abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160320402
gepwnd wie unne noob
pi_160320443
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Krijgen deze mannen nou ook 72 maagden btw, weet iemand dit?
72 Moeder Theresas
  maandag 29 februari 2016 @ 18:58:34 #103
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_160320444
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:56 schreef Anoonumos het volgende:
gepwnd wie unne noob
whehe
  maandag 29 februari 2016 @ 18:59:12 #104
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160320461
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

Op Twitter kwam iemand met een link over een schatting van 200.
Roerige tijden dus voor onze Nederlandse Isis aanhang.
  maandag 29 februari 2016 @ 19:00:32 #105
242666 BeamofLight
pi_160320500
Hopen dat ze niet terug kunnen naar Nederland

Ze wilden zo graag dat kalifaat bezoeken, nou veel plezier
pi_160320503
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:56 schreef Anoonumos het volgende:
gepwnd wie unne noob
:D mooiste fokuitspraak dit.
Dit, dus.
pi_160320516
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:48 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, denken dat je bij ISIS net zo'n grote muil kan opzetten als in het gemiddeld VMBO-klasje dus.
Not, boys. :N .
I´m back.
  maandag 29 februari 2016 @ 19:02:58 #108
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_160320566
"samen komen we er wel uit" is duidelijk geen IS-motto.
pi_160320580
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:59 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Roerige tijden dus voor onze Nederlandse Isis aanhang.
Oh, lol. Link kwam van een Nederlander en was van de Metro xD
http://m.metronieuws.nl/n(...)rlandse-syriegangers
pi_160320587
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:37 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dan is het geen verkrachten meer. Maar hoe kom je er bij dat die vrouwen niet worden opgehangen?
Moslims beschermen de vrouwen toch veel beter en zijn ook veel rechtvaardiger tegen vrouwen?
I´m back.
  maandag 29 februari 2016 @ 19:10:03 #111
224960 highender
Travellin' Light
pi_160320745
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
Dat staat nergens. Dat hebben wij niet-moslims bedacht om de Islam belachelijk te maken. Dat hebben wij blijkbaar nodig
Onzin.

Bron: Shaykh Waleed al-Firyaan

quote:
Praise be to Allaah.

It was reported in the hadeeth of al-Miqdaam ibn Madi Karb that the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said:

The martyr (shaheed) has seven blessings from Allaah: he is forgiven from the moment his blood is first shed; he will be shown his place in Paradise; he will be spared the trial of the grave; and he will be secure on the Day of the Greatest Terror (the Day of Judgement); there will be placed on his head a crown of dignity, one ruby of which is better than this world and all that is in it; he will be married to seventy-two of al-hoor al-iyn; and he will be permitted to intercede for seventy of his relatives.

According to another report, the martyr has six blessings from Allaah. According to other reports (the number is) six, or nine, or ten.

(Narrated by al-Tirmidhi, who said it is a hasan hadeeth. Also narrated by Ibn Maajah in al-Sunan, by Ahmad, by Abd al-Razzaaq in al-Musannaf, by al-Tabaraani in al-Kabeer, and by Saeed ibn Mansoor in al-Sunan).
pi_160320881
TPOnl twitterde op maandag 29-02-2016 om 19:09:00 UPDATE Aanleiding executies is dat NLse ISIS-strijder naar huis wilde en anderen probeerde over te halen mee te gaan https://t.co/VV9Fn7Pnye reageer retweet
pi_160320911
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:14 schreef Houtenbeen het volgende:
TPOnl twitterde op maandag 29-02-2016 om 19:09:00 UPDATE Aanleiding executies is dat NLse ISIS-strijder naar huis wilde en anderen probeerde over te halen mee te gaan https://t.co/VV9Fn7Pnye reageer retweet
Laf. Terecht dat ze geëxecuteerd zijn. Je zit de rit uit of niet.
pi_160321000
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:15 schreef ccs het volgende:

[..]

Laf. Terecht dat ze geëxecuteerd zijn. Je zit de rit uit of niet.
Inderdaad. Zo kennen we die laffe mocro flavour weer.
  Moderator maandag 29 februari 2016 @ 19:22:51 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160321126
ik denk dat het dapperder is om er mee op te houden dan gewoon met de stroom mee te gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_160321142
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zal wel over geld en extratjes gegaan zijn als er een conflict was. Het schijnt dat Obama's vanuit alle hoeken bespotte 'coalition of the willing' IS keihard in de portemonnee getroffen heeft. Waardoor IS heeft moeten bezuinigen. :)
Ja, als je geen geld meer krijgt voor drank, drugs en hoeren, dan is de lol er natuurlijk snel vanaf. Kun je beter terug naar Nederland, krijg je tenminste genoeg voor je wietje.
pi_160321194
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat het dapperder is om er mee op te houden dan gewoon met de stroom mee te gaan
Juist niet. Toen het IS voor de wind ging stonden ze vooraan om te laten zien hoe 'dapper' ze wel niet waren. Nu begint het moeilijk te worden voor IS en dan stoppen ze ermee. Dat getuigt niet van doorzettingsvermogen.
pi_160321323
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

Op Twitter kwam iemand met een link over een schatting van 200.
Waarvan nu in één klap 4% niet meer bestaat. Dat rendement halen de Russen zelfs niet met hun aanvallen.

Enfin, wellicht helpt dit voor jongeren die op het punt staan hierin te trappen om er toch maar vanaf te zien.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  Moderator maandag 29 februari 2016 @ 19:28:44 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160321338
geen idee hoelang ze er al zaten, als het om koppensnellers van het eerste uur ging dan zou je dat argument wel kunnen maken ja
pi_160321415
Niet om de feeststemming te bederven, maar de bronnen voor dit bericht zijn wel tamelijk dun.

Alles komt direct of indirect uit bij 1 enkele tweet van Raqqa_SL (wie?). In het internationale nieuws vind ik er eigenlijk niets over terug.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_160321441
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef sp3c het volgende:
Klopt.
Had liever gezien dat ze hier berecht werden voor het deelnemen aan een terroristische organisatie.

Nu zijn ze dood. Dat kun je karma noemen. Ik zal er sowieso niet minder om slapen. Maar als beschaving vind ik het beter als we ze hier hadden kunnen berechten.
pi_160321450
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Waarvan nu in één klap 4% niet meer bestaat. Dat rendement halen de Russen zelfs niet met hun aanvallen.

Enfin, wellicht helpt dit voor jongeren die op het punt staan hierin te trappen om er toch maar vanaf te zien.
Ik mag toch hopen van niet zeg. Beter dat die lui daar afgemaakt worden, dan hier vroeg of laat een keer ontploffen tussen de onschuldige mensen.
pi_160321545
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:31 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen van niet zeg. Beter dat die lui daar afgemaakt worden, dan hier vroeg of laat een keer ontploffen tussen de onschuldige mensen.
Laat ik het anders zeggen: misschien zorgt dit dat jongeren inzien dat het geen gezellig warm bad is daaro en ondermijnt dit zo de aantrekkingskracht van IS/extremisme in het algemeen en gaan ze uiteindelijk helemaal niet die kant op en ontploffen er zowel daar als hier geen mensen.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  maandag 29 februari 2016 @ 19:34:51 #124
242666 BeamofLight
pi_160321591
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:33 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen: misschien zorgt dit dat jongeren inzien dat het geen gezellig warm bad is daaro en ondermijnt dit zo de aantrekkingskracht van IS/extremisme in het algemeen en gaan ze uiteindelijk helemaal niet die kant op en ontploffen er zowel daar als hier geen mensen.
ik heb anders liever dat ze gewoon allemaal wel vertrekken....
pi_160321641
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Je hebt liever dat ze daar ontploffen dan dat ze helemaal niet ontploffen?
pi_160321642
RIP

ook jullie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160321644
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik ook. :Y
pi_160321745
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:36 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik ook. :Y
200.000 mocro's? Dat zou de strijd in het voordeel van de Islamitische rebellen beslechten.

Maar ze zitten liever hier. Lekker uitkerinkje, stratumseind chillen
pi_160321951
in tegenstelling tot wat ik eerst dacht, kan ik hier helemaal niet vrolijk van worden. Dit zijn gewoon gasten die hier geboren zijn, en in principe alle mogelijkheden hadden iets van hun leven hier te maken. Dat ze er voor kozen naar Syrie te gaan is natuurlijk diep triest.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160321970
Scheelt weer heel veel FTE voor de diverse inlichtingen-en veiligheidsdiensten dan wanneer ze terug waren gekeerd.
pi_160322076
"Nederlandse" _O-
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160322216
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
En waarom moeten er nog vele volgen?
Misschien omdat de hele westerse wereld met IS in oorlog zijn :?
En Nederland dus ook c_/

En meestal in een oorlog wil je dat er zoveel mogelijk tegenstanders sterfen :) Anders kan je net zo goed ophouden :Y
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160322306
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_160322404
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Misschien omdat de hele westerse wereld met IS in oorlog zijn :?
En Nederland dus ook c_/

En meestal in een oorlog wil je dat er zoveel mogelijk tegenstander sterfen :) Anders kan je net zo goed ophouden :Y
Het hangt van de reden af, maar waarschijnlijk zijn dit mensen die zich hebben bedacht en daarom zijn geëxecuteerd. En dan zie ik niet in waarom ik zou moeten juichen.
  maandag 29 februari 2016 @ 19:55:54 #135
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160322533
Het enige positieve hieraan is dat Nederlandse moslims die van plan waren zich bij IS aan te sluiten zich nu waarschijnlijk nog een keer bedenken.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  Moderator maandag 29 februari 2016 @ 19:57:20 #136
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_160322585
Kut voor ze.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 29 februari 2016 @ 20:00:50 #137
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160322706
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:55 schreef Gutmensch het volgende:
Het enige positieve hieraan is dat Nederlandse moslims die van plan waren zich bij IS aan te sluiten zich nu waarschijnlijk nog een keer bedenken.
Fijn, geradicaliseerde moslims, maar nét niet genoeg om daar naartoe te gaan.
Die wil je zeker hier houden ja :N
  Moderator maandag 29 februari 2016 @ 20:02:42 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160322769
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Klopt.
Had liever gezien dat ze hier berecht werden voor het deelnemen aan een terroristische organisatie.

Nu zijn ze dood. Dat kun je karma noemen. Ik zal er sowieso niet minder om slapen. Maar als beschaving vind ik het beter als we ze hier hadden kunnen berechten.
das een hele lange vervelende rechtzaak, Rutte heeft geen ongelijk als hij zegt dat ze daar beter tegen een bom aan kunnen lopen ofzo, das makkelijker voor iedereen

maar wel lullig als ze er eigenlijk toch niet willen zijn, beetje dommig dat ze er heengegaan zijn maar toch
pi_160322783
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:55 schreef Gutmensch het volgende:
Een afschrikkende werking zou idd mooi zijn :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160322796
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef HPLC het volgende:

[..]

Het hangt van de reden af, maar waarschijnlijk zijn dit mensen die zich hebben bedacht en daarom zijn geëxecuteerd. En dan zie ik niet in waarom ik zou moeten juichen.
Nou ja ze geven zich dus over en willen er van door gaan maar dat word niet geaccepteerd door hun mede strijders.
In de 2de wereld oorlog zijn er ook NL soldaten geëxecuteerd vanwege deserteren.
Je komt dan voor de krijgsraad en dan staat er dus ook in NL de doodstraf op deserteren.

Waar komt nu dus al die verontwaardiging vandaan |:(
Dus ja het komt bij mij echt niet vreemd over. In oorlogstijd zijn er gewoon spelregels :)

pi_160322853
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:03 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Nou ja ze geven zich dus over en willen er van door gaan maar dat word niet geaccepteerd door hun mede strijders.
In de 2de wereld oorlog zijn er ook NL soldaten geëxecuteerd vanwege deserteren.
Je komt dan voor de krijgsraad en dan staat er dus ook in NL de doodstraf op deserteren.

Waar komt nu dus al die verontwaardiging vandaan |:(

[ afbeelding ]

Dus ja het komt bij mij echt niet vreemd over.
Het is zeker niet vreemd, zal er ook niet minder om slapen :9, maar ik ga ook niet juichen
pi_160323027
Ik heb het ff uitgezocht hoe het zit in een vrij land als Nederland :

Nederland
Desertie is in Nederland, zoals in de meeste andere landen, een strafbaar feit. Het is als misdrijf strafbaar gesteld in artikel 100 van het Wetboek van Militair Strafrecht. Wanneer een ongeoorloofde afwezigheid langer dan 30 dagen duurt (in oorlogstijd 7 dagen), is sprake van desertie. Ook is sprake van desertie indien de verdachte het oogmerk had om zich aan zijn dienstplicht te onttrekken of zelfs over te lopen. Ten slotte spreekt men ook van desertie als de afwezigheid ertoe leidt dat de militair een buitenlandse reis misloopt. De straf is 2 jaar gevangenisstraf of een boete van de vierde categorie in vredestijd, en 7½ jaar gevangenisstraf of een boete van de vijfde categorie in oorlogstijd.

Desertie is een minder zwaar misdrijf dan hulp aan de vijand, maar is toch iets dat niet getolereerd wordt in een leger. Als één schaap over de dam is volgen er meer, zo wordt geredeneerd. Bovendien moet een leger kunnen rekenen op zijn manschappen, met name als het officieren betreft. Daarom wordt in de meeste landen hard tegen deserteurs opgetreden. Hun misdrijf wordt beschouwd als een misdrijf tegen de staatsveiligheid. Lange gevangenisstraffen, zoals in Nederland, zijn geen uitzondering. Sommige landen hebben op desertie in oorlogstijd zelfs de doodstraf gezet.

Tijdens de Duitse inval in de meidagen van 1940 werd de Nederlandse sergeant Chris Meijer schuldig bevonden aan desertie en geëxecuteerd; hij was de laatste Nederlander die wegens desertie is terechtgesteld. Zijn terdoodveroordeling is later vaak bekritiseerd.

Hier is de bron:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Desertie
  maandag 29 februari 2016 @ 20:14:31 #143
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160323116
quote:
15s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moslims beschermen de vrouwen toch veel beter en zijn ook veel rechtvaardiger tegen vrouwen?
Weet niet of je die wiki link nog geopend had maar ik sprak over de Islamitische hel.
pi_160323118
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
En waarom moeten er nog vele volgen?
Snap je dit echt niet?

Omdat die gasten totale debielen zijn die niet eens de nationaliteit "Nederlandsche" verdienen. De sluiten zich aan bij ISIS, wat tegen alles wat wij kennen als vrijheid en menselijkheid en normen en waarden strijden. Als deze gasten daar bij wilde meevechten tegen ons en toen keihard dood gingen dat bespaard ons dus 8 potentiële gekken aka Syriëgangers.

Mooi dat ze dood zijn dus. Moge er nog vele volgen.

Ik hoop dat iedereen die moslim is en begrip kan opbrengen voor ISIS daarheen gaat en hetzelfde lot overkomt.

Nu hebben we godzijdank 8 gevaarlijke gekken minder. Dat is toch mooi
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160323320
Misschien was het eerlijker geweest als het journaal ook gewoon bij het bericht had verteld dat dit in een hoop westerse landen ook gewoon heel gebruikelijk is en dat deze jongens dat ook hadden kunnen weten. Desertie is gewoon behoorlijk strafbaar w/

Ik vind ze daarom een beetje dom en naïef en ik hoop dat ze alsnog die 72 maagden krijgen *O*
pi_160323343
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook hun grote bek en problemen hebben met autoriteit. Beetje tegen de plaatselijke IS-leider aan zitten te zeiken dat ie hun moet uitleggen waarom hij welk bevel geeft, dat ze ook een mening mogen hebben en dat ze inspraak eisen.
Haha, best kans dat het zo iets is :D
Of misschien waren ze met zijn 8en of wellicht wel meer 'ollanders een vluchtpoging aan het organiseren omdat de werkelijkheid door de haatimams en de propagandafilmpjes hier toch iets anders werd voorgesteld. Wat we hieruit kunnen concluderen is dat die zich in de slachtofferrol wentelende nietsnutjes van de samenleving zich heerlijk naief als het eerste beste lulletje rozenwater voor het karretje van de moslimgekkies laten spannen :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_160323517
Wanneer komen de gelikte filmpjes?

Dat ze veel pijn hebben mogen voelen, zo lang mogelijk.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_160323583
quote:
13s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:22 schreef MMXMMX het volgende:
Misschien was het eerlijker geweest als het journaal ook gewoon bij het bericht had verteld dat dit in een hoop westerse landen ook gewoon heel gebruikelijk is en dat deze jongens dat ook hadden kunnen weten. Desertie is gewoon behoorlijk strafbaar w/

Ik vind ze daarom een beetje dom en naïef en ik hoop dat ze alsnog die 72 maagden krijgen *O*
Zouden ze kans maken op een Darwin Award? Misschien kunnen ze er eentje delen.?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160323820
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Zouden ze kans maken op een Darwin Award? Misschien kunnen ze er eentje delen.?
Darwin Award is wat mij betreft wel oke in deze zaak ^O^
https://nl.wikipedia.org/wiki/Darwin_Award
pi_160323889
De leiding van de IS is misschien zo paranoia, dat zij de Nederlanders zagen als Westerse geheime infiltranten in hun organisatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')