei gegevens van je nodig enzo? Of is dat niet meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Ook gelijk even een extra 100¤ via Bitonic gekocht, waarom ook niet.
Alles naar ETH, dat wordt me een crash
ETH is inmiddels zo groot dat zelfs jij het niet meer kan laten crashen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Ook gelijk even een extra 100¤ via Bitonic gekocht, waarom ook niet.
Alles naar ETH, dat wordt me een crash
Ik ben al geverifieëerdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij 50+ hebben ze toch allerlei gegevens van je nodig enzo? Of is dat niet meer.
Het enige dat ik ooit gestort heb is 2x 50 euro, lang lang geleden toen BTC nog rondom de 100 zat
Dit wordt nog leukquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
ETH is inmiddels zo groot dat zelfs jij het niet meer kan laten crashen.
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef MaGNeT het volgende:
ETH is inmiddels zo groot dat zelfs jij het niet meer kan laten crashen.
Verificatie bij Bitonic gaat vrij vlot.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij 50+ hebben ze toch allerlei gegevens van je nodig enzo? Of is dat niet meer.
Het enige dat ik ooit gestort heb is 2x 50 euro, lang lang geleden toen BTC nog rondom de 100 zat
Hehe, dat zal wel meevallen. Wat is de prijs van LISK?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je haalt me nog in
Heb inmiddels ook 10 BTC in LISK dus als dat naar ETH of zelfs maar FCT prijzen gaat![]()
Ik heb iig Bitcoin laag ingekocht, voor mij doen is dat al engquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat gevoel ebt wel weg komende week![]()
LISK is in de ICO fase.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:56 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hehe, dat zal wel meevallen. Wat is de prijs van LISK?
Ik had in 1 keer 2000 euro op Bitonic gekocht en niks gevraagd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het enige dat ik ooit gestort heb is 2x 50 euro, lang lang geleden toen BTC nog rondom de 1000 zat
Vroeger kon je zonder verificatie kopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had in 1 keer 2000 euro op Bitonic gekocht en niks gevraagd.
Misschien bedoelen ze 50 BTC?
Helder! Ik heb er nu via de Mist wallet 5 BTC heengestuurd. Mooi om dat een keer werkend te zien :-)quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
LISK is in de ICO fase.
Je kan ze nu alleen kopen via https://lisk.io/ico
Wat ze waard zijn hangt af van het succes van de ICO en het succes van de coin daarna.
Op dit moment dus rond de 0.00002300 BTC en dat stijgt naarmate de ICO succesvoller is
Er zijn er 85,000,000 die verdeeld worden over de kopers.
Dus zolang er meer BTC ingestopt worden, blijft het aantal dat je krijgt voor een BTC dalen.
Er zit nu ongeveer 2000 BTC in met nog een paar weken te gaan.
Is het nog te doen om nu te investeren?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
LISK is in de ICO fase.
Je kan ze nu alleen kopen via https://lisk.io/ico
Wat ze waard zijn hangt af van het succes van de ICO en het succes van de coin daarna.
Op dit moment dus rond de 0.00002300 BTC en dat stijgt naarmate de ICO succesvoller is
Er zijn er 85,000,000 die verdeeld worden over de kopers.
Dus zolang er meer BTC ingestopt worden, blijft het aantal dat je krijgt voor een BTC dalen.
Er zit nu ongeveer 2000 BTC in met nog een paar weken te gaan.
Dat is nu net zo goed te doen als in week 1.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het nog te doen om nu te investeren?
Hij kruipt alweer naar mijn buy order... nog maar 0,4 BTC aan SLR te gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:16 schreef roislecxe het volgende:
M'n Solars zijn alweer weg voor dezelfde 0.22btc
2271 gratis naar de wallet jeej
Ik heb ook weer een nieuwe staanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij kruipt alweer naar mijn buy order... nog maar 0,4 BTC aan SLR te gaan.
Nice!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:02 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Helder! Ik heb er nu via de Mist wallet 5 BTC heengestuurd. Mooi om dat een keer werkend te zien :-)
Bewaar je passphrase goed!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:08 schreef NatteBever het volgende:
Lol ik zit nu in de support chat met de CEO van Lisk mijn deposit probleem op te lossen. Mooie vent.
Ik ben rijker met mijn 0,54 in mijn wallet danquote:
De handleiding in de OP is ook wel handigquote:
Hmm okay. Dan stop ik er 1.4 in.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is nu net zo goed te doen als in week 1.
Het enige verschil is dat je op dag 1 een extra bonus kreeg (200k LISK verdeeld over eerste kopers).
Week 1 kreeg je 15% meer dan in de laatste week.
Week 2 krijg je 10% meer dan in de laatste week.
Week 3 (volgende week) krijg je 5% meer dan in de laatste week.
Week 4 krijg je geen extra bonus.
1 BTC zal denk ik uiteindelijk zo'n 15-25,000 LISK opleveren, verwacht ik.
Ik zit ook met de support te chatten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:08 schreef NatteBever het volgende:
Lol ik zit nu in de support chat met de CEO van Lisk mijn deposit probleem op te lossen. Mooie vent.
Als je meer inlegt krijg je in verhouding meer tot de hoeveelheid dit totaal is ingelegd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm okay. Dan stop ik er 1.4 in.
Is het niet zo dat hoe meer je er in stopt hoe meer je krijgt. Dat was bij Reddcoin. Die heb ik nog steeds in mijn wallet maar is minder waard dan ik er voor betaalde
Dat zijn nogal wat confirmationsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:28 schreef NatteBever het volgende:
Tering. Ik wilde 5BTC (172 Ether) die kant op gooien, maar dat bleek teveel. Ook kon Lisk niet met mijn Mist wallet adress omgaan en moest ik een Poloniex adres invullen om eventueel te refunden. Dat laatste moest dus ook gebeuren, waardoor ik nu naar 'PENDING (13 of 360 confirmations)' zit te gluren...
Oh lolquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:28 schreef NatteBever het volgende:
Tering. Ik wilde 5BTC (172 Ether) die kant op gooien, maar dat bleek teveel. Ook kon Lisk niet met mijn Mist wallet adress omgaan en moest ik een Poloniex adres invullen om eventueel te refunden. Dat laatste moest dus ook gebeuren, waardoor ik nu naar 'PENDING (13 of 360 confirmations)' zit te gluren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |