ETHquote:
Juist, maar een margin positie veranderd natuurlijk niks aan het volume totdat de order gevuld wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is volgens mij een margin positie.
Oh dat klinkt als geweldig nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een hele oude grafiek.
De PoW fase zal rond de 85,000,000 stoppen en daarna alleen nog PoS met ongeveer 0,5 tot 2 miljoen ETH per jaar. Dan kom ik op maximaal 145,000,000 ETH over 30 jaar en dat is met gemak te absorberen als ETH over 30 jaar nog bestaat.
Edit: hier net een nieuwsbericht met tevens een stukje over de toekomst van de PoS fase:
https://news.bitcoin.com/(...)ses-our-sovereignty/
Het hele week babysitten van 14 videokaarten en die richten op de meest winstgevende coin, de herrie, de warmte.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
MaGNeT, waarom ben je gestopt met minen?
Wat heb je met de videokaarten gedaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het hele week babysitten van 14 videokaarten en die richten op de meest winstgevende coin, de herrie, de warmte.
Hmm... mis het best wel
2x 290X kaarten in Crossfire om te gamenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heb je met de videokaarten gedaan?
Haha okay. Die hebben zich zeker goed terugverdiend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2x 290X kaarten in Crossfire om te gamen
En diverse kaarten weggegeven omdat:
- ze zich hebben terugverdiend
- ik ook niet aandurfde om ze nog te verkopen ivm slijtage van fans etc
Zo heeft een goede vriendin van me een leuke kaart om de Sims 4 te spelen, etc.
Oké misschien toch niet failliet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:23 schreef Dynd het volgende:
Op $6 gekocht. Verkocht op $9,7 en nu long op $9. Morgen failliet.![]()
[ afbeelding ]
Captain Hindsight...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:02 schreef roislecxe het volgende:
Godsamme zeg. Ik kocht 23.000 MOIN op 10 januari op 135 sat. Verkocht op 200 sat een week later.
Doet nu op Yobit 9000sat![]()
Ik ben vooral bang dat we de 18$ al voor 1 april halen want dan klopt m'n voorspelling niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:53 schreef NatteBever het volgende:
Gaan we de 0.03 nog halen voor maandag?
Zou je je ondertitel vanaf dat moment in 'ETH pessimist' kunnen veranderen? Dank.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat we de 18$ al voor 1 april halen want dan klopt m'n voorspelling niet meer
Dankjewelquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zul je altijd zien... gisteren mijn buy order op 3000 weggehaald om WARP bij te kopen.
ETH of BTC? Die laatste wordt ook weer aantrekkelijker qua prijsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Gevoel: NIET KOPEN!!!!!
Verstand: KOOOOOP!!!!!
Tweestrijd
Heb jij nog BTC dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Tweestrijd
Haha ik zit met hetzelfde. Heb zin om er nog 10k tegenaan te gooien, maar voel dat we de komende week een dipje gaan zien met ETH en dan is het (zeker met de dalende BTC koers) verstandig om tóch nog even af te wachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Tweestrijd
Maar jij gooit er ook gewoon 0,22 BTC tegenaan... zo veel heb ik bij elkaar nog niets op de exchanges staanquote:
Als ik ze nu verkoop zitten we rond die koers weerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n dump komt er vast niet nog een keer nu.
Beide. Dankzij de dalende Bitcoin prijs.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
ETH of BTC? Die laatste wordt ook weer aantrekkelijker qua prijs.
Heb nog steeds +- 100$ op BTC-Equote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb jij nog BTC dan?
Dacht dat je eruit was gegaan
Die coins worden gedumpt... misschien toch maar weer eens wat BTC daarheen gooien voor wat arbitragequote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:13 schreef roislecxe het volgende:
C-cex gaat even schoon schip maken
Ze gaan even een kwart van alle coins eruit gooien lijkt wel.
Proof of Stake, zolang je wallet open staat (en unlocked is) gaat ie dan PoS blocks maken. Dat levert je rente op, in de vorm van meer coins.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:17 schreef NatteBever het volgende:
Kan iemand trouwens uitleggen wat 'staken' precies betekent in relatie tot BTC/ETH? Ik hoorde MagNeT (whoohoo nu wel goed) eerder praten over 'een minimum van 1500 ETH staken' over een jaar o.i.d.
Heb het proberen uit te zoeken maar kom er niet helemaal uit nog
Nee, nog niet goed... het is MaGNeT...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:17 schreef NatteBever het volgende:
Kan iemand trouwens uitleggen wat 'staken' precies betekent in relatie tot BTC/ETH? Ik hoorde MagNeT (whoohoo nu wel goed) eerder praten over 'een minimum van 1500 ETH staken' over een jaar o.i.d.
Heb het proberen uit te zoeken maar kom er niet helemaal uit nog
Ik denk dat ze dat minimum naar beneden brengen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:22 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Proof of Stake, zolang je wallet open staat (en unlocked is) gaat ie dan PoS blocks maken. Dat levert je rente op, in de vorm van meer coins.
Met zo'n minimum werk je wel in de hand dat de 'rijken' weer rijker worden, ben benieuwd of dat doorgaat...
Vreemd, bij mij zegt ie:quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:16 schreef roislecxe het volgende:
Die Current Estimate bij Lisk blijft ook maar dalen he
Toen ik net kocht was dat over de 16.000. Nu nog net over de 5
5000 bedoel ik dan wel hequote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij zegt ie:
CURRENT ESTIMATE
370127.1785984598 LISK
Waarom die 0.027 BTCquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat had ik door
Maar 5000 LISK voor 0.027 BTC is ook 135 BTC![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |