ze chillen pas op donderdagavond als het afgelopen isquote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zitten weer lekker in LA die gasten, dat lijkt me wel chill hoor. Elk jaar een uitstapje naar Los AngelesVroeger gingen ze ook nog naar Tokyo
hoi.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaan er nog mensen weer alles live kijken?
Zekersquote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Beurs bezoeken, editten, lijkt me allemaal prima hoor. Stukjes schrijven, zal het allemaal echt niet als werk zien.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze chillen pas op donderdagavond als het afgelopen is
4 uur Bethesdaquote:Op zondag 12 juni 2016 19:03 schreef Qunix het volgende:
22 uur EA
Wat in de nacht is, check ik overdag wel.
en toch zit iedereen er vermoeid bij op het eindquote:Op zondag 12 juni 2016 19:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Beurs bezoeken, editten, lijkt me allemaal prima hoor. Stukjes schrijven, zal het allemaal echt niet als werk zien.
Nouja die David bijvoorbeeld staat elke dag te filmen en dan `s nachts te editten om vervolgens 2,5 uur te slapen terwijl de rest gewoon zijn gang kan gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Beurs bezoeken, editten, lijkt me allemaal prima hoor. Stukjes schrijven, zal het allemaal echt niet als werk zien.
Ja dat lijkt me kut, maar zo'n Boris of Shelly hebben het prima hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nouja die David bijvoorbeeld staat elke dag te filmen en dan `s nachts te editten om vervolgens 2,5 uur te slapen terwijl de rest gewoon zijn gang kan gaan.
Ja vermoeiend zal het wel zijn, maar dat ben je na een week 60 uur kantoorwerk ook. Loop ik liever in LA rond en zie ik vette shit. Blijft gewoon chill.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
en toch zit iedereen er vermoeid bij op het eind
Altijd eindigend bij Devolver, want BBQ
ook die werken tot s avonds laat. Ik zie ze pas erg laat op de feestjes als ze al komen verschijnenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me kut, maar zo'n Boris of Shelly hebben het prima hoor.
klopt, ik vind het dan ook jammer dat ik dit jaar niet bij ben. Maar ja, het geld groeit niet op mijn rug, alleen haarquote:Op zondag 12 juni 2016 19:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja vermoeiend zal het wel zijn, maar dat ben je na een week 60 uur kantoorwerk ook. Loop ik liever in LA rond en zie ik vette shit. Blijft gewoon chill.
Ze gingen blijkbaar games aankondigen die pas in 2017 en 2018 uitkomen?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef Pheno het volgende:
Ben benieuwd of EA met nog wat komt op hun EA Play feestje. De sportgames, battlefield 1, titanfall 2 en Mass effect zijn al bekend natuurlijk. Maar er moet nog een verrassing zijn.
uiteraardquote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als ik de tijd had wel ja, helaas geen tijd dus neequote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |