Ja dat doe ik ook vaakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:10 schreef elamanilo het volgende:
[..]
En als hij eerst het flesje al op heeft en toch nog meer wil, is het dan een idee om hem aan te leggen? Dan heeft hij al een behoorlijke slok binnen en is het misschien niet erg als ie moe wordt aan de borst?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:37 schreef elamanilo het volgende:
Ah dat zijn inderdaad niet zulke fijne momenten LBMaar hoe groter hij nu groeit, hoe soepeler het zal gaan steeds! Ik ben heel trots op jullie!
Ehh.. Ik weet niet meer hoe ze heetquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooh L0t![]()
Fijn dat het nu zoveel beter al haar Razzwie heb je ingeschakeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kolfde de eerste drie dagen alleen maar druppeltjes, maar binnen twee weken genoeg voor mijn baby. Ik huurde na de dagen in het ziekenhuis een medela kolf voor thuis. Jouw babytjes zijn ook nog vroeg geboren, dan kan het zelfs nog wat langer duren. Die natte schelp en die paar druppeltjes mag je ontzettend trots op zijn!quote:Op maandag 14 maart 2016 05:46 schreef Madivi het volgende:
Hoi borstvoeding dames, ik wil graag jullie advies...
Ik word er heel gestresst en onzeker van. Het is nu ongeveer 48 uur sinds de geboorte en ik heb 1 keer iets gekolft, maar nu zojuist was het héél weinig (natte schelp en wat druppels). Moet ik me al zorgen maken of mag het nog wel even duren?
Nou, echt he. Hoe zorg je dat je patienten niet therapietrouw zijn ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:34 schreef Phaidra het volgende:
LuDann![]()
. Wat een hork!!! En dat is arts... Echt onbegrijpelijk. Had dan een ander vak gekozen, als je nul inlevingsvermogen hebt.
En dan 1x per dag zo'n sessie.quote:15 min kolven - 10 min rust - 10 min kolven - 10 min rust - 10 min kolven. Tussendoor hoef je de kolf niet schoon te maken of melk in de koelkast te zetten.
Ja, dat zal er vast ook mee te maken hebben. Ik schiet er een beetje van in de stress ook, en dat zal vast ook niet helpen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en LuDann, het kan nu ook gewoon zo weinig zijn omdat je lijf echt even genoeg heeft aan zichzelf. Het kan ook nog weer aantrekken als je weer opknapt, en als Wolk het zelf weer bij je kan regelen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
3060 gram vandaag, dat is dus 180 gram gegroeid in 1 week, met alleen maar live voedingen!![]()
Lief dat je ernaar vraagt.quote:
Wat fijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Zulke mannen zijn goud waard ja![]()
Ik heb er ook een
Ik vind 3 keer kolven geen probleem, en dat kan ook in de situatie waarin ik nu zit met onderzoek doen. 1 keer voor het werk, 1 keer in de pauze en 1 keer na het werk. 4 keer is eigenlijk gewoon niet te doen, dus daar leg ik de grens. Dus als het niet lukt om het bij elkaar te krijgen dan ga ik ook kijken naar een andere oplossing.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:57 schreef Phaidra het volgende:
LuDann, ik heb op mijn werk altijd maar 2x gekolfd deze 'ronde'. Bij de oudste 3x maar ik vond die belasting zo groot. Ik had me ingesteld op kv bijgeven op het kdv, maar dat is eigenlijk nooit nodig geweest (tot ik met 9 maanden nog 1x kolfde). Thuis dronk hij veel vaker dan 2x, maar toch was het geen probleem.
Mijn post was meer bedoeld als hart onder de riem dat het niet direct erg is om een keer minder te kolven dan je baby normaal gesproken drinkt. Als het voor jou te doen is om 3x te kolven zou ik dat idd nog even volhouden!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wat fijn.Mazzelaars zijn wij.
[..]
Ik vind 3 keer kolven geen probleem, en dat kan ook in de situatie waarin ik nu zit met onderzoek doen. 1 keer voor het werk, 1 keer in de pauze en 1 keer na het werk. 4 keer is eigenlijk gewoon niet te doen, dus daar leg ik de grens. Dus als het niet lukt om het bij elkaar te krijgen dan ga ik ook kijken naar een andere oplossing.
Wel fijn dat het met 2 keer kolven lukte! Mijn productie is al sinds het begin erg onstabiel en ik weet zeker dat ik met 2 keer kolven ook live snel niet meer genoeg zou hebben.
Echt, precies dit! Fijn he? (Sowieso altijd heel veel herkenning in jouw tweede-verhalenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:57 schreef Phaidra het volgende:
LuDann, ik heb op mijn werk altijd maar 2x gekolfd deze 'ronde'. Bij de oudste 3x maar ik vond die belasting zo groot. Ik had me ingesteld op kv bijgeven op het kdv, maar dat is eigenlijk nooit nodig geweest (tot ik met 9 maanden nog 1x kolfde). Thuis dronk hij veel vaker dan 2x, maar toch was het geen probleem.
Uiteraard verschilt dat! Ik bedoel ook niet dat je teveel kolft oid. Ik heb alleen vaak het gevoel dat je jezelf een enorme druk oplegt, dat je erg bang bent dat je niet genoeg voor haar hebt. Maar je hebt een vriezer vol voeding, je voed al 7,5 maand, het gaat goed en je doet het prima!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:24 schreef LuDann het volgende:
De grens van wat je acceptabel vindt qua kolven verschilt denk ik ook met hoe je over het kolven denkt. Ik vind het wel een prettig rustmomentje. Ik zie er eigenlijk nooit tegenop. En het geeft mij een rustig gevoel te weten dat er genoeg voor haar is, dat geeft me een gevoel van voldoening. Ik zou meer stress hebben van minder kolven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |