72 Moeder Theresasquote:Op maandag 29 februari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Krijgen deze mannen nou ook 72 maagden btw, weet iemand dit?
Roerige tijden dus voor onze Nederlandse Isis aanhang.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Op Twitter kwam iemand met een link over een schatting van 200.
Ja, denken dat je bij ISIS net zo'n grote muil kan opzetten als in het gemiddeld VMBO-klasje dus.quote:
Oh, lol. Link kwam van een Nederlander en was van de Metro xDquote:Op maandag 29 februari 2016 18:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Roerige tijden dus voor onze Nederlandse Isis aanhang.
Moslims beschermen de vrouwen toch veel beter en zijn ook veel rechtvaardiger tegen vrouwen?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan is het geen verkrachten meer. Maar hoe kom je er bij dat die vrouwen niet worden opgehangen?
Onzin.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
Dat staat nergens. Dat hebben wij niet-moslims bedacht om de Islam belachelijk te maken. Dat hebben wij blijkbaar nodig
quote:Praise be to Allaah.
It was reported in the hadeeth of al-Miqdaam ibn Madi Karb that the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said:
The martyr (shaheed) has seven blessings from Allaah: he is forgiven from the moment his blood is first shed; he will be shown his place in Paradise; he will be spared the trial of the grave; and he will be secure on the Day of the Greatest Terror (the Day of Judgement); there will be placed on his head a crown of dignity, one ruby of which is better than this world and all that is in it; he will be married to seventy-two of al-hoor al-iyn; and he will be permitted to intercede for seventy of his relatives.
According to another report, the martyr has six blessings from Allaah. According to other reports (the number is) six, or nine, or ten.
(Narrated by al-Tirmidhi, who said it is a hasan hadeeth. Also narrated by Ibn Maajah in al-Sunan, by Ahmad, by Abd al-Razzaaq in al-Musannaf, by al-Tabaraani in al-Kabeer, and by Saeed ibn Mansoor in al-Sunan).
twitter:TPOnl twitterde op maandag 29-02-2016 om 19:09:00UPDATE Aanleiding executies is dat NLse ISIS-strijder naar huis wilde en anderen probeerde over te halen mee te gaan https://t.co/VV9Fn7Pnye reageer retweet
Laf. Terecht dat ze geëxecuteerd zijn. Je zit de rit uit of niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op maandag 29-02-2016 om 19:09:00UPDATE Aanleiding executies is dat NLse ISIS-strijder naar huis wilde en anderen probeerde over te halen mee te gaan https://t.co/VV9Fn7Pnye reageer retweet
Inderdaad. Zo kennen we die laffe mocro flavour weer.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:15 schreef ccs het volgende:
[..]
Laf. Terecht dat ze geëxecuteerd zijn. Je zit de rit uit of niet.
Ja, als je geen geld meer krijgt voor drank, drugs en hoeren, dan is de lol er natuurlijk snel vanaf. Kun je beter terug naar Nederland, krijg je tenminste genoeg voor je wietje.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zal wel over geld en extratjes gegaan zijn als er een conflict was. Het schijnt dat Obama's vanuit alle hoeken bespotte 'coalition of the willing' IS keihard in de portemonnee getroffen heeft. Waardoor IS heeft moeten bezuinigen.
Juist niet. Toen het IS voor de wind ging stonden ze vooraan om te laten zien hoe 'dapper' ze wel niet waren. Nu begint het moeilijk te worden voor IS en dan stoppen ze ermee. Dat getuigt niet van doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat het dapperder is om er mee op te houden dan gewoon met de stroom mee te gaan
Waarvan nu in één klap 4% niet meer bestaat. Dat rendement halen de Russen zelfs niet met hun aanvallen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Op Twitter kwam iemand met een link over een schatting van 200.
Klopt.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat het dapperder is om er mee op te houden dan gewoon met de stroom mee te gaan
Ik mag toch hopen van niet zeg. Beter dat die lui daar afgemaakt worden, dan hier vroeg of laat een keer ontploffen tussen de onschuldige mensen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Waarvan nu in één klap 4% niet meer bestaat. Dat rendement halen de Russen zelfs niet met hun aanvallen.
Enfin, wellicht helpt dit voor jongeren die op het punt staan hierin te trappen om er toch maar vanaf te zien.
Laat ik het anders zeggen: misschien zorgt dit dat jongeren inzien dat het geen gezellig warm bad is daaro en ondermijnt dit zo de aantrekkingskracht van IS/extremisme in het algemeen en gaan ze uiteindelijk helemaal niet die kant op en ontploffen er zowel daar als hier geen mensen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:31 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet zeg. Beter dat die lui daar afgemaakt worden, dan hier vroeg of laat een keer ontploffen tussen de onschuldige mensen.
ik heb anders liever dat ze gewoon allemaal wel vertrekken....quote:Op maandag 29 februari 2016 19:33 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: misschien zorgt dit dat jongeren inzien dat het geen gezellig warm bad is daaro en ondermijnt dit zo de aantrekkingskracht van IS/extremisme in het algemeen en gaan ze uiteindelijk helemaal niet die kant op en ontploffen er zowel daar als hier geen mensen.
Je hebt liever dat ze daar ontploffen dan dat ze helemaal niet ontploffen?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik heb anders liever dat ze gewoon allemaal wel vertrekken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |