Ja dat doe ik ook vaakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:10 schreef elamanilo het volgende:
[..]
En als hij eerst het flesje al op heeft en toch nog meer wil, is het dan een idee om hem aan te leggen? Dan heeft hij al een behoorlijke slok binnen en is het misschien niet erg als ie moe wordt aan de borst?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:37 schreef elamanilo het volgende:
Ah dat zijn inderdaad niet zulke fijne momenten LBMaar hoe groter hij nu groeit, hoe soepeler het zal gaan steeds! Ik ben heel trots op jullie!
Ehh.. Ik weet niet meer hoe ze heetquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooh L0t![]()
Fijn dat het nu zoveel beter al haar Razzwie heb je ingeschakeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kolfde de eerste drie dagen alleen maar druppeltjes, maar binnen twee weken genoeg voor mijn baby. Ik huurde na de dagen in het ziekenhuis een medela kolf voor thuis. Jouw babytjes zijn ook nog vroeg geboren, dan kan het zelfs nog wat langer duren. Die natte schelp en die paar druppeltjes mag je ontzettend trots op zijn!quote:Op maandag 14 maart 2016 05:46 schreef Madivi het volgende:
Hoi borstvoeding dames, ik wil graag jullie advies...
Ik word er heel gestresst en onzeker van. Het is nu ongeveer 48 uur sinds de geboorte en ik heb 1 keer iets gekolft, maar nu zojuist was het héél weinig (natte schelp en wat druppels). Moet ik me al zorgen maken of mag het nog wel even duren?
Nou, echt he. Hoe zorg je dat je patienten niet therapietrouw zijn ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:34 schreef Phaidra het volgende:
LuDann![]()
. Wat een hork!!! En dat is arts... Echt onbegrijpelijk. Had dan een ander vak gekozen, als je nul inlevingsvermogen hebt.
En dan 1x per dag zo'n sessie.quote:15 min kolven - 10 min rust - 10 min kolven - 10 min rust - 10 min kolven. Tussendoor hoef je de kolf niet schoon te maken of melk in de koelkast te zetten.
Ja, dat zal er vast ook mee te maken hebben. Ik schiet er een beetje van in de stress ook, en dat zal vast ook niet helpen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en LuDann, het kan nu ook gewoon zo weinig zijn omdat je lijf echt even genoeg heeft aan zichzelf. Het kan ook nog weer aantrekken als je weer opknapt, en als Wolk het zelf weer bij je kan regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |