quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Grote "M", kleine "a", grote "G", grote "N", kleine "e" en een grote "T".quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:31 schreef NatteBever het volgende:
MagNet (ik hoop dat ik de letters qua grootte een beetje oke heb ingeschat) kom eens met een nieuwe voorspelling voor ETH?Of voldoet de vorige nog wel aardig?
Heb 4000 stuks gekocht bij 0.0064 en later nog een paar keer hoger nog zo'n 2000.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:17 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer zijn jullie in eth gestapt?
Ik heb gekocht bij:
0.00980000
0.01199997
0.01463873
Als ik het nu verkoop, heb ik een winst van 63%. Bijna een verdubbeling
Ik denk dat ETH nog minimaal keer 10 gaat dit jaar en dan heeft ETH de marketcap van Bitcoin bereikt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik maar ETH gekocht, zelfs gisteren was nog winstegevend geweest
Ik denk toch wel dat als ETH veel meer waardevol wordt dat Bitcoin mee groeit. Bitcoin is de vader van de cryptocurrencies en zal nooit worden vergeten. Hij kan natuurlijk wel overtroffen worden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat ETH nog minimaal keer 10 gaat dit jaar en dan heeft ETH de marketcap van Bitcoin bereikt.
Er is gelukkig geen enkele wet die voorschrijft dat Bitcoin de grootste marketcap heeft
Omdat het iets nieuws biedt en er al diverse grote bedrijven interesse tonen en/of tests doen (o.a. Microsoft Azure, RWE, Ubuntu en Samsung, etc.)quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat als ETH veel meer waardevol wordt dat Bitcoin mee groeit. Bitcoin is de vader van de cryptocurrencies en zal nooit worden vergeten. Hij kan natuurlijk wel overtroffen worden.
Maar waarom heb je zoveel vertrouwen in ETH?
Ik ga stinkend rijk wordenquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:48 schreef DaMart het volgende:
In de trollbox van Yobit beweerde daarstraks iemand dat Orly wel eens snel kan worden toegevoegd.
Ik houd wat BTC vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ga stinkend rijk wordenIk ben jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Flinke volumequote:Op woensdag 2 maart 2016 16:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb 4000 stuks gekocht bij 0.0064 en later nog een paar keer hoger nog zo'n 2000.
Totaal 6000 ETH en dat gaat dus best goed zo.
valt mee, heb er maar 500..quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow ben je rijk of had je al eerder verkocht?
Las iets over spam op de blockchain: iemand is blokken aan het vullen met kleine transacties.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met transacties die ongebruikelijk lang unconfirmed blijven? Ik heb vanavond diverse bitcointransacties gedaan, waarvan de oudste van ruim 1,5 BTC unconfirmed blijft. De rest is er allemaal doorheen gegaan.
Ah, valt wel mee, je koopt er nog steeds geen nieuwe Tesla voor.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:48 schreef Sosa het volgende:
[..]
valt mee, heb er maar 500..
magneet hiero, dies rijkinmiddels
Zou je die laatste alinea even in Jip & Janneke taal kunnen uitleggen? Van 'eth op pos' tot 'rente opvangen op je eth'quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, valt wel mee, je koopt er nog steeds geen nieuwe Tesla voor.
Ben er ook wel erg rustig onder deze keer, "been there, done that" gevoel.
Zodra ETH op PoS overgaat wil ik 1500 ETH in een wallet hebben om te staken, dat is de vermoedelijke hoeveelheid die je minimaal nodig hebt om rente te vangen op je ETH.
Maar dat kan nog veranderen in de komende 9 maand.
ETH wordt nu nog gemined als PoW (Proof of Work). Net als Bitcoin kan je dat met je videokaart minen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:58 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Zou je die laatste alinea even in Jip & Janneke taal kunnen uitleggen? Van 'eth op pos' tot 'rente opvangen op je eth'
Niet opgezocht, 1 tot 2% denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:10 schreef NatteBever het volgende:
Ahh oke, thanks! Aan wat voor rente zou je dan kunnen denken op 1500 ETH? Wild gokje?
Yupquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.newsbtc.com/2016/03/02/bitcoin-network-spam-attack/
Dat bedoel je?
Zat gisteren ook al in m'n eigen wallet te zoeken of dat kon.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is wel nasty, enig idee hoe ik kan retransmitten met een hogere fee? (Multibit HD)
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Deze hangt al ruim 5 uur in de wacht.
https://blockchain.info/t(...)b7af33d048ef35caa622
http://www.theverge.com/2(...)saction-limit-crisisquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zoiets opperde MaGNeT ook al. Ik zie nu blokken langskomen die niet tjokvol zitten. Dat zou betekenen dat het probleem langzaam oplost.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:23 schreef Casp505 het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2(...)saction-limit-crisis
Hierdoor?
1 bevestiging nuquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het blijft stijgenquote:Op donderdag 3 maart 2016 07:21 schreef MaGNeT het volgende:
Er blijft maar nieuws over Ethereum komen... Nu de New York Times:
http://mobile.nytimes.com/reuters/2016/03/02/business/02reuters-banking-blockchain-bonds.html
Die 18$ op 1 april gaan we straks gewoon halen![]()
Ze konden mijn doodnormale Hollandse adres niet valideren, zelfs support nietquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:21 schreef VeX- het volgende:
Op welke withdraw tier zitten jullie bij poloniex?
Tier 3, ETH made me.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:21 schreef VeX- het volgende:
Op welke withdraw tier zitten jullie bij poloniex?
nou, wees ff verstandig. Investeer alleen wat je kan missen. Ik speel ook alleen met mijn winst.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil niet weer dezelfde fout maken als in 2011, toen dacht ik dat ik te laat was voor de BTC winst. Ik zet heel mijn betaalrekening op ETH. 2000 eurotjes maar,
Misschien moet ik toch mijn spaarrekening weer raadplegen.
Ik kan het missen, ik zou nooit geld gebruiken dat ik niet kan missen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:58 schreef Sosa het volgende:
[..]
nou, wees ff verstandig. Investeer alleen wat je kan missen. Ik speel ook alleen met mijn winst.
Wat als ETH morgen weer daalt naar 8 euro en daar 2 maanden op blijf staan,. Kun je het missen?
Er schijnen nog steeds mensen te zijn met een hoop LTC, ooit gekocht op $43quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:58 schreef Sosa het volgende:
[..]
nou, wees ff verstandig. Investeer alleen wat je kan missen. Ik speel ook alleen met mijn winst.
Wat als ETH morgen weer daalt naar 8 euro en daar 2 maanden op blijf staan,. Kun je het missen?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er schijnen nog steeds mensen te zijn met een hoop LTC, ooit gekocht op $43
Ik heb nog 4 LTC.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ojawel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nog kapot kan. Goede lancering
ja.. gelukkig heb ik ze toen op 38 verkochtquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
quote:10MM Ether on Polo, there's only 77MM in existence and over 60% is still hasn't been moved from crowdfund wallets yet.
Is dat positief?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:31 schreef Tyr80 het volgende:
Mooie kwoot van Reddit, weet niet of het waar is natuurlijk:
[..]
Dat betekent dat er binnenkort meer exchanges ETH gaan aanbieden en promoten en dat ETH populairder en bekender wordt denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |