quote:Op maandag 21 maart 2016 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
3060 gram vandaag, dat is dus 180 gram gegroeid in 1 week, met alleen maar live voedingen!![]()
Lief dat je ernaar vraagt.quote:
Wat fijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Zulke mannen zijn goud waard ja![]()
Ik heb er ook een
Ik vind 3 keer kolven geen probleem, en dat kan ook in de situatie waarin ik nu zit met onderzoek doen. 1 keer voor het werk, 1 keer in de pauze en 1 keer na het werk. 4 keer is eigenlijk gewoon niet te doen, dus daar leg ik de grens. Dus als het niet lukt om het bij elkaar te krijgen dan ga ik ook kijken naar een andere oplossing.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:57 schreef Phaidra het volgende:
LuDann, ik heb op mijn werk altijd maar 2x gekolfd deze 'ronde'. Bij de oudste 3x maar ik vond die belasting zo groot. Ik had me ingesteld op kv bijgeven op het kdv, maar dat is eigenlijk nooit nodig geweest (tot ik met 9 maanden nog 1x kolfde). Thuis dronk hij veel vaker dan 2x, maar toch was het geen probleem.
Mijn post was meer bedoeld als hart onder de riem dat het niet direct erg is om een keer minder te kolven dan je baby normaal gesproken drinkt. Als het voor jou te doen is om 3x te kolven zou ik dat idd nog even volhouden!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wat fijn.Mazzelaars zijn wij.
[..]
Ik vind 3 keer kolven geen probleem, en dat kan ook in de situatie waarin ik nu zit met onderzoek doen. 1 keer voor het werk, 1 keer in de pauze en 1 keer na het werk. 4 keer is eigenlijk gewoon niet te doen, dus daar leg ik de grens. Dus als het niet lukt om het bij elkaar te krijgen dan ga ik ook kijken naar een andere oplossing.
Wel fijn dat het met 2 keer kolven lukte! Mijn productie is al sinds het begin erg onstabiel en ik weet zeker dat ik met 2 keer kolven ook live snel niet meer genoeg zou hebben.
Echt, precies dit! Fijn he? (Sowieso altijd heel veel herkenning in jouw tweede-verhalenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:57 schreef Phaidra het volgende:
LuDann, ik heb op mijn werk altijd maar 2x gekolfd deze 'ronde'. Bij de oudste 3x maar ik vond die belasting zo groot. Ik had me ingesteld op kv bijgeven op het kdv, maar dat is eigenlijk nooit nodig geweest (tot ik met 9 maanden nog 1x kolfde). Thuis dronk hij veel vaker dan 2x, maar toch was het geen probleem.
Uiteraard verschilt dat! Ik bedoel ook niet dat je teveel kolft oid. Ik heb alleen vaak het gevoel dat je jezelf een enorme druk oplegt, dat je erg bang bent dat je niet genoeg voor haar hebt. Maar je hebt een vriezer vol voeding, je voed al 7,5 maand, het gaat goed en je doet het prima!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:24 schreef LuDann het volgende:
De grens van wat je acceptabel vindt qua kolven verschilt denk ik ook met hoe je over het kolven denkt. Ik vind het wel een prettig rustmomentje. Ik zie er eigenlijk nooit tegenop. En het geeft mij een rustig gevoel te weten dat er genoeg voor haar is, dat geeft me een gevoel van voldoening. Ik zou meer stress hebben van minder kolven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |