abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 15 maart 2016 @ 12:31:32 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160682584
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:28 schreef Joezi het volgende:

[..]

Welnee :') broodje aap, mijn hont is gek op chocolade
nou dat jij een hekel aan je hont hebt moet jij weten maar onze christenhonden laat je lekker met rust dierenbeul
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_160682591
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:57 schreef Copycat het volgende:
HEMA-woordvoerders moeten geen lichtsarcastische opmerkingen plaatsen tegen Powned-verslagschreeuwers, dat blijkt wel weer.
De online-PVV-afdeling trekt zoiets inderdaad maar matig _O-
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2016 @ 12:32:57 #278
230491 Zith
pls tip
pi_160682607
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

GVD ZE NOEME HET WEL GEWOON SUIKERFEEST MAAR PASEN MAG GEEN PASE MEER HETE. :( :(
Het heet dan ook Eid (ul-Fitr), ja, ook in het engels. HEMA is echter bang om aanstoot te geven en noemt het dus onschuldig suikerfeest.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_160682623
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou dat jij een hekel aan je hont hebt moet jij weten maar onze christenhonden laat je lekker met rust dierenbeul
Ik heb die term ook niet verzonnen -O-

‘Koppige christenhond,’ riep nu de Moor _O_ , ‘weet gij dan niet, dat ik uw heele schip met lading en al nemen, en jou en je volk als slaven verkoopen kan, als gij mij blijft weigeren dat laken voor den prijs, dien ik u bied af te staan?’ (Pieter Louwerse, Vlissinger Michiel.1880)
pi_160682624
Geenstijl hoopt het faillissement van HEMA te claimen. Ze hebben al het vertrek van een minister, een publieke omroep en een referendum op hun naam staan en een "vijandig" bedrijf kapotmaken zou mooi op hun lijstje staan.

Maar goed met HEMA gaat het sowieso slecht dus waarschijnlijk heeft een faillissement weinig met Geenstijl te maken, voor de beeldvorming maakt het natuurlijk helaas weinig uit.
pi_160682657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er wordt door jouw gelijkgestemden ook altijd geroepen dat het aantal geradicaliseerde moslims 'slechts' een klein marginaal clubje betreft. Die onzin kennen we nu wel. De opkomst en zetelwinst van nationaal gezinde partijen in Duitsland en Frankrijk bewijzen dat je ongelijk hebt. Net als de virtuele zetelwinst van de PVV in Nederland. Dat betreft meer dan 20 boze twitteraars, zoals je het hier wilt doen voorkomen. Mij verwijt je dat ik dingen opblaas, jij doet hier het precies het tegenovergestelde.

Zwarte Piet mag niet meer zwart zijn omdat dit racistisch en stigmatiserend zou zijn. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Sinterklaas mag geen kruis meer op zijn mijter want daarmee stoot je moslims voor het hoofd. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Vrouwen die topless zonnen op het strand worden steeds vaker lastig gevallen door allochtonen. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Vrouwen waren na Keulen bang om een te uitdagend carnavalskostuum aan te trekken en veel politie inzet was nodig om het carnavalsfeest ordelijk te laten verlopen. Dat is toch geen wenselijke ontwikkeling? Nu groot uitpakken met verstop-eieren en vrolijk voorjaar omdat je daarmee de naam van een christelijke traditie vermijd. Het is een opeenstapeling van voorbeelden waar Nederlanders zich aan storen.

In het acht uur journaal werd de door mij genoemde stelling aangehaald en als verklaring gegeven voor de ontstane ophef. Aanpassing van de eigen cultuur om een andere geïmporteerde cultuur niet voor het hoofd te stoten. Dus het is wel degelijk een maatschappelijk issue wat leeft.
Je zoekt het maar uit met je waanbeelden Elzies, ik ga er niet eens meer over in discussie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160682666
Waardoor is de HEMA eigenlijk zo ultra modern? Wie bepaalt daar deze gang van belangrijke zaken?
pi_160682722
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er wordt door jouw gelijkgestemden ook altijd geroepen dat het aantal geradicaliseerde moslims 'slechts' een klein marginaal clubje betreft. Die onzin kennen we nu wel. De opkomst en zetelwinst van nationaal gezinde partijen in Duitsland en Frankrijk bewijzen dat je ongelijk hebt. Net als de virtuele zetelwinst van de PVV in Nederland. Dat betreft meer dan 20 boze twitteraars, zoals je het hier wilt doen voorkomen. Mij verwijt je dat ik dingen opblaas, jij doet hier het precies het tegenovergestelde.

Zwarte Piet mag niet meer zwart zijn omdat dit racistisch en stigmatiserend zou zijn. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Sinterklaas mag geen kruis meer op zijn mijter want daarmee stoot je moslims voor het hoofd. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Vrouwen die topless zonnen op het strand worden steeds vaker lastig gevallen door allochtonen. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Vrouwen waren na Keulen bang om een te uitdagend carnavalskostuum aan te trekken en veel politie inzet was nodig om het carnavalsfeest ordelijk te laten verlopen. Dat is toch geen wenselijke ontwikkeling? Nu groot uitpakken met verstop-eieren en vrolijk voorjaar omdat je daarmee de naam van een christelijke traditie vermijd. Het is een opeenstapeling van voorbeelden waar Nederlanders zich aan storen.

In het acht uur journaal werd de door mij genoemde stelling aangehaald en als verklaring gegeven voor de ontstane ophef. Aanpassing van de eigen cultuur om een andere geïmporteerde cultuur niet voor het hoofd te stoten. Dus het is wel degelijk een maatschappelijk issue wat leeft.
Ik deel je analyse wat betreft de mate waarin het onderwerp leeft en discussie teweeg brengt. Ik weet alleen niet of je al deze voorbeelden zo op één hoop kunt vegen.

Ik zit persoonlijk wat minder op de lijn van "aanpassen aan een geïmporteerde cultuur" en meer op de lijn van doorgeslagen angst en politieke correctheid. Het zijn namelijk niet de moslims die schuimbekkend over straat gaan omdat we hier Pasen vieren. Het is een bepaald slag mensen dat het een goed idee vindt om allerlei gekunstelde, bedekte termen en politiek-correcte oplossingen voor dingen te bedenken omdat er anders weleens iemand zou kunnen zijn die er aanstoot aan neemt.
  Moderator dinsdag 15 maart 2016 @ 12:40:40 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160682741
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:34 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ik heb die term ook niet verzonnen -O-

‘Koppige christenhond,’ riep nu de Moor _O_ , ‘weet gij dan niet, dat ik uw heele schip met lading en al nemen, en jou en je volk als slaven verkoopen kan, als gij mij blijft weigeren dat laken voor den prijs, dien ik u bied af te staan?’ (Pieter Louwerse, Vlissinger Michiel.1880)
ow de zwartjes hebben het weer gedaan zeker -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:41:57 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160682751
of occams razor... het is gewoon een commercieel/marketing move
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160682759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

ow de zwartjes hebben het weer gedaan zeker -O-
Nee Moren zijn meer den berberachtigen
pi_160682761
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:02 schreef Elzies het volgende:

[..]

De Hema vertoont PvdA trekjes. Alles voor de zetels. Bij de haast failliete Hema gaat het om de centen. Wat is de volgende stap, een Halal Hema rookworst?

In de Nederlandse traditionele taal noemen we paaseieren paaseieren en geen verstopeieren. Ook zeggen we vrolijk Pasen en geen vrolijk voorjaar. Net zoals Zwarte Piet zwart is en geen stroopwafel.
En zou dat dan een probleem zijn, een halal rookworst?

Waarom moet de Hema precies voldoen aan jouw waarden over wat Nederland moet zijn? Ben je aandeelhouder?

De Hema is een winkel, geen uithangbord van de Nederlandse samenleving.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160682790
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoezo gaat het over cultuur? De enige die hier een cultuur-ding van maken zijn degenen die heel bang zijn dat Onze Cultuur wordt aangetast. Mij kan het bijvoorbeeld totaal niet interesseren of de Hema mij een vrolijk voorjaar of een vrolijk Pasen wenst, ik vier het op dezelfde manier, namelijk niet.

De Hema is niet bepaald de hoeder van onze cultuur volgens mij, maar wellicht dat ik dat mis heb.
Dit dus.

Geef dan gewoon toe dat je zelf een probleem hebt met bepaalde culturele kwesties/uitingen. Maar loop niet op de Hema te zeiken omdat ze jouw negatieve sentiment niet delen.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:49:03 #289
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160682849
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

https://twitter.com/search?q=%23hema

Ongeveer 20 tweets.
Je moet wel even op live klikken he, anders zie je alleen de toptweets. Kijk zo doe je dat.

https://twitter.com/search?f=tweets&vertical=default&q=%23hema

Dan zijn er wel duizenden tweets over. Twitter is echt wel in rep en roer hoor!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:51:17 #290
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160682887
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Wel mooi dat er een keer een winkel niet buigt voor het harde schreeuwen van 'anti-policors'.
Precies.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160683011
Is dat Hemafobietopic nou nog steeds aan de gang? :')
pi_160683025
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:36 schreef Joezi het volgende:
Waardoor is de HEMA eigenlijk zo ultra modern? Wie bepaalt daar deze gang van belangrijke zaken?
'Jij bent welkom' dames in paarse tuinbroeken wellicht.
pi_160683116
Twee topics vol over eieren van de Hema :') Mensen die zich hier druk over maken hebben mijns inziens echt tijd teveel, wat een non-issue zeg.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:05:44 #294
37769 erodome
Zweefteef
pi_160683124
Heb net een chocoladehaas uit de kast gepakt en die heb ik net onthoofd, ben ik nu geislamiseerd?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160683236
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hemafoben _O-
Tap tap tap
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:14:06 #296
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160683275
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
5 gouden paaseitjes verstopeitjes voor je opmerking

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160683353
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:14 schreef Re het volgende:

[..]

5 gouden paaseitjes verstopeitjes voor je opmerking

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb ze gevonden. Ze lagen onder de zin: 5 gouden paaseitjes verstopeitjes voor je opmerking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')