nou dat jij een hekel aan je hont hebt moet jij weten maar onze christenhonden laat je lekker met rust dierenbeulquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welneebroodje aap, mijn hont is gek op chocolade
De online-PVV-afdeling trekt zoiets inderdaad maar matigquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:57 schreef Copycat het volgende:
HEMA-woordvoerders moeten geen lichtsarcastische opmerkingen plaatsen tegen Powned-verslagschreeuwers, dat blijkt wel weer.
Het heet dan ook Eid (ul-Fitr), ja, ook in het engels. HEMA is echter bang om aanstoot te geven en noemt het dus onschuldig suikerfeest.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
GVD ZE NOEME HET WEL GEWOON SUIKERFEEST MAAR PASEN MAG GEEN PASE MEER HETE.![]()
Ik heb die term ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat jij een hekel aan je hont hebt moet jij weten maar onze christenhonden laat je lekker met rust dierenbeul
Je zoekt het maar uit met je waanbeelden Elzies, ik ga er niet eens meer over in discussie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er wordt door jouw gelijkgestemden ook altijd geroepen dat het aantal geradicaliseerde moslims 'slechts' een klein marginaal clubje betreft. Die onzin kennen we nu wel. De opkomst en zetelwinst van nationaal gezinde partijen in Duitsland en Frankrijk bewijzen dat je ongelijk hebt. Net als de virtuele zetelwinst van de PVV in Nederland. Dat betreft meer dan 20 boze twitteraars, zoals je het hier wilt doen voorkomen. Mij verwijt je dat ik dingen opblaas, jij doet hier het precies het tegenovergestelde.
Zwarte Piet mag niet meer zwart zijn omdat dit racistisch en stigmatiserend zou zijn. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Sinterklaas mag geen kruis meer op zijn mijter want daarmee stoot je moslims voor het hoofd. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Vrouwen die topless zonnen op het strand worden steeds vaker lastig gevallen door allochtonen. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Vrouwen waren na Keulen bang om een te uitdagend carnavalskostuum aan te trekken en veel politie inzet was nodig om het carnavalsfeest ordelijk te laten verlopen. Dat is toch geen wenselijke ontwikkeling? Nu groot uitpakken met verstop-eieren en vrolijk voorjaar omdat je daarmee de naam van een christelijke traditie vermijd. Het is een opeenstapeling van voorbeelden waar Nederlanders zich aan storen.
In het acht uur journaal werd de door mij genoemde stelling aangehaald en als verklaring gegeven voor de ontstane ophef. Aanpassing van de eigen cultuur om een andere geïmporteerde cultuur niet voor het hoofd te stoten. Dus het is wel degelijk een maatschappelijk issue wat leeft.
Ik deel je analyse wat betreft de mate waarin het onderwerp leeft en discussie teweeg brengt. Ik weet alleen niet of je al deze voorbeelden zo op één hoop kunt vegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er wordt door jouw gelijkgestemden ook altijd geroepen dat het aantal geradicaliseerde moslims 'slechts' een klein marginaal clubje betreft. Die onzin kennen we nu wel. De opkomst en zetelwinst van nationaal gezinde partijen in Duitsland en Frankrijk bewijzen dat je ongelijk hebt. Net als de virtuele zetelwinst van de PVV in Nederland. Dat betreft meer dan 20 boze twitteraars, zoals je het hier wilt doen voorkomen. Mij verwijt je dat ik dingen opblaas, jij doet hier het precies het tegenovergestelde.
Zwarte Piet mag niet meer zwart zijn omdat dit racistisch en stigmatiserend zou zijn. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Sinterklaas mag geen kruis meer op zijn mijter want daarmee stoot je moslims voor het hoofd. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Vrouwen die topless zonnen op het strand worden steeds vaker lastig gevallen door allochtonen. Aanpassing van de eigen cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Vrouwen waren na Keulen bang om een te uitdagend carnavalskostuum aan te trekken en veel politie inzet was nodig om het carnavalsfeest ordelijk te laten verlopen. Dat is toch geen wenselijke ontwikkeling? Nu groot uitpakken met verstop-eieren en vrolijk voorjaar omdat je daarmee de naam van een christelijke traditie vermijd. Het is een opeenstapeling van voorbeelden waar Nederlanders zich aan storen.
In het acht uur journaal werd de door mij genoemde stelling aangehaald en als verklaring gegeven voor de ontstane ophef. Aanpassing van de eigen cultuur om een andere geïmporteerde cultuur niet voor het hoofd te stoten. Dus het is wel degelijk een maatschappelijk issue wat leeft.
ow de zwartjes hebben het weer gedaan zekerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb die term ook niet verzonnen![]()
‘Koppige christenhond,’ riep nu de Moor, ‘weet gij dan niet, dat ik uw heele schip met lading en al nemen, en jou en je volk als slaven verkoopen kan, als gij mij blijft weigeren dat laken voor den prijs, dien ik u bied af te staan?’ (Pieter Louwerse, Vlissinger Michiel.1880)
Nee Moren zijn meer den berberachtigenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow de zwartjes hebben het weer gedaan zeker
En zou dat dan een probleem zijn, een halal rookworst?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
De Hema vertoont PvdA trekjes. Alles voor de zetels. Bij de haast failliete Hema gaat het om de centen. Wat is de volgende stap, een Halal Hema rookworst?
In de Nederlandse traditionele taal noemen we paaseieren paaseieren en geen verstopeieren. Ook zeggen we vrolijk Pasen en geen vrolijk voorjaar. Net zoals Zwarte Piet zwart is en geen stroopwafel.
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo gaat het over cultuur? De enige die hier een cultuur-ding van maken zijn degenen die heel bang zijn dat Onze Cultuur wordt aangetast. Mij kan het bijvoorbeeld totaal niet interesseren of de Hema mij een vrolijk voorjaar of een vrolijk Pasen wenst, ik vier het op dezelfde manier, namelijk niet.
De Hema is niet bepaald de hoeder van onze cultuur volgens mij, maar wellicht dat ik dat mis heb.
Je moet wel even op live klikken he, anders zie je alleen de toptweets. Kijk zo doe je dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=%23hema
Ongeveer 20 tweets.
Precies.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wel mooi dat er een keer een winkel niet buigt voor het harde schreeuwen van 'anti-policors'.
'Jij bent welkom' dames in paarse tuinbroeken wellicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:36 schreef Joezi het volgende:
Waardoor is de HEMA eigenlijk zo ultra modern? Wie bepaalt daar deze gang van belangrijke zaken?
Hemafobenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is dat Hemafobietopic nou nog steeds aan de gang?
5 gouden paaseitjes verstopeitjes voor je opmerkingquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is dat Hemafobietopic nou nog steeds aan de gang?
Ik heb ze gevonden. Ze lagen onder de zin: 5 gouden paaseitjes verstopeitjes voor je opmerkingquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:14 schreef Re het volgende:
[..]
5 gouden paaseitjes verstopeitjes voor je opmerking
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |