Nee omdat ik hier mensen zie die nu nog willen instappen in ETH.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:20 schreef NatteBever het volgende:
Wat bedoel je met 'in elkaar klappen'? Voor veel van ons geldt dat we zijn ingestapt op een redelijk lage waarde, waardoor we in principe tijd hebben om uit te stappen als het uiteindelijk een fiasco wordt (wat ik absoluut niet geloof).
Ik persoonlijk blijf er dus redelijk rustig onder en zit er in voor de langere termijn. Daarom zou ik nu dus ook geen BTC verkopen, om even op je eerdere vraag terug te komen. Lekker blijven zitten, komt wel weer omhoog.
Oh zo. Ja hij kan uiteraard altijd zakken, dus het blijft natuurlijk een risico. Wat betreft BTC: ik heb alles in ETH gestoken toen, dus heb nu geen BTC meer over.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:27 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
Nee omdat ik hier mensen zie die nu nog willen instappen in ETH.
En over BTC verkopen; omdat deze nu erg langzaam begint te worden. Althans dat lees ik.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
15.68 BTC fee bij deze transactie, deze wilde wel heel graag een snelle bevestiging.![]()
https://blockchain.info/t(...)def6dbe1eb0a9388ed08Wat een lucky miner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ik zou eerst wat investeren (in ETH) en dan niks doen, dan wordt je vanzelf rijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik doe voorlopig maar gewoon niks en zie wel hoe rijk ik ga worden.
Ik verkocht op 31k preciesquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:04 schreef DaMart het volgende:
Vanavond nog wat Warp bijgekocht rond 31k, in de eerste transactie op Trex een deel verkocht voor 77K.
Ligt eraan... verkocht je op Yobit of Safecex?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik verkocht op 31k precies
Misschien had je mijn order wel
Yobit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan... verkocht je op Yobit of Safecex?.
Ik kocht op Safecex... zag ineens een buy order van 10 BTC op 30k op Yobit en heb toen de sell orders rond 30k allemaal opgekocht op Safecexquote:
Netjesquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kocht op Safecex... zag ineens een buy order van 10 BTC op 30k op Yobit en heb toen de sell orders rond 30k allemaal opgekocht op Safecex.
Ik heb op Yobit nog wat CREDIT bijgekocht onder de 4000 trouwens. De ticker wordt veranderd naar eentje van 5 letters, waardoor Bittrex de ticker ook kan gebruiken....quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes
Ik had al een tijdje een order staan op 36. Maar duurde me te lang
Om kwart over 7 vanavond ging ie erdoor op 31.
Had gekocht op 24 dus ach
Ja, vond ik ook... alleen jammer dat het niet mijn sell order van 1 WARP voor 1 BTC wasquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef roislecxe het volgende:
Wel leuk een keer de eerste trade te hebben ook trouwens
Dan was ie vast niet aangetiktquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook... alleen jammer dat het niet mijn sell order van 1 WARP voor 1 BTC was.
Denk het ook niet... maar ik verwacht dat WARP nog wel wat hoger komt. Houd er voorlopig nog wat in mijn walletquote:
25.000... kom ik aan met mijn 465quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nice
Heb er nog 25.000 dus morgen maar ff kijken of er wat te verkopen is, helft ofzo.
Komt (vermoedelijk) omdat ETH nog in ontwikkeling is en ze geen risico willen nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
120 confirmations voor Expanse willen hebben, is dat iets dat Poloniex alleen doet of is dat de norm?
Ik had er 130quote:
Volgens mij is dat een hele oude grafiek.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
Enige jammere van ETH is dat ze geen cap hebben zoals BTC met 21 miljoen.
Over 30 jaar bestaan er in totaal al 500 miljoen ETH en zal altijd blijven groeien. Al wordt het groeipercentage steeds kleiner.
[ afbeelding ]
SLR is weer onder de 4000 sat gekropen zag ik trouwens. heb een buy order op 3000 gezetquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had er 130
Maar ben ook niet echt fan van Yobit, dus maar weinig btc daar staan.
Zag het ook, beetje mijn schuld wellichtquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
SLR is weer onder de 4000 sat gekropen zag ik trouwens. heb een buy order op 3000 gezet.
Je hebt gedumpt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zag het ook, beetje mijn schuld wellicht
Ik heb er een paar weggedaan. En toen was er ineens bar weinig support meer over.quote:
Mooi aantal!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:23 schreef Dynd het volgende:
Op $6 gekocht. Verkocht op $9,7 en nu long op $9. Morgen failliet.![]()
[ afbeelding ]
Dit was het juiste om te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:23 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb ETH gekocht, nu is de tijd om massaal te dumpen...
Morgen weer te koop met weekendkorting toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nu moet ik ook snel kopen voor de dump begint
Meiden, loop het lot nou niet zo te tarten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen weer te koop met weekendkorting toch?.
Weekenddumps zijn vrij gebruikelijk hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:52 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Meiden, loop het lot nou niet zo te tarten.
Had je gekocht?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nu moet ik ook snel kopen voor de dump begint
Join the crash trainquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:35 schreef roislecxe het volgende:
Zo maar eens ETH kopen. Zo te lezen verwachten we een crash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |