Komt (vermoedelijk) omdat ETH nog in ontwikkeling is en ze geen risico willen nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
120 confirmations voor Expanse willen hebben, is dat iets dat Poloniex alleen doet of is dat de norm?
Ik had er 130quote:
Volgens mij is dat een hele oude grafiek.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
Enige jammere van ETH is dat ze geen cap hebben zoals BTC met 21 miljoen.
Over 30 jaar bestaan er in totaal al 500 miljoen ETH en zal altijd blijven groeien. Al wordt het groeipercentage steeds kleiner.
[ afbeelding ]
SLR is weer onder de 4000 sat gekropen zag ik trouwens. heb een buy order op 3000 gezetquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had er 130
Maar ben ook niet echt fan van Yobit, dus maar weinig btc daar staan.
Zag het ook, beetje mijn schuld wellichtquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
SLR is weer onder de 4000 sat gekropen zag ik trouwens. heb een buy order op 3000 gezet.
Je hebt gedumpt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zag het ook, beetje mijn schuld wellicht
Ik heb er een paar weggedaan. En toen was er ineens bar weinig support meer over.quote:
Mooi aantal!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:23 schreef Dynd het volgende:
Op $6 gekocht. Verkocht op $9,7 en nu long op $9. Morgen failliet.![]()
[ afbeelding ]
Dit was het juiste om te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:23 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb ETH gekocht, nu is de tijd om massaal te dumpen...
Morgen weer te koop met weekendkorting toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nu moet ik ook snel kopen voor de dump begint
Meiden, loop het lot nou niet zo te tarten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen weer te koop met weekendkorting toch?.
Weekenddumps zijn vrij gebruikelijk hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:52 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Meiden, loop het lot nou niet zo te tarten.
Had je gekocht?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nu moet ik ook snel kopen voor de dump begint
Join the crash trainquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:35 schreef roislecxe het volgende:
Zo maar eens ETH kopen. Zo te lezen verwachten we een crash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |