Daar zal ze niet over klagenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nice
Voor een vriendin heb ik haar 4,39 BTC en 50 LTC zo'n 2 weken terug omgezet naar ETH en FCT (50/50)
De waarde zit nu al op 2,75 + 5,83 = 8,58 BTC
Neuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Follow your verstandquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Gevoel: NIET KOPEN!!!!!
Verstand: KOOOOOP!!!!!
Tweestrijd
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Neuh... heb wel de waarde moeten garanderen om haar te overtuigen, dus als het onder de 4,39 BTC zou zakken moest ik het uit eigen zak aanvullen tot 4,39 BTC
Dat is wel een goede deal.En van de winst mocht jij 10% houden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
Neuh, vriendendienst.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En van de winst mocht jij 10% houden toch?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga ook weer eens DOGE kopen. De enige Meme coin waar ik nog vertrouwen in heb. (no offnese to O RLY?)
Staat het al op een exchange dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil best ORLY pumpen en dumpen hoor, geen zorgen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil best ORLY pumpen en dumpen hoor, geen zorgen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:52 schreef NatteBever het volgende:
Hmm, tóch maar een zooitje ETH bijkopen![]()
![]()
![]()
Deze ook al geprobeerd?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het schiet nog niet zo op met de exchanges.
Iemand heeft hem al naar Yobit proberen te krijgen maar dat duurt lang en heb zelf contact gemaakt met 4 exchanges maar ook daar nog geen antwoord.
Yupquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze ook al geprobeerd?
https://safecex.com/coin/add?q=orly
Is een nieuwe exchange, maar grote collectie coins. Trade daar af en toe ook en werkt prima tot nu toe
.
O, ik kan er nog niet op stemmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom stijgt eth niet even tot mn sell order??quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:10 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zakt eth niet even tot mn buy order??
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Waarom stijgt eth niet even tot mn sell order??
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:10 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zakt SLR niet even tot mn buy order??
Dat probleem heb ik ook. Maar waarom wil je ETH nu verkopen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Waarom stijgt eth niet even tot mn sell order??
Duh... Om weer hoger te kunnen instappen natuurlijk = profit!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Maar waarom wil je ETH nu verkopen?
Dat ik daar niet eerder aan heb gedachtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Duh... Om weer hoger te kunnen instappen natuurlijk = profit!
Nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:20 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht
Oh. haha.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:21 schreef Starm het volgende:
[..]
Niet
Mijn sell order staat rond de ¤1000
Sell low, buy high!!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Uhuh!quote:
twitter:BitGizmo twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 12:36:14O, really? There's no exchange for $ORLY yet?https://t.co/RMzUip54Jr @BittrexExchange @Poloniex @YobitExchange @CryptoCurrEncyX @YAAMP1 reageer retweet
Heeft dat nut als je geen volgers hebt?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:41 schreef DaMart het volgende:
Voor wie Twitter heeft en ORLY graag op een exchange wil zien, misschien helpt retweeten?twitter:BitGizmo twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 12:36:14O, really? There's no exchange for $ORLY yet?https://t.co/RMzUip54Jr @BittrexExchange @Poloniex @YobitExchange @CryptoCurrEncyX @YAAMP1 reageer retweet
Er staan wat exchanges in die als het goed is een notificatie krijgen dat ze genoemd zijn in een (re)tweet... geeft aan hen dus alleen aan dat er interesse in een exchange voor de coinquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heeft dat nut als je geen volgers hebt?
Okay, gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan wat exchanges in die als het goed is een notificatie krijgen dat ze genoemd zijn in een (re)tweet... geeft aan hen dus alleen aan dat er interesse in een exchange voor de coin.
Buy en hold werkt bij mij al prima vanaf 0.0064quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:26 schreef xaban06 het volgende:
Ik hoopte op een weekenddipje om zo nog wat ETH in te slaan, maar het gaat alleen maar omhoog
Wat is wijsheid, nog even wachten of inkopen?
Ik volg volgens mij blindelings MaGNeT zijn advies, wat vind jij?
ASAP inkopen maar wat overhouden om eventueel bij te kopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:26 schreef xaban06 het volgende:
Ik hoopte op een weekenddipje om zo nog wat ETH in te slaan, maar het gaat alleen maar omhoog
Wat is wijsheid, nog even wachten of inkopen?
Ik volg volgens mij blindelings MaGNeT zijn advies, wat vind jij?
Done (x4)quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:41 schreef DaMart het volgende:
Voor wie Twitter heeft en ORLY graag op een exchange wil zien, misschien helpt retweeten?twitter:BitGizmo twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 12:36:14O, really? There's no exchange for $ORLY yet?https://t.co/RMzUip54Jr @BittrexExchange @Poloniex @YobitExchange @CryptoCurrEncyX @YAAMP1 reageer retweet
Niet moeilijk, wel loop je veel risico. Als je een coin koopt en die halveert in prijs, dan heb je 50% verlies. Als je een long margin hebt wordt je positie waarschijnlijk al ver voor het zover is gesloten en draai je 100% verlies. Andersom werkt het ook: als je short was gegaan had je dikke winst gemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
Margin trading klinkt interessant. Is dat moeilijk?
Zie het als roulette zonder tafel-limietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
Margin trading klinkt interessant. Is dat moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |