Dit. Maar dan op FOK! natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:46 schreef ems. het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger E3 heel spannend vond maar ondertussen is het niet veel meer dan wat dingen die ik op reddit teruglees.
Eens. Was echt superbaas. Maarja nu heb je trailers van trailers dus is niks meer verrassend.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:46 schreef ems. het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger E3 heel spannend vond maar ondertussen is het niet veel meer dan wat dingen die ik op reddit teruglees.
Eens, en dat is jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:05 schreef Geralt het volgende:
Tevens hoop ik weer eens op nieuws van Kingdom Come: Deliverance, maar Warhorse Studios staat niet op het lijstje zie ik
quote:
Wie gaat er van de fok! redactie heen?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit jaar wordt de E3 gehouden van 14 tot 16 juni en de complete lijst met aanwezigen is als volgt:
<knip>
[ afbeelding ]
(OP wordt geüpdatet met info zodra dit bekendgemaakt wordt)
Dat wil de rest van de crew ook welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:33 schreef Gutanoth het volgende:
Ik wil Fok! wel vertegenwoordigen als gamesjournalist. Wel wil ik dan de reis, tickets en hotel vergoed krijgen uiteraardPheno gezelschap houden
Ik durf het je niet te zeggen, de persoonlijke situatie van de vaste groep is veranderd (verhuizen, samenwonen, dingen) dus twijfel of het dynamische duo weer gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wie gaat er van de fok! redactie heen?
Dat wil ik ook wel, ik heb het namelijk drie jaar uit eigen zak betaaldquote:
Dat is standaard ja, ze zijn het laatste in het rijtje. Voor pers daar begint het 's ochtends tot 's avonds laat, dus heel veel speling hebben ze niet om het voor ons hier prettig te makenquote:Op dinsdag 12 april 2016 07:25 schreef Devz het volgende:
Sony persconferentie zal voor ons wel weer 's nachts zijn
en toffe manieren om de bewaking te omzeilen. Of er gewoon dwars door heen te gaanquote:Op woensdag 13 april 2016 09:36 schreef StefanW het volgende:
Wel lekker eten en drinken altijd bij Sony
quote:Op woensdag 13 april 2016 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
en toffe manieren om de bewaking te omzeilen. Of er gewoon dwars door heen te gaan
Volgens mij niemand.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie gaat er dit jaar vanuit FOK!?
*checkt staatsloterijtrekking: nope.quote:
Onder de naam Take Twoquote:Op woensdag 13 april 2016 21:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
2k games is de studio achter Mafia3, maar zij zijn er niet zie ik?
Mafia 3, waarschijnlijk een Bioshock Collection. Fire-axis is al klaar met XCOM, dus misschien een uitbreiding? Al is dat denk ik net een jaartje te vroegquote:
Ik hoef alleen Mafia 3quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mafia 3, waarschijnlijk een Bioshock Collection. Fire-axis is al klaar met XCOM, dus misschien een uitbreiding? Al is dat denk ik net een jaartje te vroeg
NBA en WWE is pas speelbaar op gamescom.
Ik gok dat ie wel aanwezig is, dat was ie op gamescom 2015 al. Het is ook een van de twee titels die aangekondigd is door de uitgever. En NBA, kreeg ik vandaag in de mailquote:
houd ik je aan.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik de Staatsloterij win gaan we volgend jaar op mijn kosten okay?
quote:Ubisoft confirms date and time for its E3 2016 press conference
It looks as though the lovely Aisha Tyler will be returning to host it. You can see her name on the side of the building under the “Devs At Work” street sign.
The conference starts at 1pm PT/4pm ET/9PM UK and will be livestreamed per the usual.
Microsoft will host its press conference the same day, at 9.30am PT/1.30 ET/6.30 UK.
mooi: 19:30 in NL voor MS.quote:
Tot nu toe zit iedereen op zijn standaard-tijd, behalve EA omdat die niet meer meedoen met E3.quote:
Laatste 2 afbeeldingen zijn amper te lezenquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
14 juni 18 uur Nederlandse tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit wordt waarschijnlijk de eerste Zelda sinds OoT die de formule voor altijd zal veranderen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:09 schreef Pheno het volgende:
Focus op zelda. Ook een manier om te zeggen dat je voor de rest niets hebt.
Daar mag best wat focus op komen te liggenquote:Op onbekende datum schreef Eiji Aonuma het volgende:
I think the base of our secret sauce has always been Ocarina of Time. But this time, the change in flavor will be like going from Japanese food to Western style food. Perhaps, players will be surprised. Please look forward to it, because I think we’ll be able to make ‘something new’ like Ocarina of Time was
er zijn genoeg uitgevers op een E3 met meerdere games naast hun focus-game. Ze hebben helaas niets en laten ons nu een jaar in de kou staanquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit wordt waarschijnlijk de eerste Zelda sinds OoT die de formule voor altijd zal veranderen.
[..]
Daar mag best wat focus op komen te liggen
de keuze valt me inderdaad ook op. Wat me nog meer opvalt is het gigantische Sheikah symbool op de website van nintendo!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zijn genoeg uitgevers op een E3 met meerdere games naast hun focus-game. Ze hebben helaas niets en laten ons nu een jaar in de kou staan
Ubi is vervroegd, die zit nu op de oude EA-tijd.quote:Op zondag 17 april 2016 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tot nu toe zit iedereen op zijn standaard-tijd, behalve EA omdat die niet meer meedoen met E3.
Dat zou betekenen dat Nintendo om 18u begint op de dinsdag en Sony om 3u in de nacht komt.
Niet zeiken Ricko; dat komt allemaal goed!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Laatste wat ik ervan had gezien was dat de combat er best saai uit zag
Is t niet net als Mountain Blade dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Laatste wat ik ervan had gezien was dat de combat er best saai uit zag
Okay schatjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet zeiken Ricko; dat komt allemaal goed!!!
Alleen die laatste is toch van Sony?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn de games van Sony van vorig jaar al uit eigenlijk? Horizon? FFVII remake? Shenmue 3? Last Guardian?
Achteraf gezien is dat wel echt een flopshow gebleken.
Dat was vorig jaar toch al bekend? Dat alles wat ze riepen niet in 2015/2016 ging uitkomen?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn de games van Sony van vorig jaar al uit eigenlijk? Horizon? FFVII remake? Shenmue 3? Last Guardian?
Sure, maar er is zelfs 0,0 nieuws over geweest.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:38 schreef StefanW het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch al bekend? Dat alles wat ze riepen niet in 2015/2016 ging uitkomen?
Ze hebben Microsoft weggeblazen door veel titels in de pijplijn te melden. Misschien dat MS dat nu ook eens gaat doen, die lopen deze generatie toch al achter de feiten aanquote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, FFVII zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure, maar er is zelfs 0,0 nieuws over geweest.
Je hoeft het ook alleen maar aan te kondigenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je heb toch wel vaker een announcement en dan hoor je er een jaar minimaal niets over?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Backwards Compatability was wel een bazen actiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben Microsoft weggeblazen door veel titels in de pijplijn te melden. Misschien dat MS dat nu ook eens gaat doen, die lopen deze generatie toch al achter de feiten aan
Gewoon één apparaat waarop ik alle games kan spelen zou mooi zijn. Wil nog een aantal GameCube-games (TTYD, Eternal Darkness) en SNES-games (Secret of Mana, FFVI, Lufia II) spelen die ik gemist heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:49 schreef Pheno het volgende:
Zo niet boeiend. Games die je al gespeeld hebt nog eens spelennet zo treurig als al die remasters
Ik heb laatst gehoord dat de GameCube mist op Virtual Console omdat de klikbare schouderknoppen L en R missen op de Wii U Gamepad en Pro controller.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon één apparaat waarop ik alle games kan spelen zou mooi zijn. Wil nog een aantal GameCube-games (TTYD, Eternal Darkness) en SNES-games (Secret of Mana, FFVI, Lufia II) spelen die ik gemist heb.
Zou toch mooi zijn als die beschikbaar komen via Virtual Console ofzo?
Dat geloof ik wel inderdaad. Die waren hun tijd wel echt ver voorbij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:44 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb laatst gehoord dat de GameCube mist op Virtual Console omdat de klikbare schouderknoppen L en R missen op de Wii U Gamepad en Pro controller.
in ieder geval 1 op 8 juni. Pre-E3 dus.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoe zit het met square enix? Heeft die nog een eigen show?
Kingdom Hearts III komt waarschijnlijk pas in 2017 of laterquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoe zit het met square enix? Heeft die nog een eigen show?
Sowieso 2017, dit jaar 2.8.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kingdom Hearts III komt waarschijnlijk pas in 2017 of later(hoewel ze er ongetwijfeld wat over zullen roepen tijdens E3, met 'n dikke trailer ofzo)
NX wordt niet getoond..quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Zou dit de E3 van de volgende generatie alweer zijn? NX, Neo en One-Two?
twitter:NintendoNL twitterde op donderdag 02-06-2016 om 18:23:30Kijk op 15/6 vanaf 19 uur naar @MonsterHunter, DQVII, Tokyo Mirage Sessions #FE en een interview over #PokemonGO https://t.co/2fPHnmxPrM reageer retweet
twitter:NintendoNL twitterde op donderdag 02-06-2016 om 18:13:40Volg #Zelda #WiiU & #PokemonSunMoon bij Nintendo Treehouse: Live @ #E3 vanaf 18 uur op 14/6 https://t.co/kyACQ7MqUo https://t.co/1eq2WmArVs reageer retweet
Pokémonquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo doet toch wel iets buiten Zelda.twitter:NintendoNL twitterde op donderdag 02-06-2016 om 18:23:30Kijk op 15/6 vanaf 19 uur naar @MonsterHunter, DQVII, Tokyo Mirage Sessions #FE en een interview over #PokemonGO https://t.co/2fPHnmxPrM reageer retweet
twitter:NintendoNL twitterde op donderdag 02-06-2016 om 18:13:40Volg #Zelda #WiiU & #PokemonSunMoon bij Nintendo Treehouse: Live @ #E3 vanaf 18 uur op 14/6 https://t.co/kyACQ7MqUo https://t.co/1eq2WmArVs reageer retweet
Geen 1st partyquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo doet toch wel iets buiten Zelda.twitter:NintendoNL twitterde op donderdag 02-06-2016 om 18:23:30Kijk op 15/6 vanaf 19 uur naar @MonsterHunter, DQVII, Tokyo Mirage Sessions #FE en een interview over #PokemonGO https://t.co/2fPHnmxPrM reageer retweet
Nee, maar wel games die ze zelf uitgeven toch?quote:
Zijn dat beelden op PS4 Neo of gewoon de regular?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Horizon Zero Dawn ziet er fucking awesome uit.
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn dat beelden op PS4 Neo of gewoon de regular?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:43 schreef LibertyPrimeNL het volgende:
Hier kan je ook zien hoe laat elke show begint:
http://www.gamekings.tv/e3-2016-programma/
Zondag 12 juni
11:00 – Gamekings in LA: De eerste dag
18:00 – LIVE: Goodmorning LA
20:00 – LIVE: Voorbeschouwing E3 2016
21:00 – LIVE: Voorbeschouwing EA Play 2016
22:00 – LIVE: EA Play 2016 persconferentie
23:30 – LIVE: Nabeschouwing EA Play 2016 persconferentie
00:15 – LIVE: Late Night Skate Night
03:00 – LIVE: Voorbeschouwing Bethesda persconferentie
04:00 – LIVE: Bethesda persconferentie
05:30 – LIVE: Nabeschouwing Bethesda persconferentie
Maandag 13 juni
11:00 – Gamekings in LA: dat emotionele moment dat je je perspas ophaalt
16:00 – LIVE: Goodmorning LA
17:30 – LIVE: Voorbeschouwing Microsoft Xbox persconferentie
18:30 – LIVE: Microsoft Xbox persconferentie
20:00 – LIVE: Nabeschouwing Microsoft Xbox persconferentie en voorbeschouwing PC Gamer Show
20:30 – LIVE: AMD PC Gamer Show
21:15 – LIVE: AMD PC Gamer Show i.c.m. voorbeschouwing Ubisoft persconferentie
22:00 – LIVE: Ubisoft persconferentie
23:00 – LIVE: Nabeschouwing Ubisoft persconferentie
23:45 – LIVE: Late Night Skate Night
02:30 – LIVE: Voorbeschouwing Sony PlayStation persconferentie
03:00 – LIVE: Sony PlayStation persconferentie
05:00 – LIVE: Nabeschouwing Sony PlayStation persconferentie
05:30 – LIVE: Skate The Great – Joyride
Wat voor gesponsorde shit hebben ze bij Gamekings?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamekings
Kijk alleen de persconferenties dan zie je ook alles en hoef je niet naar gesponsorde shit te kijken.
kh3 staat niet in de lijst van shows tijdens E3 van Square Enixquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Tsja, wat zal ik ervan zeggen? 0.2 ziet er waanzinnig uit, en dat back-cover gedoe ook. Waar ik van baal is het einde. Dat zou betekenen dat nieuw nieuws pas komt over een half jaar... Of ze bedoelen 'announchements' dat ze dan pas de release gaan bekend maken...
Maak eens een overzicht voor op FOK!games ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
kh3 staat niet in de lijst van shows tijdens E3 van Square Enix
neequote:
Sonyquote:
Weet ik, maar toch blijft het vaag. Anders zou er wéér een volledig jaar zonder nieuws overheen gaan.. Laatste 'trailer' is ook van december..quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
kh3 staat niet in de lijst van shows tijdens E3 van Square Enix
game komt nog niet uit en ze hebben XV te hypen. Als deze bomt heeft SE echt wel een probleem, gezien de kosten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch blijft het vaag. Anders zou er wéér een volledig jaar zonder nieuws overheen gaan.. Laatste 'trailer' is ook van december..
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Verwacht ook wel dat hij in 2017 uitkomt. Sowieso het team wat met XV bezig is, is tegelijkertijd bezig met KH3.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
game komt nog niet uit en ze hebben XV te hypen. Als deze bomt heeft SE echt wel een probleem, gezien de kosten.
Ik verwacht het ook niet, maar een trailertje ofzo zou toch wel kunnen tussendoor? Ik denk meeste kans op de ps4 persco..quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:16 schreef Pheno het volgende:
KH3 verwacht ik niet in 2016. Als ze nieuws in december (jump festa ) gaan uitbrengen is dat hopelijk een releasedatum.
Kunnen ze dit jaar gewoonweg nieuwe trailers uitbrengen van dezelfde games en klaarquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De trieste cijfers van Sony en Microsoft
http://www.finder.com.au/(...)ces-still-unreleased
Dus Nintendo is het meest geloofwaardig. Als ze zeggen dat er niks uitkomt, dan komt er ook echt niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De trieste cijfers van Sony en Microsoft
http://www.finder.com.au/(...)ces-still-unreleased
quote:Sony confirms “high-end” PS4 Neo, but it wont be at E3
Games for 4K capable system will largely overlap with library for current PS4
Ahead of the start of the Electronic Entertainment Expo, Sony president and CEO Andrew House has confirmed the long-rumored existence of a more powerful PlayStation 4, codenamed Neo, that will be sold alongside the standard PS4.
Speaking to the Financial Times (subscription or Google-Fu required), House made clear that this isn't a replacement for the current PlayStation 4 hardware, but merely would provide an upgraded experience to games that would largely work on both consoles.
“It is intended to sit alongside and complement the standard PS4,” he said. “We will be selling both [versions] through the life cycle... All games will support the standard PS4 and we anticipate all or a very large majority of games will also support the high-end PS4."
House added that it would take minimal work for game developers to support both versions of the hardware. That suggests most normal PS4 games would simply see a graphical upgrade when running on the Neo, perhaps utilizing higher resolution textures and 3D modeling detail.
The report doesn't go into a lot of technical detail on the PS4 Neo, which is rumored to have a faster clock speed and double the compute units in the GPU, as well as faster RAM. The new "high-end" system will reportedly support "ultra-high definition 4K resolution," but it's unclear if this target is meant for games or merely for non-interactive video content.
The announcement comes just before the game industry's annual E3 marketing blitz, but House said PS4 Neo wouldn't be on display at the show because "we want to ensure we have a full range of the best experiences on the new system that we can showcase in their entirety." House didn't go into detail on price, but said the unit would be more expensive than the current $350 PS4. The upcoming PlayStation VR headset will work on both original and Neo PS4 units.
The confirmation of the PS4 Neo has happened even as Microsoft is widely rumored to be readying a similar mid-cycle update for the Xbox One, which could include potential VR capability.
Er is geen keynote, alleen Treehouse met vooral zelda. De nieuwe NX-console wordt niet getoond.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:06 schreef Qunix het volgende:
Ik ben benieuwd naar de keynotes!
En in het bijzonder Nintendo (nieuwe console, Zelda, Pokemon Go).
Over dat Treehouse, wist ik wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is geen keynote, alleen Treehouse met vooral zelda. De nieuwe NX-console wordt niet getoond.
inb4 Nintendoomed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Premium content hequote:Op zondag 12 juni 2016 16:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kom er net achter dat je moet betalen om die Gamekings E3 items te mogen zien
Ja, daar gaan ze heel veel kijkers mee verliezen. Heel veel gezeik in de comments ook (en een vimeolink dus ben nu aan het kijkenquote:
voor 1 euro per maand kan het alquote:Op zondag 12 juni 2016 16:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze heel veel kijkers mee verliezen. Heel veel gezeik in de comments ook (en een vimeolink dus ben nu aan het kijken)
kun je die eens dmen ?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze heel veel kijkers mee verliezen. Heel veel gezeik in de comments ook (en een vimeolink dus ben nu aan het kijken)
dat gaat vrij makkelijk: niets over zeggenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Cikx het volgende:
Ik neem aan dat het een foutje is. Over een uurtje begint hun livestream waar ze niet om de kritiek heen kunnen lijkt me.
In het item had Emiel het al over dat het een premium video is, geen foutje dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Cikx het volgende:
Ik neem aan dat het een foutje is. Over een uurtje begint hun livestream waar ze niet om de kritiek heen kunnen lijkt me.
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Oh, de video is nu wel te zien op de website trouwens!
Helemaal niet. Is maar 1 item tot nu toe van de E3 die voor Premium leden zijn. De rest is gewoon voor iedereen te kijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kom er net achter dat je moet betalen om die Gamekings E3 items te mogen zien
Ze hebben het weer veranderdquote:Op zondag 12 juni 2016 17:49 schreef LibertyPrimeNL het volgende:
[..]
Helemaal niet. Is maar 1 item tot nu toe van de E3 die voor Premium leden zijn. De rest is gewoon voor iedereen te kijken.
Zitten weer lekker in LA die gasten, dat lijkt me wel chill hoor. Elk jaar een uitstapje naar Los Angelesquote:
Ja die items waren heel tof!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zitten weer lekker in LA die gasten, dat lijkt me wel chill hoor. Elk jaar een uitstapje naar Los AngelesVroeger gingen ze ook nog naar Tokyo
Wat heeft dat te maken met hun stream? Nietsquote:Op zondag 12 juni 2016 18:11 schreef Odaiba het volgende:
Hun eigen site ligt nu al plat. Dat beloofd nog wat.
over 3 uur komt er pas infoquote:Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef ems. het volgende:
Ik klikte even snel omdat ik hoopte op wat E3 nieuws tijdens m'n pizza en het enige dat ik ervoor terugkrijg is een bitch die een banaan moet eten.
ze chillen pas op donderdagavond als het afgelopen isquote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zitten weer lekker in LA die gasten, dat lijkt me wel chill hoor. Elk jaar een uitstapje naar Los AngelesVroeger gingen ze ook nog naar Tokyo
hoi.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaan er nog mensen weer alles live kijken?
Zekersquote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Beurs bezoeken, editten, lijkt me allemaal prima hoor. Stukjes schrijven, zal het allemaal echt niet als werk zien.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze chillen pas op donderdagavond als het afgelopen is
4 uur Bethesdaquote:Op zondag 12 juni 2016 19:03 schreef Qunix het volgende:
22 uur EA
Wat in de nacht is, check ik overdag wel.
en toch zit iedereen er vermoeid bij op het eindquote:Op zondag 12 juni 2016 19:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Beurs bezoeken, editten, lijkt me allemaal prima hoor. Stukjes schrijven, zal het allemaal echt niet als werk zien.
Nouja die David bijvoorbeeld staat elke dag te filmen en dan `s nachts te editten om vervolgens 2,5 uur te slapen terwijl de rest gewoon zijn gang kan gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Beurs bezoeken, editten, lijkt me allemaal prima hoor. Stukjes schrijven, zal het allemaal echt niet als werk zien.
Ja dat lijkt me kut, maar zo'n Boris of Shelly hebben het prima hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nouja die David bijvoorbeeld staat elke dag te filmen en dan `s nachts te editten om vervolgens 2,5 uur te slapen terwijl de rest gewoon zijn gang kan gaan.
Ja vermoeiend zal het wel zijn, maar dat ben je na een week 60 uur kantoorwerk ook. Loop ik liever in LA rond en zie ik vette shit. Blijft gewoon chill.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
en toch zit iedereen er vermoeid bij op het eind
Altijd eindigend bij Devolver, want BBQ
ook die werken tot s avonds laat. Ik zie ze pas erg laat op de feestjes als ze al komen verschijnenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me kut, maar zo'n Boris of Shelly hebben het prima hoor.
klopt, ik vind het dan ook jammer dat ik dit jaar niet bij ben. Maar ja, het geld groeit niet op mijn rug, alleen haarquote:Op zondag 12 juni 2016 19:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja vermoeiend zal het wel zijn, maar dat ben je na een week 60 uur kantoorwerk ook. Loop ik liever in LA rond en zie ik vette shit. Blijft gewoon chill.
Ze gingen blijkbaar games aankondigen die pas in 2017 en 2018 uitkomen?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef Pheno het volgende:
Ben benieuwd of EA met nog wat komt op hun EA Play feestje. De sportgames, battlefield 1, titanfall 2 en Mass effect zijn al bekend natuurlijk. Maar er moet nog een verrassing zijn.
uiteraardquote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als ik de tijd had wel ja, helaas geen tijd dus neequote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
ik ga geen Xbox kopen voor een gamequote:Op zondag 12 juni 2016 19:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds 1 spelen
Maar denk dat ik beter kan wachten tot 2 uit komt
Gewoon 2 spelenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds 1 spelen
Maar denk dat ik beter kan wachten tot 2 uit komt
jaquote:
ze worden er voor betaald. Kijk anders naar gamespot en ign die daar gewoon hun eigen studio op de beursvloer hebben. Die hebben het wat handiger voor elkaarquote:
ach, blammo gooit in NL weer met een firstlook, eSports etc.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:31 schreef Johnny Blaze het volgende:
En die hebben ook wat meer geld te spenderen.
Dat dacht ik 3 jaar geleden ook eigenlijk... Ze houden het nog lang uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet wat als je over pakweg een jaar failliet gaat
Nu gaan mensen erop afknappen dat je ervoor moet betalen (al een teken dat ze om geld verlegen zitten). En zelfs dat werkt niet 100%quote:Op zondag 12 juni 2016 21:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat dacht ik 3 jaar geleden ook eigenlijk... Ze houden het nog lang uit.
Premium Aids. Gewoon die site rippen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu gaan mensen erop afknappen dat je ervoor moet betalen (al een teken dat ze om geld verlegen zitten). En zelfs dat werkt niet 100%
Iemand gaat wel een youtube regelenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Premium Aids. Gewoon die site rippen.
Mwoa, ze doen meer dan alleen Gamekings hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu gaan mensen erop afknappen dat je ervoor moet betalen (al een teken dat ze om geld verlegen zitten). En zelfs dat werkt niet 100%
Niet hype, maar ben wel benieuwd.quote:
Vorig jaar en dat jaar ervoor deden ze dit ook. Alleen toen kwam er niemand omdat iedereen naar ubisoft moest. Nu hebben ze iig wel pers dat blijft zittenquote:
Ik zat al het nieuws te lezenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef Cikx het volgende:
Weer zo'n ellenlange monoloog, ben er nu alweer klaar mee...
Ja meer wat voor op de achtergrond deze prescoquote:Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef Cikx het volgende:
Weer zo'n ellenlange monoloog, ben er nu alweer klaar mee...
De vraag is, welke is meer juist?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef EvilMarc het volgende:
Btw, de codecs van YouTube en Twitch zijn echt heel anders als het gaat om kleur:
[ afbeelding ]
De vraag is, waarom heb je tor?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef EvilMarc het volgende:
Btw, de codecs van YouTube en Twitch zijn echt heel anders als het gaat om kleur:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet dusquote:Op zondag 12 juni 2016 22:31 schreef bjorntju het volgende:
Serieus, nog steeds geen gameplay? Game komt begin volgend jaar uit...
Je weet dat je naar EA kijkt he?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:33 schreef EvilMarc het volgende:
Wat is dit voor bullshit, geef dat geld gewoon aan die doelen en injecteer je sociale agenda niet in games?
Ik kan mij wel herinneren dat ze een beetje de Fallout 4 approach wilde doen, gewoon weinig tonen voor de release van de game. Heb daar geen problemen mee maar de game is één jaar geleden al officieel aangekondigd en dan mogen ze ook wel eens wat gameplay tonen... Daarnaast had Fallout 4 wel één grote blowout van gameplay op E3 en had dat ook graag van Mass Effect willen zien. Maar nu krijgen we pas meer te zien in "fall"...quote:
Is toch in de UK?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:34 schreef EvilMarc het volgende:
*FOOTBALL, FOOTBALL, FOOTBALL*
Zaal:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |