Ik ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik heb anders liever dat ze gewoon allemaal wel vertrekken....
200.000 mocro's? Dat zou de strijd in het voordeel van de Islamitische rebellen beslechten.quote:
Misschien omdat de hele westerse wereld met IS in oorlog zijnquote:
Het hangt van de reden af, maar waarschijnlijk zijn dit mensen die zich hebben bedacht en daarom zijn geëxecuteerd. En dan zie ik niet in waarom ik zou moeten juichen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Misschien omdat de hele westerse wereld met IS in oorlog zijn![]()
En Nederland dus ook![]()
En meestal in een oorlog wil je dat er zoveel mogelijk tegenstander sterfenAnders kan je net zo goed ophouden
Fijn, geradicaliseerde moslims, maar nét niet genoeg om daar naartoe te gaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:55 schreef Gutmensch het volgende:
Het enige positieve hieraan is dat Nederlandse moslims die van plan waren zich bij IS aan te sluiten zich nu waarschijnlijk nog een keer bedenken.
das een hele lange vervelende rechtzaak, Rutte heeft geen ongelijk als hij zegt dat ze daar beter tegen een bom aan kunnen lopen ofzo, das makkelijker voor iedereenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Klopt.
Had liever gezien dat ze hier berecht werden voor het deelnemen aan een terroristische organisatie.
Nu zijn ze dood. Dat kun je karma noemen. Ik zal er sowieso niet minder om slapen. Maar als beschaving vind ik het beter als we ze hier hadden kunnen berechten.
Een afschrikkende werking zou idd mooi zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 19:55 schreef Gutmensch het volgende:
Het enige positieve hieraan is dat Nederlandse moslims die van plan waren zich bij IS aan te sluiten zich nu waarschijnlijk nog een keer bedenken.
Nou ja ze geven zich dus over en willen er van door gaan maar dat word niet geaccepteerd door hun mede strijders.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het hangt van de reden af, maar waarschijnlijk zijn dit mensen die zich hebben bedacht en daarom zijn geëxecuteerd. En dan zie ik niet in waarom ik zou moeten juichen.
Het is zeker niet vreemd, zal er ook niet minder om slapenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:03 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nou ja ze geven zich dus over en willen er van door gaan maar dat word niet geaccepteerd door hun mede strijders.
In de 2de wereld oorlog zijn er ook NL soldaten geëxecuteerd vanwege deserteren.
Je komt dan voor de krijgsraad en dan staat er dus ook in NL de doodstraf op deserteren.
Waar komt nu dus al die verontwaardiging vandaan![]()
[ afbeelding ]
Dus ja het komt bij mij echt niet vreemd over.
Weet niet of je die wiki link nog geopend had maar ik sprak over de Islamitische hel.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moslims beschermen de vrouwen toch veel beter en zijn ook veel rechtvaardiger tegen vrouwen?
Snap je dit echt niet?quote:
Haha, best kans dat het zo iets isquote:Op maandag 29 februari 2016 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook hun grote bek en problemen hebben met autoriteit. Beetje tegen de plaatselijke IS-leider aan zitten te zeiken dat ie hun moet uitleggen waarom hij welk bevel geeft, dat ze ook een mening mogen hebben en dat ze inspraak eisen.
Zouden ze kans maken op een Darwin Award? Misschien kunnen ze er eentje delen.?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:22 schreef MMXMMX het volgende:
Misschien was het eerlijker geweest als het journaal ook gewoon bij het bericht had verteld dat dit in een hoop westerse landen ook gewoon heel gebruikelijk is en dat deze jongens dat ook hadden kunnen weten. Desertie is gewoon behoorlijk strafbaar![]()
Ik vind ze daarom een beetje dom en naïef en ik hoop dat ze alsnog die 72 maagden krijgen
Darwin Award is wat mij betreft wel oke in deze zaakquote:Op maandag 29 februari 2016 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zouden ze kans maken op een Darwin Award? Misschien kunnen ze er eentje delen.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |