abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160681312
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:27 schreef Re het volgende:

[..]

er is gewoon niets politieks aan als het al iets is dan is het gewoon commercieel, daar zit geen greintje angst bij

maar ja het moet wel politiek zijn want het gaat over cultuur

echt hoor
Hoezo gaat het over cultuur? De enige die hier een cultuur-ding van maken zijn degenen die heel bang zijn dat Onze Cultuur wordt aangetast. Mij kan het bijvoorbeeld totaal niet interesseren of de Hema mij een vrolijk voorjaar of een vrolijk Pasen wenst, ik vier het op dezelfde manier, namelijk niet.

De Hema is niet bepaald de hoeder van onze cultuur volgens mij, maar wellicht dat ik dat mis heb.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160681315
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:24 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hema.nl staat een link naar de folder. Een en al Pasen natuurlijk.
Ik heb via Leandra de link bekeken. Die hele folder staat vol met van alles over pasen.
Ik snap het probleem niet.
Maar ja, 1 roeptoetert iets over de omslag en gelijk volgt er een meute achteraan. Het lijkt The Walking Dead wel. -O-
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:32:25 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160681335
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoezo gaat het over cultuur? De enige die hier een cultuur-ding van maken zijn degenen die heel bang zijn dat Onze Cultuur wordt aangetast. Mij kan het bijvoorbeeld totaal niet interesseren of de Hema mij een vrolijk voorjaar of een vrolijk Pasen wenst, ik vier het op dezelfde manier, namelijk niet.

De Hema is niet bepaald de hoeder van onze cultuur volgens mij, maar wellicht dat ik dat mis heb.
ja dat zeg ik knurft }:|
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160681340
Serieus 2 topics vol over eieren van de hema die een andere naam hebben _O- :D En ook echt boze mensen _O_ _O-
pi_160681367
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:32 schreef Re het volgende:

[..]

ja dat zeg ik knurft }:|
Ja maar ik zeg het beter, laaielichter.
pi_160681442
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, er staat vrolijk voorjaar op de voorjaarsfolder!
Je moet er toch niet aan denken dat de mensen die daar nu bewijs voor een complot in zien gewoon ook in Nederland wonen. _O-
pi_160681450
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat dacht je van hema.nl :D
Was naar beiden nieuwsgierig. Naar de folder en naar het nieuws rond de folder. :D
Normaal kijk ik de folder van de Hema niet eens in.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:38:04 #208
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160681471
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij bent dan ook deel van het probleem. Door mensen zoals jij die onze oerhollandse Christelijke feesten niet meer vieren gaat onze cultuur HELEMAAL kapot.

Dat het feest wat wij nu met eieren en paashazen vieren verder helemaal los staat van het originele Christelijke, Katholieke en Joodse (Pesach) gebruik laten we even achterwege ;) .
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:38:59 #209
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160681489
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
En ik vind dus niet dat je de eigen cultuur moet verzwijgen en wegmoffelen uit angst om bepaalde mensen voor het hoofd te stoten.
Gelukkig dan maar dat dat hier niet is gebeurd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_160681600
Verstoppen mensen uit andere culturen dan graag eieren?
pi_160681631
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:43 schreef Toefjes het volgende:
Ja, maar alleen verstopeieren en dus geen paaseieren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:46:31 #212
37769 erodome
Zweefteef
pi_160681660
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:43 schreef Toefjes het volgende:
Ja natuurlijk en al die moslims willen nu ook zo'n tof hazenpak nu ze voor de gek gehouden zijn en denken dat het niets met pasen van doen heeft.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:49:04 #213
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160681724
Waarom is het zo moeilijk om gewoon te zeggen 'ok ik zat fout, dit heeft niets te maken met Hema die' buigt' voor druk uit de moslimhoek.' Waarom jezelf nog verder een hoek in schilderen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160681728
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:27 schreef Re het volgende:

[..]

er is gewoon niets politieks aan als het al iets is dan is het gewoon commercieel, daar zit geen greintje angst bij

maar ja het moet wel politiek zijn want het gaat over cultuur

echt hoor
Er zit wel degelijk angst bij; angst om mensen voor het hoofd te stoten. En geloof je mij niet, kijk dan het filmpje in deze tweet, waarin een HEMA-woordvoerder het letterlijk uitspreekt.

SamvanRooy1 twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 09:32:28 Schokkend, #islamisering: #HEMA geeft toe '#Pasen' te mijden omdat 'mensen' er 'aanstoot' aan zouden kunnen nemen. https://t.co/06LbGpcRyT reageer retweet
Het probleem is trouwens niet dat bedrijven hun commerciële keuzes maken, het probleem is dat dergelijke keuzes de norm dreigen te worden. Zie ook de gang van zaken rondom Zwarte Piet.
pi_160681762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er zit wel degelijk angst bij; angst om mensen voor het hoofd te stoten. En geloof je mij niet, kijk dan het filmpje in deze tweet, waarin een HEMA-woordvoerder het letterlijk uitspreekt.

SamvanRooy1 twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 09:32:28 Schokkend, #islamisering: #HEMA geeft toe '#Pasen' te mijden omdat 'mensen' er 'aanstoot' aan zouden kunnen nemen. https://t.co/06LbGpcRyT reageer retweet
Het probleem is trouwens niet dat bedrijven hun commerciële keuzes maken, het probleem is dat dergelijke keuzes de norm dreigen te worden. Zie ook de gang van zaken rondom Zwarte Piet.
Gauw een rookworst halen voordat het echt helemaal halal wordt!!111! Of een van de talloze "paas"producten die de Hema gewoon heeft. Toestandje!
pi_160681849
quote:
Ah, dus dit zijn de Kruisvaarders tot bescherming van de Nederlandsche culturele waarden, zoals paaseitjes die bij een particulier bedrijf op de voorpagina dienen te staan in plaats van op pagina drie.

Geen tokkies natuurlijk.
Feyenoord Rotterdam
pi_160681855
Ik ga zo maar eens een zakje verstopeieren halen denk ik :9 . En ik heb net PAASeitjes gezocht op www. paaseitjeszoeken . hema . nl . Vind je alle 16 de eitjes (niet zo moeilijk hoor ;) ) dan krijg je bij je volgende aankoop een zakje eitjes gratis. Oh, weliswaar PAASeitjes. Dat jullie het even weten. Kan iedereen zich even mentaal voorbereiden enzo. :{w
pi_160681884
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga zo maar eens een zakje verstopeieren halen denk ik :9 . En ik heb net PAASeitjes gezocht op www. paaseitjeszoeken . hema . nl . Vind je alle 16 de eitjes (niet zo moeilijk hoor ;) ) dan krijg je bij je volgende aankoop een zakje eitjes gratis. Oh, weliswaar PAASeitjes. Dat jullie het even weten. Kan iedereen zich even mentaal voorbereiden enzo. :{w
Een hoop gratis reclame voor de HEMA. Best slim bedacht eigenlijk :D
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:57:07 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160681928
HEMA-woordvoerders moeten geen lichtsarcastische opmerkingen plaatsen tegen Powned-verslagschreeuwers, dat blijkt wel weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160681943
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een hoop gratis reclame voor de HEMA. Best slim bedacht eigenlijk :D
Ja, ik wil nu ook zo'n olifantengieter en fakkels voor in de tuin :D
pi_160681975
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:57 schreef Copycat het volgende:
HEMA-woordvoerders moeten geen lichtsarcastische opmerkingen plaatsen tegen Powned-verslagschreeuwers, dat blijkt wel weer.
Dat is namelijk 'Schokkend!' en een teken van #islamisering .
pi_160681981
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, ik wil nu ook zo'n olifantengieter en fakkels voor in de tuin :D
Ik ga een stel degelijke witte herenslips kopen *O* Hema _O_

(dit bij gebrek aan een tuin, en ik moet werken tijdens verstoppertje)
pi_160681985
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Gauw een rookworst halen voordat het echt helemaal halal wordt!!111! Of een van de talloze "paas"producten die de Hema gewoon heeft. Toestandje!
Ook in dit topic zie ik weer herhaaldelijk gebeuren dat er een karikatuur wordt gemaakt van mijn mening. Nergens heb ik steun uitgesproken voor dat debiele Facebook-bericht van Nederland mijn Vaderland. Met geen woord heb ik over halal-rookworsten gesproken.

Ik herhaal nog maar eens wat Elzies een dik uur geleden schreef:
quote:
Opmerkelijk hoeveel deelnemers aan discussievermijding doen. De daadwerkelijke inhoud waarom social media gisteren ontplofte (en daardoor zelfs een item bij het acht uur journaal kreeg) wordt systematisch vermeden. Ik lees alleen maar scheldreacties, maar geen inhoudelijke reacties.
Ben het volledig met hem eens.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:00:29 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160682013
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:59 schreef Ludachrist het volgende:

Dat is namelijk 'Schokkend!' en een teken van #islamisering .
Maar wordt vooral niet als sarcasme herkend. Door Powned en volgelingen
pi_160682017
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:54 schreef Candaasje het volgende:
ik moet er nog 1 ;( :'(
Tap tap tap
pi_160682020
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Maar wat ik aan jouw posts niet begrijp, is waarom je er zoveel aanstoot aan neemt?

De HEMA is toch gewoon een private onderneming die zelf mag beslissen wat ze doen? Het zal mij werkelijke een worst wezen. Als er nou nog overheidsgeld voor gebruikt wordt, snap ik de verontwaardiging nog een klein beetje.

En hoe vier jij eigenlijk Pasen? Ik denk dat Pasen voor ruim 80% van de Nederlanders niet veel meer is dan een extra vrije dag. Of vier je dat echt met eieren zoeken en paashazen? Ik vraag me dat oprecht af, voor mij is Pasen totaal onbelangrijk, het is nog een overblijfsel uit Christelijke tijden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_160682026
NB: Dat ik een tweet deel waarin de term #islamisering staat, wil niet zeggen dat ik het per definitie eens ben met die twitteraar. Het was mij puur te doen om het filmpje dat in de tweet zit.
pi_160682035
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:59 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ga een stel degelijke witte herenslips kopen *O* Hema _O_

(dit bij gebrek aan een tuin, en ik moet werken tijdens verstoppertje)
Paasslips?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160682044
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ook in dit topic zie ik weer herhaaldelijk gebeuren dat er een karikatuur wordt gemaakt van mijn mening. Nergens heb ik steun uitgesproken voor dat debiele Facebook-bericht van Nederland mijn Vaderland. Met geen woord heb ik over halal-rookworsten gesproken.

[..]

Elzies, ja, dan heb je ook het ei van Columbus te pakken hoor. Er zijn gewoon 2 topics bijna volgeschreven over eieren. De wereld staat in brand, maar wij steken onze energie in eieren. Dit is echt tamelijk sneu hoor.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:02:07 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160682054
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:00 schreef Elfletterig het volgende:
NB: Dat ik een tweet deel waarin de term #islamisering staat, wil niet zeggen dat ik het per definitie eens ben met die twitteraar. Het was mij puur te doen om het filmpje dat in de tweet zit.
Ook jij hoort die sarcastische ondertoon van die (terecht) smalende woordvoerder niet?
pi_160682063
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Paasslips?
Hm, dit kan verwarring veroorzaken. Ik ga wel na Pasen.
pi_160682090
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

Het is dan ook een volledig ridicuul standpunt. Wat verwacht je in hemelsnaam anders?
pi_160682109
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook jij hoort die sarcastische ondertoon van die (terecht) smalende woordvoerder niet?
Ik hoor een woordvoerder letterlijk de term "aanstoot nemen" uitspreken. En ik hoor het standaard-verweer dat ze bij de HEMA genoeg paasproducten hebben.

Zoals ik al eerder (herhaaldelijk) heb uitgelegd, heeft de HEMA bij mij de schijn tegen. Ik denk dat het weglaten van Pasen als term op de cover een heel bewuste keuze is, net zoals het ook een bewuste keuze is om in de folder groots uit te pakken met Pasen. Dan kunnen ze altijd zeggen: Ja, maar wij doen van alles aan Pasen.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:06:07 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160682125
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:57 schreef Copycat het volgende:
Nee, sarcasme is moeilijk kennelijk :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160682134
Ik kan die klote-eitjes niet vinden hoor.
Tap tap tap
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:06:38 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160682137
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:05 schreef Elfletterig het volgende:

Ik hoor een woordvoerder letterlijk de term "aanstoot nemen" uitspreken.
Duidelijk. Je luistert dus niet goed. Net als die Powned-schreeuwer.
pi_160682146
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Elzies, ja, dan heb je ook het ei van Columbus te pakken hoor. Er zijn gewoon 2 topics bijna volgeschreven over eieren. De wereld staat in brand, maar wij steken onze energie in eieren. Dit is echt tamelijk sneu hoor.
Jammer dat je een userbash nodig hebt om je punt te maken. Temeer omdat de user in kwestie een heel terecht punt aankaart.

En ook jij participeert in dit topic, dus er is geen reden om jezelf boven de rest te verheffen.
pi_160682166
quote:

[..]

Ik hoor een woordvoerder letterlijk de term "aanstoot nemen" uitspreken. En ik hoor het standaard-verweer dat ze bij de HEMA genoeg paasproducten hebben.

Zoals ik al eerder (herhaaldelijk) heb uitgelegd, heeft de HEMA bij mij de schijn tegen. Ik denk dat het weglaten van Pasen als term op de cover een heel bewuste keuze is, net zoals het ook een bewuste keuze is om in de folder groots uit te pakken met Pasen. Dan kunnen ze altijd zeggen: Ja, maar wij doen van alles aan Pasen.
Natuurlijk is dat bewust. Er werken immers mensen aan die die folder in elkaar draaien, die schrijven niet per ongeluk lukraak woorden. Het is echter geen teken van cultuurverraad, aangezien de Hema dit soort zaken niet aanpast om onze moslimvrienden tegemoet te komen danwel onze eigen cultuur te marginaliseren (marxinaliseren?).
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:09:01 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160682178
quote:

[..]

Met andere woorden: je hebt sowieso al een hekel aan de Hema, kwam er toch al niet, en dit is niet meer dan een excuus voor een extra rant tegen de Hema.
Niet dat het je werkelijk wat kan schelen, want Hema :r
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160682189
quote:

[..]

Psst... geheimpje: dat kunnen ze dat altijd zeggen omdat dat ook zo is.
pi_160682199
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Termen als dom-rechts en zelfs extreemrechts vliegen alweer vrolijk in de rondte, deze ochtend in NWS. Kennelijk zijn complete volksstammen niet in staat om vast te stellen dat de cover van de HEMA-folder gisteren voor opschudding zorgde. Er was landelijke media-aandacht voor.

Nog los van de vraag of het terecht is, kun je toch minimaal wel stellen dat de HEMA een imago-probleem heeft, als hun "onschuldige" acties keer op keer dit soort reacties in de samenleving oproepen.
Het zijn discussies die keer op keer terug komen. Net als de ZP-discussie. Dan kun je toch moeilijk stoïcijns blijven volhouden dat de discussie niet leeft. Het aanpassen van onze cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Dat is de kern.

Ik vind de reacties overigens opmerkelijk. Als ik hier het woord Wilders in typ dan vliegen de linkse tegenreacties je al om de oren als digitale vliegen op een pot stroop. Nooit gedacht dat de term verstop-ei zoveel los zou maken. :)
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:11:05 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160682220
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:09 schreef Elzies het volgende:
Het aanpassen van onze cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Dat is de kern.

De zelfverzonnen kern van de Paashysteria's.
pi_160682230
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het zijn discussies die keer op keer terug komen. Net als de ZP-discussie. Dan kun je toch moeilijk stoïcijns blijven volhouden dat de discussie niet leeft. Het aanpassen van onze cultuur ten bate van een geïmporteerde cultuur. Dat is de kern.

Ik vind de reacties overigens opmerkelijk. Als ik hier het woord Wilders in typ dan vliegen de linkse tegenreacties je al om de oren als digitale vliegen op een pot stroop. Nooit gedacht dat de term verstop-ei zoveel los zou maken. :)
Er is geen discussie. Er zijn twintig tweets.
pi_160682247
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er is geen discussie. Er zijn twintig tweets.
Dus we schrijven hier nu over de paashaas?
pi_160682256
Maar, wat is nou precies het probleem Elf?

Verstopeieren liggen dus al 10 jaar in de schappen, de folder staat vol met het woord "Pasen" , en ja, op de voorpagina staat niet Vrolijk Pasen maar Vrolijk Voorjaar. Wat de Hema de ruimte geeft om niet enkel PAASartikelen in de folder te zetten (wat sowieso een beetje een discutabele term is, want ik heb nog geen chocolade-jezussen-aan-het-kruis gezien enzo... afijn..) maar ook andere producten die meer met het voorjaar zelf te maken hebben.

Want steeds meer mensen - ook gewoon de autochtone Nederlanders - denken bij de lente (of voor het gemak het voorjaar en zelfs het woord 'Pasen' ) niet meer zozeer aan die knakker die aan het kruis genageld is/werd/wordt maar aan kuikentjes, witte lammetjes, ontluikende knoppen, narcissen, dansende koeien en huppelende haasjes.... Oh en eieren zoeken, ontbijtjes met verse jus en weetikveelwat niet meer.

Dus waarom als winkel zijnde je dan enkel richten op Pasen, als je er zoveel meer uit kunt slepen als je een breder publiek aanspreekt? Want naast moslims en heidenen, spreek je zo ook mensen aan die niks aan die 'pure commerciele feesten bedacht door winkelketens ' zoals Pasen, Valentijn, etc. willen doen. Maar het voorjaar....vrijwel iedereen houdt toch van het voorjaar, wanneer de dagen weer langer worden en lammetjes door de wei dartelen?......
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:13:27 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160682276
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

De zelfverzonnen kern van de Paashysteria's.
Maar die hebben ook die versierde paasboom (waar zelfs paaskerstballen voor te koop zijn) bedacht....
Niemand had 25 jaar geleden toch een paasboom staan? Kennelijk gaat die cultuurverrijking toch 2 kanten op.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:14:00 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160682289
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ja, die staat op de voorpagina van de Hemafolder *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160682300
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee. Wat hier gebeurt is dat jij heel hard roept dat er bewuste cultuurmarginalisering plaatsvindt door de Hema en dat de rest van het topic je het tegendeel bewijst en wat meewarig lacht om zoveel drama. Dat is geen discussie, dat is iemand die heel hard een standpunt aanhangt wat bewezen onjuist is en vervolgens doet alsof iedereen er druk mee bezig is, terwijl het maar een heel marginaal clubje is dat er echt iets om geeft.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:15:55 #249
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160682322
Hema, topwinkel _O_

Ik ga er even lunch halen. Meteen even een zakje lente-eitjes scoren voor m'n collega's.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:16:15 #250
37769 erodome
Zweefteef
pi_160682329
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, die staat op de voorpagina van de Hemafolder *O*
Nee, dat is een voorjaarshaas. Speciaal ontworpen om de moslims niet tegen het hoofd te stoten!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')